BamBam Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Och toch Harry, wat vind ik dit nou sneu voor je. Van mij een . Easy does en uiteindelijk kom je er wel maar wat een lange file..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Zo Har. dat is niet mis zeg. Heb je wat extra's bij je voor als het erg koud wordt? Kun je nog wel langzaam rijden of is dat er ook niet meer bij?We hebben geen warm chocolademelkicoontje bij de icoontjes staan anders had ik er een paar neer gezet voor je. Maar met een beetje fantasie kun je er hier:musicnote: ook eentje van maken. Sterkte kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Het sneeuwt hier erg hardAls het zo doorgaat heb ik de komende dagen weer huisarrestOpgesloten,geen kant uit kunnen,weinig zin in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Zoooooooooo, eindelijk........ik ben 3 uur onderweg geweest, een stukje waar ik normaal gesproken20 minuten onderweg ben.Nu ben ik bij mijn pa beland, die kan met dit weer absoluut niet naar buiten,dus boodschappen gebracht.Nog even een bakkie thee en dan het laatste stuk,dat doe ik dus niet met de auto, ik neem de benenwagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Valt wel mee hoor, ben al bijna 2 km opgeschoten:DKacheltje en muziekje aan, i- pad om te kletsen...Vanavond om 7 uur een kerstbuffet, dat moet ik toch wel halen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Nou Harry, anders klets je hier maar ffmijn zus zit vast op Schiphol, al vanafvanmorgen vroeg, ook niet best.Hoe was het bij Martens? Drup nog meegeweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Nee, niets gehoord van Drup.Beter zo, ze had daar toch weinig kunnen doen en had ze nu uren in de auto gezeten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 of nog een pootje in het gips;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Bedoel je Drup haar auto? Maar die heeft toch zo'n 45 km. racemonster? Hahaha die was allang thuis geweest. Sjeest gewoon overal dwars door heen met dat ding. Over fietspaden, landweggetjes en zit nu thuis een lange neus te trekken naar iedereen die nog moet rijden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Goedemiddag allemaal,Weer een drukke dag gehad,veel gedaan en nu ben ik doodmoe...Zo lekker op de bank met een bord soep (met ballen) en een kruidenstokbroodje.Sluit misschien zelfs wel even mn oogjes als ik zo onderuit zit op de bank... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Doe maar Blondie, heb je meer dan verdiend meis. ff lekker onderuit en genieten van de rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Wing gefeliciteerd!!!mis je wel hier hoor!!!Sailor, ook gefeliciteerd met je huismet tuin!! gelukkig, je zou nogniet zonder kunnen he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Zo, ik ben thuis, toch nog mee gevallen dus...Nee Bol, dan had ze bij in de auto gezeten en ik moet gewoon tussen de lijntjes blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Vanavond en morgenavond weer Lord of the Rings films. Vanavond the two towers. voor wie wil genieten.Goeie avond trouwens lieve Jane. Weer een beetje gewend aan de hollandse bodem meis. Wat een ander eten hier hé? En hier is geen Maar ik hoop dat je ook een beetje kunt genieten van de sneeuw.Over een week of wat de kortste dag en dan gaan we weer op naar het voor jaar. Lekker de tuin in en kijken of mijn vissen het overleefd hebben.Ha gelukkig Har. ook weer thuis. Nou pak maar iets lekker warms of zal ik een bakkie maken voor je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Ik houd er wel van hoor Bolecht Hollands weer.Maar ja ik kan gewoon fietsen al ligt er wel 20 cm.Zag er een hoop lopen, das minder natuurlijk.Maar mijn B&B mensen zijn er inmiddels, dus das ookfijn. En vanavond filmhuis met vriendinnen; haar naam was Sarahmorgen Tirza idem filmhuis, dus the Lord moet even wachten.Gelukkig liggen ze allemaal hier van Zoon, dus ik kan met de laptopin bed kijken als mijn wereldje erg klein wordt dit weekend.Moet ik wel weer nieuwe pelpinda's inslaan, want die zijn opgegaan.Spannend hoor. Zoon mailde dat het tijd werd dat ik ze eens zag:D en heefthet boek natuurlijk al tig keer gelezen. Soort van Harry Potter magie he,dat vindt hij geweldig. En ik dus ook wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 fijne avond Toinemanen fijn dat je het zo goeddoet en ook een minder makkelijke middag gewoon droog doorkomt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 zo m'n plicht weer gedaan vanavond genieten van m'n boefjes en lord of the ring. maar eerst lekker eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Heerlijk nog een genietster. Goeie avond Igor en co.Jane heb jij met de kerstdagen ook mensen voor B&B? Dan zit je niet helemaal alleen. Nou ja dan kom je maar lekker bij ons babbelen hé? maar het zou fijn zijn voor je als je niet helemaal alleen bent. Lekker genieten van het verzorgen van mensen. Lekker koken enz. Ik denk dat ik ook maar een B&B ga bespreken bij jou. Ik wil nog wel een x L.of the R zien hoor. Kan daar geen genoeg van krijgen.Wat vind ik Elia Wood goed spelen. Wat een mooi lief snuitje heeft dat kereltje hé? Om op te vreten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 ik had hem al gezien maar het blijft schitterend. net als sissi. ik heb nog niet gekeken of ze weer komt met de kerst. wat ik wel mis is moby dick. die kwam vroeger met de kerst op tv zwart/wit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Hoi Jane!!!Waar zou jijtutties in je B&B zoeken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Zo te zien is iedereen hier vandaag weer velig thuisgekomen. Heerlijk. Blijf lekker warm binnen vanavond luitjes. Doe ik ook. Straks even genieten van wat dingetjes die in één van mijn kerstpakketten zat. Jaja, ik had er twee.Als eerste gaan de Vegters rolletjes met slagroom eraan. tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 quote: Originally posted by: TeveelGoedemorgen, Ik ben blijkbaar eerst op. Zal koffie en thee zetten, wat sinasappels persen en de oven aan voor broodjes en croissants. tering wat ben jij vroeg, allemachtig. Zeker als ik weet hoeveel werk je hebt verzet vandaag. Dank dank dank daarvoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 quote: Originally posted by: Martenstering wat ben jij vroeg, allemachtig. Zeker als ik weet hoeveel werk je hebt verzet vandaag. Dank dank dank daarvoor. Daarom was ie zo vroeg Martens. Harry had een drukke dag voor de boeg.Mooi dat jij ermee geholpen bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 quote: Originally posted by: TeveelZo, ik ben thuis, toch nog mee gevallen dus... Nee Bol, dan had ze bij in de auto gezeten en ik moet gewoon tussen de lijntjes blijven. ik ben blij dat je heelhuids thuisgekomen bent. deuken en kreukels zijn een kraantje en een afvoer niet waard veel plezier vanavond. Leuk om je te ontmoeten. Wellicht binnenkort nog een keer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 MartenFijn dat mensen je willen helpenAanvaard het en geniet ervanGun het jeliefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden