niwi Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 ik herhaal het nogmaals....nuchterheid is een beloning.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Beate waar het niet zo lekker mee gaat, Slokje die een slok op heeft, Sowhat die zich ook niet goed voelt. Mensen wat zou ik jullie graag iets van mijn goeie gevoel willen geven. Even delen en jullie knuffelen, maar ik moet het virtueel doen, het is niet anders.En Niwi die rekel die nu een tweede hypotheek kan nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Sowhat ik nodig je ook uit om mijn maatje te zijn heb er al een paar maar wil je ook helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Hoi Niwi....geloof je direct, weet het zelfs! Nuchterheid is een beloning, maar niet altijd een oplossing voor je sores. verschillende dingen he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Ok Niwi, dat heb ik (we) intussen wel begrepen, maar zolang je die nuchterheid niet bereikt heb?Hartstikke fijn hoor om te horen hoe geweldig het is genezen te zijn, nog fijner als je de medicatie aangereikt wordt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Poeh..balen Sowat en slokje...Het gaat niet goed begrijp ik...Leef met jullie mee, al heb je er niet veel aan vrees ik..Sowat, kun je net als Bol zegt de drank niet weggooien, mits je die nog hebt staan...Misschien helpt het om lekker vroeg je bed in te duiken en slaap in te halen zodat deze dag snel voorbij is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Beate wat zou dan wel de oplossing zijn voor je sores? Wat zou voor jou de juiste maar vooral DE manier zijn om jouw problemen op te lossen?Sowhat hoe voel je je nu? Nu je gezegd hebt dat je gedronken hebt? Ben je wat opgelucht? Of heb je nog steeds die rotgevoelens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Hoi Beate, vroeg voor jouw doen.Maar fijn dat je er bent... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Bolletje, ik voelde me slecht vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 ben nu weer een beetje te pas Eksterje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Beate je zit nu te huilen. Is dat van kwaadheid of omdat je zo geschrokken bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Bolletje....mn oplossing: kluizenaar worden! Dat wou ik gek genoeg als kind al. Het totaal alleen zijn sprak me toen al aan. Weg met al die mensen. Geen teleurstelling, niet meer huilen. Maar dat idee van kluizenaar werd niet gestimuleerd door mn familie, ik heb het bijgesteld tot; het werken in een museum. Lekker rusten, koppen dicht! Nu denk ik weleens aan het "zeilmeisje" die solo de wereld rond zeilt. Dat kind heeft natuurlijk iets van hetzelfde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Je schreef net dat je agressieve mannen niet prettig vind. Ben je daar al als kind mee geconfronteerd dan, omdat je als kind al graag alleen wilde zijn? Of ben je misschien overgevoelig voor mensen met spanningen en agressie? Ik bedoel voel jij aan mensen hoe hun gemoedstoestand is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Bolletje, omdat ik vannacht NIET geslapen heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Sowhat zou je graag mijn tel. nr willen hebben zodat je me kan bellen? Ik kan, als je wilt dat per p.b. sturen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Bol, als kind ben ik daar niet mee geconfronteerd geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Slokje:Fijn dat het wat beter gaat dan ...Je kunt je zo rot voelen hè de volgende ochtend:o Morgen weer een verse dag:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Ja ik denk wel eens, je komt in je leven net zo lang iets of iemand tegen tot je er van geleerd hebt, Beate. Maar misschien moet je eens kijken of je jezelf niet, met behulp van iemand die daar voor opgeleid is, kan trainen om minder gevoelig te zijn voor deze dingen. Proberen jezelf af te sluiten voor te veel en te drukke invloeden van buitenaf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Bol, je hebt gelijk, ik weet het. ik heb bij de shrink gelopen, lang, lang. Maar ik reageer he! op alles! positief en negatief. Ik sta op voor mezelf!! (soms ten koste van mezelf...maar dit terzijde) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Ff binnenwippen nog heel even... 11 mensen in de verstibule en wie weet hoeveel wel niet die stiekum door het raam naar binnen gluren...Heb gedaan wat ik wilde/moest doen. Drukke dag, maar prettige dag. SLokje, fijn dat je je weer beter voelt hoor. Beate, oogjes opebn houden dus en goed uitkijken wat je in het vat hebt zitten. Teveel... nou alweer een berichtje wissen?????? Uhhh, misschien toch weer een 'scherpe bui' ??? Was het trouwens gisteren wel en niet met jou eens: Ja, er zijn dieren , lees honden in dit geval, die met een afwijking in het karakter ter wereld komen... ik reken mezelf tot de mensen die stapel op honden zijn, heb ook een hond, maar heb tot twee maal een hond met echt een behoorlijke afwijking gehad. Heb van beide zielsveel gehouden. Maar moest de eerste inderdaad laten inslapen vanwege het gevaar voor andere mensen/dieren. Daarentegen ben ik het niet helemaal met je eens dat alle mensen van nature goedwilend zijn... zitten volgens mij ook hele foute tussen. Ennu..... als ik heel eerlijk ben.... als je mensen leert kennen ga je van dieren houden... um,. daar kan ik me best een heleboel bij voorstellen.... En dan heb ik het niet over die paar mensen waar ik het prima mee kan vinden en over de mensen waar ik op afstand respect voor heb.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Ga er weer vandoor...Voor diegene die het nu moeilijk hebben een bosje:present::present: en een onder de riem.Bij iedere 2 stappen vooruit... weer eentje achteruit. Balen, maar je blijft hoe langzaam ook toch vooruitkomen!Sterkte kanjers!Tot morgen...en hou het droog, buiten sneeuwt het al genoeg;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Hey Beate. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Yvonne,Dat berichtje zei niet wat ik bedoelde.Heb die scherpe buien maar vind het niets, wil het ook niet.Ook in vergaderingen heb ik dat.Van tevoren denk ik, dat ga ik niet doen, ik doe het toch, en naderhand denk ik: laat dat toch jongen, dat draagt niets bij.En ik hou echt van dieren, hebben honden (2) en katten (>2) gehad, herders dat zijn mijn honden.Maar kan er niet goed mee overweg als dieren boven mensen worden gesteld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Waar is Mupke??? komt ze hier overdag?? Mup!! we missen elkaar steeds. straks ben ik weer met de kerst een week weg. Waar blijf je nou??? my sister... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden