blondie6173 Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Ben ook bang dat het niet gaat werken Harry, maar lief dat je het in ieder geval wilt proberen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 quote: Originally posted by: TeveelHet forum bezorgd Drup? Gewoon zeggen wat er aan de hand is en wat je bedoelt, dan is dit lid van het forum bezorgd en meelevend. Wat moet je nou met die geheimzinnigdoenerij, je lotgenoten in het ongewisse laten en bezorgd maken? Aandacht nodig of zo, rare manier... Dat gevoel heb ik n.l. ook Har. Ik wil me niet laten manipuleren en dat gevoel heb ik een beetje.Ik herken dit van mijn manneke heel goed. Aandacht vragen op een negatieve manier en als mensen dan bezorgd worden, gaan schoppen. Mensen naar zich toe trekken en dan weer weg duwen. Voelt aan als een soort spelletje.Ik zeg niet dat Alf dat doet maar ik krijg wel hetzelfde gevoel, en dat voelt een beetje naar aan.Druppie niet goed met het pootje???? Veel pijn??? Even een op geven. Wordt het misschien wat beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 hoi! Oh....Jopie, ga je net naar bed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Ik ga het toch ook nog effe proberen...Slaap ik niet, dan rust ik toch...Genoeg energie nodig vannacht en morgen en..en..en..tot de 30e als ik ze hopelijk weer in mijn armen mag sluiten.Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Hoi,hoi weer .Net terug van A meeting en was weer heel verfrissend.Drup sterkte met je pootjse. Niet te veel op lopen hoor:huh:Bolleke. Niet met je laten sollen, goed zo meid.En die 2 ons biefstuk is veel te weinig voor zo'n mega prestatie.Blondie: Probeer maar te slapen. Zal inderdaad wel niet goed lukken kan ik me voorstellen. Alleen hou je ze daardoor niet bij je thuis, helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 oh wat een ingewikkelde postings hier.Blondie...morgen de dag? Meiske, ik leef met je mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Blondie...wat een stress, hopelijk verloopt alles goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Mijn kater is net nu ik naar bed wil gaan naar buiten geglipt en wil niet naar binnen komen. Ze vriest me dood vannacht. Die zit altijd binnen, wat nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 He,he ze is terug:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Wachten Desi, tot hij naar binnen wil.Als je naar bed gaat slaap je toch niet.Blondie, wil wat zeggen, maar wat... probeer in elk geval te rusten als slapen al niet lukt, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Desi....de natuur!! respecteren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Blondie ik hoop dat je toch een beetje kan rusten meid.Ik zelf ga ook afsluiten mensen. tot morgen allemaal en slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 ik had toch "hoi" gezegd hier? nou ja, k val er maar midden in natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Hoi hoi Beate en weltrusten meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Dat bedoel ik dus! Trusten Bol!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Zo ,douchen en naar bed. Alweer een droge dag erop zitten.Morgen weer de eerste niet.Truste allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Hoi allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Bingo!!!!eindelijk een goeie timing Witte:Dook hoi dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Hoi Beate en Witte,Truste Bolletje en Desi.Trouwen Sowhad, heb ik nu alweer iets gemist? En waarom zou je dat doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 He Jane4 en Witte...hoi!Ik heb eigenlijk niets te melden, heb wel een vraag...maar t antwoord doet er niet veel toe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Heee Jane en Harry,Nou dit is toch wel is heel toevallig .Heb je L&O gekeken Jane?Ik kom net thuis van een kerstfeest op mn werkWas erg gezellig.En net als elk jaar kijk ik mn ogen uithoeveel mensen er lachend in de auto stappen.(niet allemaal, maar toch...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Witte....Kerstfeest??? t is 14 december. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Witte....Kerstfeest??? t is 14 december. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Sowhat....wil je trouwen??? voor de 1e of 2e keer? en waarom in hemelsnaam? vertel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 goedenavond Teveel! zo ken ik je weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden