Spring naar bijdragen

woensdag 8 december

zoermuis

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 116
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Ja, dat wel, doch ik heb een grote hulp. Iemand die heel sterk is in mode en interieur. Zonder haar zou het een potje wezen denk ik :huh:

Hoi bollie, heb je gelezen ivm Jos. Sterke vrouw die je bent !!

Ja von, heb alleen maar bang nu dat ze zich eenzaam gaat voelen. Dat beestje heeft ook 15j lang een vrouw, twee kinderen en de laatste 8j of zo een kater rond har gehad hé ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Vonnie het is inderdaad bagger bij de D.A. Alles loopt door elkaar en iedereen bemoeid zich met iedereen. Geen afspraken waar men zich aan houd. Ik belde dan iedere keer zelf op maar daar stop ik nu mee. Vergeten? Nou jammer dan ik kom niet.
Zal je zien dat ze vrijdag wel voor de deur staan. Dat heb ik afgemeld i.v.m. mijn schoonzus die komt en ik een weekendje naar hun ga.

Willbillie, toch kanp dat je je zinnen verzet en een salontafel gaat uitzoeken. Dan zet je, hoe moeilijk ook, je gedachten ff opzij en bent met iets anders bezig.
Je gaat goed SuperRekel.:sun: voor jou.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hohoho Toine hoe is het met je? Niets te melden? Is het makkelijk om te stoppen? Hoe gaat het slapen? Voel je al veranderingen? Er is zat om over te praten hoor. Schrijf op schrijf op. Je zal zien dat het dan toch een stukje makkelijker wordt voor je. Delen is helen hé?;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou, ik denk dat Bazma helemaal geen concurrentie wil hebben ;)
Joop, ik geloof dat ik je mag feliciteren he?
Nou meis, van harte, dikke knuf hoor (( :sun: )).

Ik ga hier zo langzamerhand ook eens aan de slag.
Zat te doen, maar weinig zin vandaag.
Affijn, het wordt vanzelf weer avond zullen we maar denken.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm, dat gaat niet zo op voor Bazma denk ik. Buiten eten, slapen, kopjes geven en miauwen zit er niet veel meer in zenne. Misschien maar goed zo.

Ons Fleurtje sé, :sun:

Goh, ik moet in gang gaan schieten, want ik geraak maar niet voorruit. Loden schoenen vandaag en zoveel te doen. Kom op jongen, begin er aan. Wie geeft me even een echop ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen :D

Ik lees dat iedereen lekker gaat. En vooral met heel veel eigen keuzes bezig. Gelukkig maar. :present:

Ik heb vandaag mijn vrije dag en ik heb er reuze zin in! Ik ga me druk bezighouden met niets-doen. Eerst de achterstand van een soap op de dvd-recorder wegwerken, dan in bad zitten met een flut-romannetje en daarna is het denk ik tijd om even uit te rusten. ;)

Ik ga absoluut niet drinken vandaag. Geen zin in en het staat ook niet op mijn lijstje voor vandaag :D

Valt me trouwens op: we hebben een boven-tussen-woning, maar ook al zetten we de kachel op 15 graden 's-nachts, het is nog niet kouder in huis geweest dan 19 graden. Ook niet 's-ochtends na een koude nacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zie dat op de foto er alleen aan de voorvoet ijzeren haakjes zitten.
bij die van mij zitten er ijzeren noppen zowel bij de voorvoet als onder de hiel.
En als ik dan op mijn werk kom, zonder glijpartijen uiteraard, mik ik ze gewoon uit...

En nu.... trap onder mijn eigen kont geven en wat gaan doen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...