Yvonne Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 Goeiemorgen luitjes. Ben al drie kwartier op, en daarvoor al twee uur wakker.Tsssss, dat is een poosje geleden dat ik zo slecht geslapen heb. Koppie boordevol gedachten, dingen die moet , dingen die zouden moeten, dingen die ik wil doen en ga zo maar voort. Affijn, dat wordt vanavond vroeg heb bed induiken dus. 'Koffie en thee staan inmiddels in de warmhoudkannen op het aanrecht. Het is hier -6 graden, en weer geen sneeuw op een paar korreltjes stuifsneeuw na. Gisteren helpen verhuizen 100 km verderop, ik was dus heeeel blij niet te wonen daar waar er bakken sneeuw naar beneden zijn gekomen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 goede morgen yvonne. lekker een bakkie koffie. hier is weer sneeuw bijgevallen schitterend. K&B hebben er ook nog steeds plezier in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 Hihi, die knuffels hebben de winter van hun leven dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 Ook goeiemorgen trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 het zijn sneeuwpoppetjes geworden. zoooo lief en grappigik hoor net dat er vandaag geen flitsers zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 Allemaal ingesneeuwd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 ik denk dat ze het bed gewoon niet uitdurven.zullen we ze wakker gooien met sneeuwballen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 of gewoon even lekker wassen met sneeuw? krijgen ze zo'n gezond kleurtje van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 Hihi, de flitsers wakker gooien of de frummers hier? Lekker van die kouwe kletsen in hun nek.... Moet je wel een emmertje sneeuw deze kant opschuiven eerst .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 Ik ga me douchen.... op mijn doooooie gemakkkkkkkkie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 ik zal even een emmertje vullen en gooi hem wel over wel vangen hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 Jopie wat is er???heb je een dag verslapen of zo?wacht ik gooi een emmertje sneeuw... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 jopie het is maandag hoor kijk je goed uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 Goejemorge frummers,Hier ligt veel sneeuw van gisteren. Er is niks bijgevallen vannacht. Maar er wordt weer sneeuw beloofd. Ik vind het prachtig. Maar voor diegenen die de weg op moeten benijd ik niet.Vandaag wordt oudste dochter 19 jaar. Gisteren verjaardag gevierd van allebei met familie. Was heel erg gezellig en ik ben natuurlijk droog gebleven:)Jopie al begonnen on the bus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 Jopie, voorzichtig en succes (uh zondagdienstje draaien op maandag? ) Goeiemorgen Dees, fijne verjaardag dus gehad, en nu een rustige dag voor jullie hoop ik. Gefeliciteerd trouwens...Sneeuw was al gesmolten Igor, gaat niet lukken op deze manier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 ik ga ook maar werken latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 nou dan gooi ik nog een emmer yvon, maar wel vangen deze keer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 Voor velen is het vakantie nu, misschien slapen ze daarom nu wat langer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 Igor, hoe gaat het en doe jij nog aan therapie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 Goedesmorregens allemaal:)Wat een pak sneeuw hier:o Ik denk dat er bijna 20 cm ligt, straks eens meten. Vandaag dag 49, morgen zie ik Sara:D:PHeb nu niet veel tijd, heb ook nog niks gelezen...Kom strakkies terug.Nu ff wat kinderen activeren hier! have a nice day:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 goedemorgen allen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 ik...onrustig ???....weet ik niks van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 ik vermoed het ook, Sowhat....maar geeft niet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 met jou alles goed inmiddels ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 Goedemorgen lieve mensen...Hier ook mooie wit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden