Spring naar bijdragen

woensdag 8 december


zoermuis

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 116
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Mogge allemaal,

Jopie :present: Gefeliciteerd meis.

Hahaha Teveel wat raar van die pil maar met een jonge kat moet je eerst rammelen dan hoor je vanzelf of het een katertje is. Hoewel Caro dat laatst ook had. Ze dacht dat het een jong poesje was maar toen er iets ging groeien waardoor ze twijfels kreeg en ja hoor jong katertje. Sjonge wat heb ik gelachen.

Voordat de pc afgesloten wordt zat ik nog snel ff te googlen over gescheurde enkelbanden en daar werd ik niet vrolijk van. Was al sjaggie dat het zo lang duurde want er stond ongeveer een week voor. Blijf maar pijn houden en enkel is nu blauw. Wat bleek? Gescheurde enkelbanden hebben 3 gradaties en ik nam natuurlijk de laatste: 6-9 weken. Er is pas een week voorbij dus hoop dat ze morgen in het ziekenhuis wat vrolijkers voor me hebben. Naja vanmiddag komt vriend van Caro mijn nieuw pc installeren en mijn nieuwe scoot wordt gebracht zodat ik zelf Banjootje weer uit kan laten want dit is geen doen voor haar elke dag heen en weer met haar niet al te sterke lichamelijke gestel en dit weer. Was er erg mee geholpen en vond het heel lief maar voelde me zo bezwaard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stond ik toch nog aangelogd?

Hoi Kore! :present:
Long time no see ;-).

Ja ja intussen alweer in het huisje. Er is nog aardig wat aan te doen maar we hebben tijd. Dochter vindt het super en moeder natuurlijk ook. Al is het ook wel wennen..
Woonde al lang op het appartement dus kende er ook wel heel wat volk. Waar ik nu woon natuurlijk niet zo maar het is wel een gezellig straatje B)
Verder sleept alles wat aan..bevind me momenteel op een minder sterk mentale periode. Plots komt er weer veel op me af dat ik in het laatste jaar nog niet heb kunnen plaatsen en weet zelf niet meer hoe ik dat nu nog doen moet..Wordt een beetje hopeloos..
Hopelijk keren de tijden vlug.

Hoe gaat het met jou intussen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleurtje,
Ik kan me de foto's van jouw huisje nog herinneren,
ik hoop dat je vlug wat meer gewend bent.
en ook dat het je verder goed mag gaan.

Ikzelf wil ook weer dingen ondernemen,
om meer contact met mensen te krijgen.
Ik heb in 't ziekenhuis gelegen,
en hoe raar het misschien klinkt,
het er erg fijn gehad.
Gemerkt hoe ik er van geniet
om onder de mensen te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

G'smiddag alweer. Kore! Blij je weer te zien, dat was geen sinecure wat je hebt meegemaakt.

Borretje wens ik alvast heel veel succes!

Blondie, het is een turbulente tijd voor je maar heb alle vertrouwen in je wijsheid en kracht.

Joop, Gefeliciteerd, nog even en je hebt weer een doel bereikt!

Hier probeer ik weg te komen maar verschuif het naar de middag omdat ik dan toch een afspraak heb. Die snow steps zijn bij de ANWB uitverkocht en eventueel pas in week 52 weer te bestellen. Er zijn wel andere sites waar je ze kunt bestellen maar dan kosten ze bijna 15 euro! Dan nog maar even heeeeeel voorzichtig lopen.

De griep lijkt wat te zakken maar dat was eerder ook zo dus ik wacht nog even met juichen. Voel me wel weer heel beperkt want dansen gaat even echt niet.
Was alweer aan het speuren naar goedkope tickets naar Portugal. Echt warm is het daar nu ook niet maar het vriest iig niet!

Eerst nog een hete douche nemen en dan op stap. Heb zin in klein middagdutje, oogleden vallen allang weer op mn toetsenbord.
Lunchen!

Fijne dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer terug van gesprek met counselor en weer wat rustiger in mijn koppie.

Net voordat ik gesprek had sloeg de wanhoop bij mij even toe, storm in mn kop
Mijn eeuwenoude gedrag van controle willen hebben over alles en iedereen stak weer de kop op.
En het gevoel geen controle te hebben gaf bij mij paniek en wanhoop.

Alles is nu weer wat rustiger in mijn koppie na het gesprek, nu ik voor mijzelf het idee heb alles weer wat meer op een rijtje te hebben en vooral dat ik het niet alleen hoef te doen, maar om hulp kan vragen.
Vanmiddag dus maar eens achter mijn financiele situatie aangaan en schuldhulpverlening aanvragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niemand on-line zie ik.
Jammer.

Blondie,
Gelukkig weer wat rustiger voor jou.
Maar makkelijk heb je het niet zo te lezen.
Niet niks, schuldhulpverlening aan vragen!
Sterkte met alles.

Weet iemand trouwens waar je die ijzertjes kan kopen voor onder je schoenen.
Zag dat ze bij de A.N.W.B. uitverkocht waren.
Zou voor mij een reuzehulp zijn, want loop nu veel naar mijn werk.
Kan je er dan ook wel mee fietsen.?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...