Spring naar bijdragen

Maandag 20 december

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 126
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ah ja gezelli, ga ik kijken!
Gisteren beide films van Garfield achter elkaar gezien, ook al zo lekker relaxed.
Da's wel een voordeel van de feestdagen, lekkere films waarbij je kunt ontspannen.
Heb jij kerstversiering Drup? Ik heb voor t eerst sinds jaren weer eens wat er aan gedaan. Zit er nog wat dubbel tegenaan te kijken, het ene moment vind ik het wel leuk het andere belachelijk. Maar goed. Alles in het leven heeft meer dan 1 kant, niewaar?
Ga nog ff proberen te strijken maar ben vandaag niet vooruit te branden.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jee wat stil hier?
Ga me ook installeren op de bank voor de film.
Heb nog wel ff de hand en theedoeken gestreken voor t werk, ze zal me missen gnagna :devil:!
Maar..... nog 5 dagen te gaan hoera! Deze week 3 halve en volgende week nog 2 halve dussssss.....
Zo, nu relaxen. Iedereen nog een fijne avond
en voor straks: weltrusten!
:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de deur dichtgegooit. Ik kan dus niet vertellen wat me dwars zit. Hij wilde een time out. Dan rot ie maar op. heb al dagen gewacht, ga niet nog langer wachten.
Ben geen aan en uit knopje, graag of niet en met respect alstublieft. Ik ben zuinig op mn hart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus nu mezelf bij elkaar vegen. Eten, slapen, mn huishouden. hondje uitlaten. mn leven in orde houden. Beetje op tijd naar bed. Morgen het souterrain opruimen en ik wil mn naaimachien daar neerzetten. ik mis mn atelier. Dus dat wordt mn atelier tot er een meiske voor de deur staat. kan ik weer een beetje werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij wil een time out omdat hij gekwetst is, omdat ik aangaf dat hij mij gekwetst heeft. Hij heeft van alles te zeggen over mijn leven en dat slik ik met suiker, maar ow wee als ik eens wat zeg. ik heb echt een rotweekend gehad, en nu loopt hij weg. Blijf dan maar weg. ik vertik het om smachtend op een man te wachten of hij misschien nog wel wil nadat ik eens iets zeg over mijn gevoel.
dan kan hij echt de blubber krijgen. Hij speelt nu slachtoffer, heel slim. hij kan ook gewoon eens een excuus maken. heb ik bij hem ook vaak gedaan.
graag of niet, en met respect aub.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...