Spring naar bijdragen

Vrijdag 17-12-2010


Teveel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 227
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Heej Jopie,

Dat is toevallig.
Deze snowsteps heb ik dus besteld bij mijn hakkenbar.
Hij vertelde dat hij er pasgeleden 200 had besteld, en ze binnen een paar dagen op waren.
Nu kon hij nog een laatste lading van uiterlijk 250 bestellen, dat zou het laatste zijn, en daarna in heel europa niet meer te verkrijgen zijn.
Ook A.N.W.B. heeft niets meer, pas eind januari weer, en dan vanaf 17.95.
Tenminste dat is het verhaal van de schoenmaker.
Ga hem maar even opzoeken om te kijken hoe het met de stand van zaken is, anders maar even langs dfe super voor pasnnensponzen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
bolletje

Poeh hé wat meurt het hiero zeg. Buurman heeft z'n kachel aan gedaan in de schuur. Nou volgens mij heeft hij er iets in gedaan wat eigenlijk op de w.c. thuis hoort. Getver zeg.:angry:Ga maar ff boodschappen doen.
:)



Goeie morgen Rap.
:present:



Gatver Bolletje wat doet een mens je toch aan zeg jij in die stank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zag dat Wingchun jarig is vandaag. Wing GEFELICITEERD:present::)

Hier nog steeds sneeuw, maar zag dat het na 12 uur een tijdje over is. Tegen de avond wel weer sneeuw of regen...

De kachel doet het nog, maar ga nu steeds even voelen want vertrouwen doe ik hem nog niet:o Nog steeds niet echt behaaglijk binnen. Zal wel ff duren voodat hij het hier weer naar mijn favo temperatuur: 20,5 gestookt heeft...

Marjo:
Misschien zorgde jouw cadeautje er wel voor dat mijn kachel het weer doet;)Thanks:D

Ha die Witte!


En nu koffie! Mjammie, dat wordt mijn eerste bakkie en dat is laat voor mijn doen!
Nog meer liefhebbers?:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Ekstertje goeiemorgen.
Ben bijna nooit gelijk met jou online.
Ik ga je ff een bloemetje geven hoor, ook voor yalala trouwens:present::present:
Ik vind jullie samen zo mooi bezig!!
En hopelijk doet je kachel het ook weer snel, zoals hij het doen moet.


Desi voor jou ook bloemen hoor
60 dagen, super!!
:present::present::present::present::present::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meer dan prima Ekstertje
Ik heb vakantie!!!!

Trouwens heb je al bedacht dat je moeilijke periode zo ongeveer samen hangt met het kerst-pact
Deze keer ga je er dwars doorheen hoor, samen met ons. Ik geloof erin dat het je nu gaat lukken.
Samen staan we sterk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker vakantie Witte! Geniet ervan!

Ja, heb er een goed gevoel over dat het me dit keer wel gaat lukken. Weet nu dat ik finaal op mijn neus kukel wanneer ik er eentje neem ookal sta ik 4 maanden droog. Dus ik ga mijn stinkende best doen om van die eerste af te blijven:D

Doe je nog wat bijzonders in je vakantie, of "gewoon" lekker genieten van het niks moeten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...