Yvonne Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 goeiemorgenbol.. hihi, het lijkt erop dat de organisatie daar niet altijd helemaal strak loopt...... afspraak is afspraak toch? en dan zo vaak niet komen opdagen ? Affijn, als ze niet komen ... heb jij weer lekker een vrije dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Bol ook wakker en jopie, suus.ik moet er weer van tussen zucht. ik kreeg net zo'n lekkere rugmassage van knabbel (gelukkig een dikke trui aan)tot laterssszz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Ja, dat wel, doch ik heb een grote hulp. Iemand die heel sterk is in mode en interieur. Zonder haar zou het een potje wezen denk ik Hoi bollie, heb je gelezen ivm Jos. Sterke vrouw die je bent !!Ja von, heb alleen maar bang nu dat ze zich eenzaam gaat voelen. Dat beestje heeft ook 15j lang een vrouw, twee kinderen en de laatste 8j of zo een kater rond har gehad hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Ja Vonnie het is inderdaad bagger bij de D.A. Alles loopt door elkaar en iedereen bemoeid zich met iedereen. Geen afspraken waar men zich aan houd. Ik belde dan iedere keer zelf op maar daar stop ik nu mee. Vergeten? Nou jammer dan ik kom niet.Zal je zien dat ze vrijdag wel voor de deur staan. Dat heb ik afgemeld i.v.m. mijn schoonzus die komt en ik een weekendje naar hun ga.Willbillie, toch kanp dat je je zinnen verzet en een salontafel gaat uitzoeken. Dan zet je, hoe moeilijk ook, je gedachten ff opzij en bent met iets anders bezig.Je gaat goed SuperRekel. voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Een (late) goedemorgen allemaal,Waarom pfff Toine? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Hohoho Toine hoe is het met je? Niets te melden? Is het makkelijk om te stoppen? Hoe gaat het slapen? Voel je al veranderingen? Er is zat om over te praten hoor. Schrijf op schrijf op. Je zal zien dat het dan toch een stukje makkelijker wordt voor je. Delen is helen hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Will, misschien een katertje erbij?mogge Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Moghu die Jop. Lekker uitgeslapen? Nou heerlijk toch meid. Er lekker van genieten hoor.Dees wat ontzettend fijn dat je gaat winkelen met je vriendin. Ik ben heel benieuwd hoe zij het zal ervaren voor het eerst weer wat vrijheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Hé jopie sé, hoe ist meis ?Goh, Deesje, ik denk dat een klein katertje meer slecht dan goed gaat doen hoor ! Daar kan ons "oud" madammeke niet meer tegen denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Ik heb hier nog wel 2 lieve gesterilliseerde poezen van bijna 8 in de aanbieding Will, 2 mooie witte...Moet ik ze echter nog wel effe zoeken en vinden, buitenpoezen Ga hier maar eens aan de slag.Kan ik vanmiddag samen met mn kids verder knutselen aan mn mandala:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Och Will, misschien zou dat Madammeke wel heel blij zijn met zo'n jong manneke bij zich. Zou ik geen moeite mee hebben:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 nou, ik denk dat Bazma helemaal geen concurrentie wil hebben Joop, ik geloof dat ik je mag feliciteren he? Nou meis, van harte, dikke knuf hoor (( )). Ik ga hier zo langzamerhand ook eens aan de slag. Zat te doen, maar weinig zin vandaag. Affijn, het wordt vanzelf weer avond zullen we maar denken..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Kom ik net na je binnendraven :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Tja gaat ze weer lopen...en dan nog met ijzertjes onder haar voeten?Krijg ik maar rare beelden bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Ben wegh mensen. Tot vanavond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Werk ze bol...hihi Fleur ik ben er nog hoor. Wel tussendoor hier aan het rommelen ( zonder ijzertjes onder, hahaha) Welkom terug :sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Hallo Fleurtje,Voor wie het nog niet, of niet meer gelezen heeft: Jan Doedel is terug!!!En al een half jaar droog, vind dat zo 'n geweldig nieuws. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Willbillie misschien is die oude dame er inderdaad heel blij mee. Wordt ze weer jong. zie je bij mensen toch ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Hoorde van mijn vrouw,Iemand op haar werk heeft haar kat tijden "de pil" gegeven.Nu vonden ze dat het wel lang genoeg geduurd had en brachten haar naar de dierenarts voor sterilisatie.Blijkt het een kater te zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Hmm, dat gaat niet zo op voor Bazma denk ik. Buiten eten, slapen, kopjes geven en miauwen zit er niet veel meer in zenne. Misschien maar goed zo.Ons Fleurtje sé, Goh, ik moet in gang gaan schieten, want ik geraak maar niet voorruit. Loden schoenen vandaag en zoveel te doen. Kom op jongen, begin er aan. Wie geeft me even een echop ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Was ff druk...stom werk...Hoe ziet dat er juist uit die ijzertjes muisje?Mag ik je slaan Will??? SUPER! You make my day... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Oeps..Hoi Teveel :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Hartstikke goed Har dat Doedel er weer is , en dan ook nog 'hoe'... klasse van hem. Fleur, dat zijn gewoon zwarte rubberen zooltjes die je om je schoen kunt trekken en waar ijzeren nopjes onder zitten.... grip op gladde punten dus. http://www.anwb.nl/webwinkel/a...oopjes.html/&pageNr=6En dan onderaan de pagina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Goedemorgen Ik lees dat iedereen lekker gaat. En vooral met heel veel eigen keuzes bezig. Gelukkig maar. Ik heb vandaag mijn vrije dag en ik heb er reuze zin in! Ik ga me druk bezighouden met niets-doen. Eerst de achterstand van een soap op de dvd-recorder wegwerken, dan in bad zitten met een flut-romannetje en daarna is het denk ik tijd om even uit te rusten. Ik ga absoluut niet drinken vandaag. Geen zin in en het staat ook niet op mijn lijstje voor vandaag Valt me trouwens op: we hebben een boven-tussen-woning, maar ook al zetten we de kachel op 15 graden 's-nachts, het is nog niet kouder in huis geweest dan 19 graden. Ook niet 's-ochtends na een koude nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 zie dat op de foto er alleen aan de voorvoet ijzeren haakjes zitten. bij die van mij zitten er ijzeren noppen zowel bij de voorvoet als onder de hiel. En als ik dan op mijn werk kom, zonder glijpartijen uiteraard, mik ik ze gewoon uit...En nu.... trap onder mijn eigen kont geven en wat gaan doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden