BamBam Geplaatst 17 december 2010 Rapport Geplaatst 17 december 2010 Nada, nopkes sneeuw hiero, jammer. In het westen bar en boos zie ik op de buis.Ach ja, wij komen nog wel es aan de beurt. De witer moet nog beginnen....
Lieved Geplaatst 17 december 2010 Rapport Geplaatst 17 december 2010 Goedenavond allemaal, Ik ben een tijd niet meer op t forum geweest maar ben er nu weer even omdat ik het heel moeilijk heb...ben sinds 30 okt alcoholvrij maar ik zit niet goed in mn vel en dat isecht een valkuil voor me, morgen ook een feestje en ik zie t allemaal niet sow zitten
bako Geplaatst 17 december 2010 Rapport Geplaatst 17 december 2010 Lieved Heel erg goed dat je sinds 30 ockt adb bentJammer dat je niet goed in je vel zitBlijf komen op de draad blaas hier stoom af en je zult antwoord krijgen om je te helpenZoek een maatje,dit wil vaak erg goed helpen
bolletje Geplaatst 17 december 2010 Rapport Geplaatst 17 december 2010 Knap dat je, ondanks je niet goed in je vel zit, het droog hebt weten houden Lieved. Dat zijn er toch weinig die je dat na doen. Chapeau:present:Ben je verplicht om morgen naar dat feestje te gaan of kun je het misschien afzeggen. Als je daar tenminste behoefte aan hebt.Komen er veel mensen die drinken of weet je dat niet.En wil je iets vertellen over het feit dat je niet lekker in je vel zit, en hoelang al?
Martens Geplaatst 17 december 2010 Rapport Geplaatst 17 december 2010 Lieved hou vast aan jezelf! Dat je niet goed in je vel zit is natuurlijk rot, en als je feestjes niet ziet zitten wat is er dan feest aan? Zeg nee als dat mogelijk is. En trek je daarbij niets aan van wat anderen van je vinden. Dat is belangrijk. Het is jou leven toch? Doe alleen de dingen die je wel ziet zitten. Dat is vreselijk moeilijk. Ik kan het ook niet altijd, maar hou jezelf voor: 'wat vind ik er van? en hoe belangrijk is het wat anderen er van vinden?. Ik heb een beroep waarbij 'schijn' heel erg belangrijk is. Langzamerhand begin ik door te krijgen dat ik daar eigenlijk helemaal geen zin meer in heb. Voor jou ook overweging waard? sterkte.
Martens Geplaatst 17 december 2010 Rapport Geplaatst 17 december 2010 Lui, teveel heeft vandaag een fantastische klus gedaan. Ik wil het hier op het forum maar even gemeld hebben. Ik heb nog nooit zo'n chaotische werker meegemaakt, maar het eindresultaat is top top. M'n vaatwasser kan aan de gang in elk geval. Helaas kwam ik niet op gang met het laminaat. Ik ben nog niet op de helft en daar had ik niet op gerekend.
Tatum Geplaatst 17 december 2010 Rapport Geplaatst 17 december 2010 Ik ben heel erg tevreden over vandaag. We hadden vanmiddag een kerstborrel en dit keer een extra groot feest omdat er twee collega's met de vut gingen. Ik heb de hele middag genoten van de sinas, ondanks dat een andere collega me steeds hielp herinneren dat ik op de fiets was en dus een biertje kon drinken. Niet gedaan dus Ook heb ik mijn kerstpakket meegekregen. Hier zit standaard altijd een fles wijn in. Ik heb de doos opengemaakt en de inhoud (zonder de wijn) in mijn fietstassen gedaan. De fles wijn heb ik in een keukenkastje op werk gelegd waarvan ik weet dat daar al drie jaar lang een fles wijn ligt. Nu liggen er dus twee Zo, en nu ga ik genieten van mijn heeeerlijke VAKANTIE
Martens Geplaatst 17 december 2010 Rapport Geplaatst 17 december 2010 Tatum..... CHAPEAU! hartstikke goed. Geniet van je vakantie.
Martens Geplaatst 17 december 2010 Rapport Geplaatst 17 december 2010 quote: Originally posted by: BamBamNada, nopkes sneeuw hiero, jammer. In het westen bar en boos zie ik op de buis. Ach ja, wij komen nog wel es aan de beurt. De witer moet nog beginnen.... Bam, je bent een lekkertje, hier is het een grote puinhoop.. ik wou dat ik bij jou in de buurt woonde. Er is echt niets aan als je niet bij je huis kan komen. eg nie!
Martens Geplaatst 17 december 2010 Rapport Geplaatst 17 december 2010 quote: Originally posted by: Mupkequote: Originally posted by: Martenstering wat ben jij vroeg, allemachtig. Zeker als ik weet hoeveel werk je hebt verzet vandaag. Dank dank dank daarvoor. Daarom was ie zo vroeg Martens. Harry had een drukke dag voor de boeg.Mooi dat jij ermee geholpen bent. Mup, tja, maar ik heb ook een hoop gedaan, maar was er niet om 5:00 uur uit.... die tijd heb ik gehad en wil ik ook niet meer terug..
Beate Geplaatst 17 december 2010 Rapport Geplaatst 17 december 2010 He allemaal, goedenavond, allen een beetje thuis kunnen komen door die sneeuw? Sowhat, hoe gaat het? Jopie, ben je online??
Beate Geplaatst 17 december 2010 Rapport Geplaatst 17 december 2010 Martens, lucky you! je krijgt aardig wat hulp van sommige forumleden!! wat leuk! Alweer een ander behang uitgezocht? Waarom kalk je die muur niet in 1 kleur? klaar!! behangen is zo'n stress! Of laat het ff stucken. Ben je een beetje kompleet ingericht voor de kerstdagen? of ga je dan toch weg?
Martens Geplaatst 17 december 2010 Rapport Geplaatst 17 december 2010 quote: Originally posted by: BeateMartens, lucky you! je krijgt aardig wat hulp van sommige forumleden!! wat leuk! Alweer een ander behang uitgezocht? Waarom kalk je die muur niet in 1 kleur? klaar!! behangen is zo'n stress! Of laat het ff stucken. Ben je een beetje kompleet ingericht voor de kerstdagen? of ga je dan toch weg? Beate,Nee, sausen is geen optie, d'r moet echt eerst behang op. Wel jammer. Maar het komt wel goed, duurt alleen wat langer.
druppeltje Geplaatst 17 december 2010 Rapport Geplaatst 17 december 2010 Wing van harte gefeliciteerd. Had ik via Patetteke al gedaan maar dit is persoonlijker. :present: Aan het weer stoor ik me niet zo want fatsoenlijk lopen kon ik toch al niet dus val nu niet zo op hahaha.Was wel ff Banjo kwijt maar opeens zag ik een hermelijnachtig koppie in de sneeuw bewegen en ja was mijn doggy
Beate Geplaatst 17 december 2010 Rapport Geplaatst 17 december 2010 OK Martens, begint het al een beetje als je "huisje" te voelen??
Beate Geplaatst 17 december 2010 Rapport Geplaatst 17 december 2010 enne Martens...stuur die Teveel eens naar mij...heb nog enige klusjes liggen, die Te Veel voor een vrouw zijn. Handige jongen, lijkt mij.
druppeltje Geplaatst 17 december 2010 Rapport Geplaatst 17 december 2010 Sailor van harte gefeliciteerd met je huisje Teveel en Martens heb de hele dag aan jullie gedacht.
Martens Geplaatst 17 december 2010 Rapport Geplaatst 17 december 2010 Het is wennen Beate, maar ik denk dat het echt wel mijn 'huisje' kan worden, heeft effe tijd nodig. De plek heeft veel voordelen. De buurt is niet onaardig, het gaat wel goed komen daar ben ik van overtuigd.
Beate Geplaatst 17 december 2010 Rapport Geplaatst 17 december 2010 Meteen gezellig maken Martens!! kaars aan, muziek op!! kan jou wat schelen of je nog in de (verhuis)rommel zit.
Beate Geplaatst 17 december 2010 Rapport Geplaatst 17 december 2010 Hoi Jopie.....nog aan t werk? money?? dan is t goed. Kassa. Ben ij een 100% freelancer? Wat knap! ZZP-er? (dat woord heb ik net ontdekt)
Martens Geplaatst 17 december 2010 Rapport Geplaatst 17 december 2010 Beate, ik ben ook erg handig en ik hou van de zon. Mag ik niet een keertje komen? eh, trouwens ja, het maakt mij wel uit of ik in de verhuisrommel zit. Ik kan daar niet zo goed tegen. Ik werk behoorlijk gestructureerd;
Beate Geplaatst 17 december 2010 Rapport Geplaatst 17 december 2010 ik zou vanavond weg, maar ik pas!!! Kan niet nog eens zo'n confrontatie aan. Dan maar braaf achter de pc. Wie doet me wat. Morgenavond gaat wel door, andere mensen, dat loopt wel los.dag nieuwe inloggers!! ff kijken nu wie dat zijn.
bolletje Geplaatst 17 december 2010 Rapport Geplaatst 17 december 2010 Mensen ik ga er voor vandaag weer een puntje aan zuigen. (Niet al te lettelijk nemen hoor;)Zit heerlijk te genieten van L of the R. lange versie volgens mij.Voor vanavond nog een prettige voortzetting, slaap lekker en morgen allemaal lekker uitgerust op, afgesproken?Trusten.
Martens Geplaatst 17 december 2010 Rapport Geplaatst 17 december 2010 Bol, ik zit ook naar l o t r te kijken. geweldige films, goed gemaakt. geniet er van. tot morgen.
Beate Geplaatst 17 december 2010 Rapport Geplaatst 17 december 2010 oh Martens....nu lees ik het pas wat ik schreef. Bedoel niet letterlijk, ook in geval te veel niet. Dat zou jullie een hoop geld kosten om hier te komen. Het was meer een wens die ik uitsprak.... Een klusjesman aan huis...zou me zo aardig lijken. Jullie zouden me gratis helpen, toch???? Nu moet ik ieder uur betalen wanneer en iemand hier rondsjouwt met kabels en electr.draden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden