Yvonne Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Zo, nieuwe week is begonnen. Sinterklaas weer voorbij. Koffie en thee staan klaar, zelf inschenken maar. Voor wie er uit moet: tis glad dus. Ik ga maar wat vroeger van huis, want zal wel verraderlijk zijn hier en daar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Goedemorgen allemaal Onrustig geslapen, deels omdat ik vanaf vandaag een tijdje alleen zal zijn (vriend slaapt tijdelijk bij zijn moeder), deels door de daarmee samenhangende financiele problematiek, maar ik denk ook wel door mijn komende afscheid van de therapiegroep.Afijn, ik kom de dag wel door...Ik laat het maar gewoon over mij heen komen, vertrouw er maar op dat het komt zoals het komt...Koffie inmiddels al 3 bakken achter mn kiezen, nu de kids klaarstomen...Voor allen die de weg op moeten, kijk uit !!! Het is glibberig op de weg...Voor diegene die niet weg moeten, blijf lekker thuis... cocoonenKom zo nog wel effe langs, nu eerst actie in huize Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ronald41 Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Goedemorgen allemaal.Yvonne werk ze, en blondie, soms valt het niet mee maar gewoon volhouden joh, ook voor jou gaat de zon weer schijnen.Groetjes uit Amersfoort,Ronald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Goedemorgen allemaal,Blondie sterkte daar bij het afscheid, bereidt je maar voor, wat emotie is niet onwaarschijnlijk.Nu snel weg, de file wacht, mijn baas wil niet wachten...Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Goedemorgen Yvonne, Blondie, Ronald en alle latere inloggers!Vandaag dag 35 en het gaat best aardig. Druk weekend gehad en veel extra gewerkt. Vooral afgelopen zaterdag een mega omzet gedraait in de winkel, dat was wel lekker. Nu weer even rustig qua werk, maar binnenkort weer druk ivm. de Kerst.Nu wat pepers in die kinderen van mij stoppen....Ze moeten zo naar school en het gaat zo traaaaáág!Hopelijk is het niet glad op de weg. Maar het zal wel meevallen geloof ik. Hier geen vorst meer en de fietspaden zijn zo wie zo goed gestrooid hier...Ik kom later op de ochtend nog even terug:)Fijne dag nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Harry werk ze nog en voorzichtig op de weg hè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Harry, Ik ben voorbereid. De dozen tissues staan al klaar.Werk ze, rij voorzichtig...Ronald, Het zonnetje schijnt al in mijn hart !!! Eks,Dag 35 alweer voor jou... Volhouden he, niks is het waard om te gaan drinkenOok hier zijn de kids niet vooruit te branden... Grrr...Zou het de tijd van het jaar zijn met al die feestdagen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Jopie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Goeiemorgen!Volgens mij alweer veel mensen onderweg.Blondie: sterkte vandaag meis Nee, ik zet jou niet op n voetstuk en haal mezelf niet naar beneden, maar mijn compliment voor jou blijft staan hoor!!! Denk dat je er vandaag nog wel een paar zult krijgen , hou de tissues maar bij de hand dan Ja Joop, weer een nieuwe week als een groot pakket waarvan we nog niet weten wat erin zit.Maar soms zou je zo graag een doorzichtige doos willen krijgen, hè, en dan tevoren al beslissen wat je wel of niet wilt hebben..... Maja geen keus, het leven komt zoals het komt en alleen wij zelf kunnen bepalen hoe we ermee om gaan.Wat dat betreft nog ff een voor Woman, geweldig hoe jij (nu) voor jezelf op komt meid.Zo ff wat aanrommelen.Vrije dag maar genoeg op t program. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Goedemorgen lieve mensen....Blondie: sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 mogguh!nou de dag begint goed! krijg het hek niet van het slot af, bevroren of zo,maar het vee had mij natuurlijk al wel gezien,dus nu is het een gegil,geblaat,gemekker van jewelste!eens kijken of de td een beetje vroeg is anders krijg ik nog last met de buren!blondie,hou je roer recht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Sailor; Als het slot bevroren is misschien een idee om een emmertje warm water ertegenaan te kieperen ?En anders maar wachten...wachten...wachten...en hopen dat de buren geen kuren krijgen van dat geblaat en gemekker van je veestapel...Sara ; Als ik alles vantevoren zo weten zou het leven toch een stuk minder uitdagend zijn. Alhoewel het soms wel makkelijk zou zijn...Stap effe onder de douche, effe mezelf verwennen...Zenuwen beginnen op te spelen, Kalmte weer effe terugvinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Goed plan Blondie, ff alle spanning wegspoelen!Sjonge wat blijft het lang donker vandaag:wil er alsjeblieft iemand het licht aandoen????????:light::light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Goeie morgen Kanjers.Sailor hoe is het nu met je?hier kater niet lekker, dus vanmiddag na mijn bezoek aan mijn manneke, naar de dierenarts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 zo, ik ben er, ruim op tijd.Mijn afspraak niet, kan ik op mijn gemakkie een bakkie doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Gojemurge frummers,Iedereen de deur uit en bijgelezen.Blondie sterkte meid met je laatste dag en alles wat over je pad komt.Borrie hoe was je sinterklaas met je zoontje?Teveel werk ze en ik ga met je mee een bakkie doen.Boll: Ik hoop toch dat je het over je lieve kater hebt en niet die boze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Goedemorgen iedereen hier en latere inloggers,Dag per dag, beetje meer "thuis", maar nog lange weg te gaan. Nieuw is dat ik soms al sijt krijg om zo rap te hebben gekocht. De keuken is echt wel heel klein, de living is oké, maar met het supergrote tv scherm dat ik heb, toch ook weer niet. Kan moeilijk een salon kiezen dat goed staat en een beetje op afstand kan staan van mijn tv. Zucht, in mijn vorige living pastte hij zo mooi.Hoop dat het alleen maar gewenning is !Nog steeds wel wat chaotisch hier, slaapkamer nog maar sinds zaterdag aangepast en in elkaar, moet alles nog een plekje zoeken. Dringender nu is mijn pc-montage kamer op punt brengen, want dat loopt verder en moet dringend gaan beginnen met de herstellingen en zo.Vanbinnen nog steeds rollercoastergevoel. Ik denk te veel aan hoe het was, wat ik ben kwijtgespeeld, wat nog had kunnen zijn. Ik heb een heel goede vriendin die hier vlakbij woont en die helpt me waar ze kan, gaat mee boodschappen doen, mee kiezen voor een salon, maakt mee eten klaar voor me en zo, afin, ze vangt me heel hard op. Doch zonder een relatie mee te hebben. Heel veel vriendschap dus, maar (nog) geen liefde. Is wellicht ook voor mij nog veel te vroeg.Pijnlijk item gisterenavond. Toen ik van haar naar mij thuis reed zag ik mijn beste maatje zijn auto voor de (ex)zaak staan van ons. Ik wist dat dit wel eens ging komen, alleen niet zo vlug. Het sneed als een mes door mijn hart en kon er heel slecht van in slaap geraken. Hoop dat dit van voorbijgaande aard is, of anders toch weeral een slecht ding geweest om hier te komen wonen. What whas i thinking ?Vandaag verder opruimen, containerpark aandoen, langs ex voor pc op te pikken en misschien neem ik vandaag mijn lieve oude dame wel mee. Bazma, ik mis ze zo Zo, nu even pb's beantwoorden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 moghu Dees en Will,Nee hoor Dees het is mijn kat waar ik het over heb.Zou niet verkeerd zijn Will om het diertje mee te nemen zodat je niet helemaal alleen bent. Ja en verder zijn het toch hele pijnlijke zaken als je ziet dat er een auto voor de zaak staat.Maar ik wens je heel veel sterkte kerel want je zal het nodig hebbenIkzelf moet vanmiddag om 15.45 bij de dierenarts zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Will: Ik hoop dat je je gauw "thuis" gaat voelen in je nieuwe stulpje. Het gaat niet om het huis heb ik ook ervaren. Het gaat erom dat je je thuis gaat voelen. Alles valt wel op zijn plek. Vooral vooruit kijken en niet meer achteruit.Fijn dat je een fijne vriendschap hebt waar je vele dingen samen kunt doen. Is erg belangrijk.Haal Bazra maar gauw op. Zal veel toevoegen aan je gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Mijn inzichtkaartje van vandaag: Zoek het gezelschap van diegenen die het beste in je wakker maken.Ben ik nu toch aan het doen nietwaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Bol ; Hoop dat het niks ernstigs is met je kat... Desi ;Je bent in goed gezelschap, al ga ik er zo wel weer vandoor, maar zal aan je denken;)Borrie ;Lieverd, ik wilde dat ik je kon helpen met pakken...Zal wel vreemd en onwerkelijk aanvoelen.Je moet maar zo denken, deste sneller kun je je lieve knulletje weer in de armen sluiten.Will ; Ook voor jou een onder de riem... Zo, en hier hup in de benen naar mijn laatste dag op therapie.Zenuwen weer onder controle.Op naar de Jip & Janneke bubbels !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Will:Herken je gevoel...heeft tijd nodig maar dat snap je zelf ook vast wel. Ik heb in dezelfde situatie gezeten al is dat al wel weer heel lang geleden. Mijn vriend ging vreemd, we waren 10 jaar samen. Ik had toen nog geen drankprobleem. Ik ben toen uit huis vertrokken. Ook ik moest erg wennen aan mijn nieuwe (t)huis en aan het alleen wonen. In het begin sliep ik dan ook in de logeerkamer in het enkele bed. Het 2persoonsbed vond ik veels te confronterend...Ook begon ik aan een nieuwe baan. Als ik erop terug kijk vond ik het een moeilijke periode, vooral de eerste paar maanden. Maar daarna heb ik van mijn vrijgezelle tijd genoten. Ikzelf kwam op de eerste plaats en ik kon doen en laten wat ik wilde. Vond zelfs de kracht om naar het huwelijk van mijn ex te gaan die met die desbetreffende vriendin is getrouwd. Daarna opnieuw verliefd en nu alweer ruim 10 jaar samen:heart:Heel veel sterkte en weet: je bent goed bezig:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Mogge allemaal,Blondie je bent zo sterk geworden dus dit ga je redden meis. Emo tranen zijn niet erg, ze laten je gevoel zien wat woorden soms niet kunnen zeggen.Will fijn dat je een vriendin hebt die je zo steunt en als je nu Barza meeneemt dan ben je niet zo alleen. Ja begrijp wat je bedoelt met die flat. Ik had ook snel gekocht en alles kwam op me af en vooral alles tegelijk. Het enigste waar ik nog aan kon denken was mijn hemel wat heb ik gedaan? In de flat was ik snel gewend want had eindelijk rust d.m.v. veel zorgen verlost te zijn. Tegen het gevoel in dit baggerdorp te wonen vecht ik nog maar woon hier ook pas 3 maanden. Bedoel te zeggen geeft het tijd.Bolleke wat mankeert je kater? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Blondie:Je laatste therapiedag alweer! Wat is die tijd toch snel gegaan...Heel veel sterkte vandaag, de tranen zullen best vloeien en dat mag...Mooi om je groei te hebben mogen volgen hier op het forum! En zoals Jaques D'ancona:o vroeger altijd zei: VOORAL DOORGAAN! (of was dat Berry Stevens?)Borretje:Ik hoop dat jou therapietijd net zo voorbij vliegt als dat van Blondie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Drup bij mij heeft het ook een hele tijd geduurd voor ik hier echt gewend was. Maar toen dat eenmaal het geval was, vond ik het hier heerlijk en wil ook nooit meer weg.Mijn kater niest veel, eet nog wel maar zit ook veel bij z'n etensbak. Gewoon maar liggen. Dat zijn tekenen dat hij zich niet zo lekker voelt.Maar geen zorgen voor diegene die ook katten hebben hoor, ik zie het als een flinke verkoudheid bij hem en voor hetzelfde geld gaat het gewoon over maar omdat ik inderdaad bij de d.a. werk, en ze het daar ook hebben, wil ik toch ff naar de d.a. Heb 30% korting dus ga je gauwer naar de d.a. dan als je de volle pond moet betalen.Dan doe ik het ook wel hoor zo is het niet maar dan stel je het toch een daggie uit. Ja en werken bij de dierenambulance neemt risico's met zich mee.Moghu Eks en Blondie. Blondie ik hoop voor je dat je je gauw wat beter gaat voelen meis en dat je wat leuke dingen kunt gaan doen zodat je bevestiging krijgt dat alleen zijn ook z'n fijne kanten heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden