Spring naar bijdragen

maandag 13 december

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 136
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Allemaal bedankt voor de felicitaties. Ik heb bij "Thema's rondom alcohol" in het draadje AA, de twaalf stappen, omschreven wat deze stappen voor mij betekenen en betekend hebben. Ik hoop te hebben weergegeven dat ik niet zozeer trots ben als wel erg dankbaar dat ik me op dit pad heb durven en mogen begeven. Natuurlijk zijn er mensen geweest die mij de richting hebben gewezen naar dit programma, maar er is nooit iemand geweest die gezegd heeft dat ik dit moest volgen. Wel was ik zo snugger om in te zien dat het sommigen leek te helpen. Dat wilde ik ook!! En alleen door het zelf te proberen, niet op één indruk af te gaan maar te onderzoeken, meerdere meetings te bezoeken en zelf te ervaren, ben ik er achter gekomen dat het ook voor mij werkt. Niet gemakkelijk, wel resultaten opleverend. Zolang ik er maar aan werk. Elke dag weer. Behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Die toekomst hangt af van wat ik nu doe maar is ook geen garantie. Alleen maar een gevolg.

Groetjes.
Kohtje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toine proficiat met je 10 dagen droog. Het lijkt misschien niet zo veel voor je maar heel veel mensen doen het je niet na hoor. Geweldig. Blijf maar dapper door gaan.
Ho Popiejopie dat is minder zeg. Hoe kan dat nou? Nou ja zolang je nog op het forum kan komen is het goed.:)

Rudie:present:

Hier net m'n schoonzus en zwager aan de tel. gehad en meende nog te zeggen "????? let je wel een beetje op je drinken?" maar ik durfde niet zo goed. Misschien denkt ie wel waar bemoei je je mee maar ik merk dat het me niet los laat en dat ik me best veel zorgen maak om hem.
maar dat moet gewoon slijten.
Is het bij jullie nu ook zo koud of heb ik dat nou weer.:(:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik je een tip mag geven,

Maak een Gmail adres aan en laat dit je gewone mail importeren.
Je hebt daar ruim 7500 MB aan opslagruimte, dat zijn duizenden mails.
Je kan dan op willekeurig welke computer direct bij je mail en wat er ook met je pc gebeurt je bent je mail nooit kwijt want het blijft op de server.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry medeforummers,ik ben een beetje mopperig
Huis van schoonmoeder moet leeg,volgende week vind de overdracht van de verkoop plaats
Thuis moet onze slaapkamer leeg om te behangen en nieuwe vloer erin
Ben bijna dagelijks bezig met mijn nieuwe 100 strippenkaart voor de polikliniek,instellen van medicijne lukt slecht.Moet alleen dingen doen die spanning vermijden
Eigenlijk ben ik heel erg moe
Bezie de dingen een beetje negatief,kan/mag er niet aan toegeven
Bewust bezig blijven met de positieve dingen des levens helpt om de alcohol de baas te blijven
Dus schouders eronder en neus in de wind
Alles zal goed komen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allen,

Koh, nogmaals van harte!!!!!

Ik heb niet zoveel lees en schrijf zin vandaag.
Het was een drukke en fijne dag, daar wil ik er wel meer van.
Veel gedaan, zowel privé als op therapiegebied.
Ik ga lekker wat bankhangen een beetje tv kijken
en straks met een blij gevoel over deze dag slapen.

Heb een fijne avond nog allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve bolletje
NEE
dat is niet mogelijk
Mijn lief/partner is altijd erg druk in december
Hij is verantwoordelijk voor wijn en gedistelleerd in een groothandel voor de horeca
Het zijn dus top dagen in deze maand
Zijn zusje werkt fulltime,dus het gros van al het regelen komt op mijn schouders neer
Heb eindelijk de boekhouding van de laatste 4 jaar van schoonmama op orde
Vader deed dit maar die is 4 jaar geleden overleden
Ben blij dat de overdracht van het huis nog dit kalenderjaar plaats heeft,Scheelt een jaar stoeien met de belasting
Daarbij steek ik zelf niet goed in mijn vel,maar alles gaat door
Buiten dat ADB=ADB

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
jopie

harry, had herstelpunt uitgeschakeld (heb wat ruimteproblemen.

grom, en oude versie office (2003, geen ondersteuning meer).

Volgens mij net een te nieuwe versie winzip geinstalleerd, niet compatible, maar weet het niet...

het rotste is dat ik mijn agendaitems nu niet kan openen, en daar zitten al mijn rijlesafspraken in enzo...

ach, komt ook wel weer goed. ik baal gewoon van mijn eigen stommiteit.

Als het helpt, ik ben tenslotte ict'er en kan je misschien wel helpen. Enfin, laat maar weten. Ondertussen gaan de kluxen in mijn nieuwe huis ook gewoon door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

by the way, hallo alle bekenden en onbekenden. 't was weer een hectisch dagje waardoor ik niet zoveel zin meer heb om het dagdraadje door te lezen en te reageren op alles wat er speelt, bij voorbaat sorry het is geen desinteresse. Heb nog even een update op mijn verhuisforum gegeven. Nog een uurtje en dan ga ik onder zeil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...