zoermuis Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Goedemorgen slaapkoppen,t is weer gladjes hier. P is net op z,n snuffel gevallen uitkijken dus.Vannacht goed geslapen. De slinger van Witte heeft geholpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 WAKKEER WORDENNNNNNNNNN, slaapkoppen.Koffie wordt koud:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Ha die Desi! Ook goedemorrege!!Koffie? lekker! Bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 goede morgen dees, witte en ekster.ik was al wakker hoor maar koffie gaat er altijd wel in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Goeiemorgen DesiWat goed om te lezen, dat je lekker geslapen hebt.Dat maakt je dag een stuk makkelijkerEnne heb je ook thee, ik lust geen koffie nl:DMogge ekstertje Droom je al over kadootjes inpakken??Gekke maand is dit voor jullie he..Ik heb ook goed geslapen.En niet bang opgestaan, door mn anti-glij-ijzersJe kan dr maar blij mee zijn...Staat Yvonne nog in de tuin??Als ze maar niet bevriest dan??Heee Igor, ik dacht al waar is ze nou.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 ik was al lang wakker geknuffeld hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Ik zou wel eens een baaldag willen opnemen, zo jammer dat dat niet gaat!Zie het al helemaal voor me: blijf dan nadat de wekker is gegaan heerlijk liggen en denk..nu even niet.De kinderen zijn er niet, dus ik hoef niet naar school te fietsen en de hele dag is voor mij alleen. Koken hoef ik natuurlijk ook niet. Natuurlijk ga ik met vriendlief naar een goed restaurant en daarna naar de film:) En de volgende dag? Uitslapen!Tja...Keep on dreaming:oLaat ik de fietsen maar eens uit de schuur halen, over 5 minuten zit deze dame weer op haar fietsje...Dan fiets ik weer braaf mijn kinderen naar school...Fijne woensdag iedereen en wie weet tot later vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 yvonne is bang voor koude voeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 kijk je wel uit ekster dat je niet uitglijdt. anders wordt je droom misschien nog een beetje waar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Dan heeft ze het wel lastig deze winter Igor...Jaaaa een baaldag, die wil ik ook!!!idd keep on dreamingWerk ze ekstertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Witte:Nee, geen dromen over inpakken! Droomde dat ik zwanger was van nummer 4:o Gelukkig ging toen de wekker en moest ik plassen! Maar, het wordt inderdaad steeds drukker in de winkel nu...Vanaf volgende week werk ik weer extra dagen.Ha die Igor! Goedemorgen!En nu echt weg!Doei!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Goedemorgen allemaal:DWederom bagger geslapen.Helaas te druk vandaag om er tussendoor nog effe in te kruipen.Zo counselorsgesprek, daarna kadootje kopen voor mn mams en verf voor de kids.Kids gaan een mandala maken voor hun oma...Zijn nu al dolenthousiast.Voor diegene die weg moeten, pas op voor uitglijders... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 werk ze ekster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Ik wens jullie allemaal een hele fijne dagen geniet ervanIk heb vandaag een cursusdus dat wordt de hele dag luisteren en opletten...Laterzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Goejemorgen Witte, Igor en Ekstertje.Ja thee maak ik wel ff.Heb deze maand ook van die inpakdagen. Beide dochters zijn een paar dagen voor kerst jarig. Dus feestjes en dan de feestdagen nog. Zie ik elk jaar weer tegenop maar is wel zo gezellig. Dit jaar volledig ADB. (Vorig jaar ook maar toen ging het weer mis). De tijd van terugvallen hoop ik achter me te hebben. Het is het grootste kado wat ik mijn kids en P. kan geven dit jaar.Vandaag hoop ik eens geen baaldag. Gaat ook vervelen. Heb vandaag heel wat in de planning. Shoppen met vriendin(Mag ff bij de PAAZ weg) en een bezoek aan GGZ om kennis te maken met nieuwe contacpersoon en samen een nieuw behandelplan op te stellen.(Hoop dat het ditmaal eens goed gebeurd).Dit samen met P. die er nu ook nauw bij betrokken wordt in tegenstelling tot vorige keer.(Wat heel onplezierig voor hem was). Nu doen we het goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Zo is het maar net Desi, een mooier kado kunnen P en je kids niet krijgen...Hier eerst maar effe de douche in, effe wakker worden;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Een hele goedemorgen igor, witte, vonneke,blondje en Deesje, iedereen later ook natuurlijkZag ik Fleurtje nu gisteren niet even binnenspringen ?? Ja he Eerst ff koffie nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Ha Will.Lekker geslapen in je nieuwe stulpje? en Bazra ook?Ben je geslaagd voor je nieuwe salon? Ben niet nieuwsgierig he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Wil hoe gaat ie?ja ik zag fleur ook voorbij schieten.ik mis yvonne en borrie vanmorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Goeiemorgen allemaal. Ben niet vastgevroren hoor Vannacht heel slecht geslapen, heb vandaag late dienst, dus kon ik langer blijven liggen. Heb in de deuropening het sigaretje gerookt, spekglad achter, straks maar even aan de slag daar.EN oooooh ja, ik heb ze ook die ijzertjes voor onder de schoenen, en ik ben er ook OOOOOOOOOH ZO BLIJ mee.Ben ook zo'n tiepje dat als de dood is om uit te glijden dus. Lekker bakkie trouwens.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Goedemorgen allemaal..leuk om te lezen dat iedereen goed geslapen heeft...over uitslapen blijft een utopie..zit niet meer in..maar ben vandaag lekker vrij..heerlijk die baan van me: 2 of 3 dagen werken dan vrij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Von is er dus inmiddels Igor, Bor zal zo ook wel komen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Ja Deesje het slapen valt wel mee. Ik geraak erg moeilijk in slaap, dat wel. Altijd maar denken, denken, denken, pffff. Maar eens in slaap lukt het me wel.Geen salon gevonden naar mijn goesting. Donderdag ga ik er nog één doen, en dan neem ik mijn beslissing. Moet dan nog wachten tot eind februari. Pfffff, misschien ook eens langs Morres rijden ?Bazma stelt het goed. Ze neemt het beter op dan verwacht. Ze huilt wel wat maar dat deed ze ginder ook dus ...Het goed goed igor, ups en down's nog steeds, maar momenteel voel ik beterschap. Misschien ook omdat ik nu weet dat ik kerst zowel als oudjaar ga vieren in gezelschap. Eindelijk een goed voorruitzicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Goeie morgen KanjersSchrok wakker omdat ik moet gaan werken dus vlug vlug me aangekleed. Nu ook maar kijken of ze komen. Ik ga niet meer bellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 ha die Wil, doet me goed dat je toch stukkie bij beetje je wat beter gaat voelen. Bazma ook verhuisd, kan me indenken dat het dan meteen een stukje meer 'thuis' is als zij er ook is toch? Moeilijk soms het dat uitzoeken van meubelen.... maar wel leuk hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden