blondie6173 Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Inmiddels is het bijna tijd voor mij om mijn kids weg te gaan brengen naar Schiphol.Ik schijt letterlijk peentjes voor de tijd die komen gaat.Maar er is ook een bepaald gevoel van berusting over mij heen gekomen...Ik laat het maar komen zoals het komt.Kan het tegenstrijdiger ???Buiten is het koud en guur, maar het sneeuwt gelukkig niet.Afijn, nog 1 peuk en een bakkie koffie om wakker te blijven, kids uit hun bed plukken en dan ga ik er vandoor.Ik meld me weer zodra ik terug ben van Schiphol en duik daarna mn mandje nog maar even in.Ooohhh, en ik neem vandaag de eerste niet !!!Wie doet er mee ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Goeiemorgen allemaal, Blondie, kinders zitten inmiddels in het vliegtuig en hoop dat jij zo ook weer veilig terug bent. Hier heeft het geregend, maar het vriest niet gelukkig, hoop dat jij ook geen gladde wegen hebt gehad. Kan me jouw angst wel indenken hoor, en het gevoel van paniek en machteloosheid ook. Maar afgelopen zomer is het net zo gegaan toch? En toen zijn ze gelukkig ook weer veilig bij je terug gekomen... Hou je daar aan vast hoor. Ik heb inmiddels koffie en thee gezet, asbak staat achter om het hoekje. Jopie toch weer even terug het bed in gekropen of al vol energie onder de douche?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Goejesmorges Allen,Koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Morgu Dees, koffie staat op het aanrecht hoor. Zat even 'elders' met gedachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Mag best op dit tijdstip Yvonne, dadelijk begint het dagelijks circus weer dus lekker rustig nadenken kan nu.Ik hoop dat Blondie de slaap nog heeft kunnen vatten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Goedemorgen slaapkoppen Ik ben weer veilig thuis.Kids zijn vertrokken.Moe van al het "verborgen" janken en op de terugweg gewoonweg numb.Ik duik mijn bedje nog even in, vannacht niks geslapen.Laters... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Goeie morgen lieve Kanjers.Ik doe ook mee Blondie. Fijn dat er toch een beetje een gevoel van berusting is lieverd. Alles zal wel goed gaan meis, daar moet je maar proberen in te blijven geloven, anders is het bijna niet te doen.Goeie morgen Vonnie, Jop en Dees.Bol moet zo gaan werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 BTW.Yvon, afgelopen zomer zaten mijn kids bij mijn ex thuis hier in Nederland, nu zijn ze mee naar zijn geboorteland SriLanka. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Zijn jouw kinderen daar al eerder geweest? En hoe oud zijn ze? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 kan ik me goed voorstellen Blondie dat je er de kriebels van krijgt. Zo ver is zo ongrijpbaar. Sterkte meid en we gaan er maar vanuit dat alles goed gaatB) Slaap lekker Blondie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Goedemorge Bolleke: Moet je al zo vroeg beginnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Pfff, ff gisteren teruggelezen en de boel loopt vol hier intussen. Blondie, fijn dat je weer terug bent, ennu.... dat is inderdaad een heel andere situatie dan, sorry. Probeer nu inderdaad maar lekker te slapen en te ontspannen, hoe moeilijk ook, en heb vertrouwen meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Goedesmorregens:DMoeilijk Blondie...Zou het ook eng vinden...Blijven je kinderen lang weg?Hier dag 44. Ben vroeg naar bed gegaan, maar voel me toch niet uitgerust...raar!Misschien vanavond nog maar een keertje op tijd mijn luiken dicht;)Verder alles ok hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Bol, werk ze straks hoor. En Eks, lekker vroeg naar bed dan maar vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Goeie morgen Eks. Dag 44 al weer. Goed hoor. Hoop dat je zo sterk blijft als je de afgelopen tijd bent geweest.Ja Dees hier al vroeg uit de veren. Hoop niet dat ze me pas om 10.30 komen halen want dat kan ook hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Goedemorgen lieve mensen...vandaag lekker vrijBlondie: ik begrijp jouw gevoel maar moet je niet vergeten (om je gerustestellen)dat hoe meer liefde en banden kunnen jouw kinderen maken en hebben met familie hoe beter....Eksterje: knap van je 44 dagen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Bolletje moet werken? Ok dan! Werk ze Bol!En ja Yvonne, verheug me er nu al op:PIk ben vandaag vrij, wel lekker. Moet morgen weer werken. Zo...nu even wat eten en dan weer op het fietsje;) Hoop dat het weer een beetje meewerkt buiten, ik vond het gisteren maar koud!Iedereen maar weer een gezellige woensdag en natuurlijk doe ik mee Blondie! Ook hier weer een droge dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Bedankt voor de complimenten:) Ik hoop dat het dit keer anders is dan de keren hiervoor dat ik het ook probeerde. Toen kwam ik steeds niet verder dan 4 maanden. Hoop dat ik daar nu van geleerd heb en door kan bijten...Ik ga ervoor, maar dat deed ik die vorige keren ook...Susana ook goedemorgen!En nu echt weg!Misschien tot later:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Ook goeiemorgen Susan, geniet van je vrije dag hoor. Bol, ik sta er iedere keer weer van te kijken hoe slecht die afspraken lopen. soms komen ze en soms helemaal niet. Moet toch niet zo moeilijk voor ze zijn om dat goed te plannen? Afspraak: Bol wordt woensdag om half negen opgehaald.... KLAAR. En dan mag het een tien of vijftien minuten later worden... maar jij moet toch ook ERGENS van op aan kunnen? Het lijkt er verdraaid veel op dat ze daar maar een beetje aanrommelen zonder rekening te houden met de mensen die klaar staan om vrijwillig zich in te zetten. Op die manier haken volgens mij aardig wat welwillende mensen af die zich graag willen inzetten maar die geen zin hebben om nergens van op aan te kunnen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Ekster, fijne dag dan.. en lekker bij voorbaat al genieten van vanavond.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Zodadelijk met dochter naar, voor haar ,nieuwe tandarts. (Ze heeft een tijdje ergens anders gewoond en heeft een nieuwe tandarts)Dan GGZ (nu VVG) en vanmiddag op gesprek voor een stagegesprek.Dus vandaag weer onder de pannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Inderdaad drukke dag voor je Dees. Stagegesprek? Ga je weer aan de slag en heb je er zin in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Zie dat die Rekel ook weer in de huiskamer is. Hoe is ie Will? Al een beetje gewend in je nieuwe stulpje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Goeiemorgen iedereen hier en diegene die nog moeten komen. Alles okay met mij, i'm hanging on.Ben al op het werk, had nog wat verlof lopen, één van de redenen van mijn afwezigheid hier.Nog zoveel dingen te doen, me te slecht voelen, of dan weer te goed. Veel pc werk ook, dus ik kan mijn gedachten verzetten. Goed dat ik mijn poesje thuis heb. Ze is waarachtig nog aanhankelijker geworden dan voorheen.Ook voor haar is het een hele aanpassing. Geen kids in de buurt, geen kater en vooral geen vrouwtje die haar regelmatig flodderde.Zo, nu eerst even bijlezen en kopje koffie nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Ha bolliewollie. Soms wel, soms niet. Héééééél wisselvallig . Storm vanbinnen en dan weer wat rust.Heb verledden zondag een nieuw salon besteld bij ..........Morres meubel (Bolzano). Prachtig stuk, maar wel nog 8 tot 12 weken wachten. Erg lang dus en weeral aftellen.Brrrrr, koud buiten hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden