bolletje Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Ja ik moet nu ook echt aan mezelf gaan denken. Ik denk dat ik morgen gewoon maar moet gaan werken, want hij wil mij ook niet meer zien.Voel me wat, ja hoe moet ik het zeggen, ik weet het eigenlijk niet. Van een kant voel ik me weer verdrietig en van de andere kant houd ik nog steeds in gedachte dat het niet waar is. Ontkenning. Er gaan zoveel dingen door mijn hoofd nu. Is het een truuk, is het waar, zie ik het allemaal niet ernstig genoeg in, wat als het inderdaad gebeurd hoe ga ik me dan voelen, toen en toen had hij ook dit gedrag, het zal allemaal wel mee vallen, enz.Dus erg druk in m'n hoofd. Voel dat er ook wel verdriet zit. Poeh dit is toch wel moelijk hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Meiden het gaat goed met me.ben net uit eten geweest.lekker aan de fris geweest heerlijk met de auto rijden wil vandaag prima alleen in de straten niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Sowhat, je ziet: je kunt het, het bevalt, het is fijn, dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Heerlijk voor je dat het zo goed met je gaat slokje.Houden zo!Bol,Weet niet goed wat te zeggen, maar leef met je mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 quote: Originally posted by: SowhatIk weet verder niets van de situatie,maar als een arts zegt dat hij in de terminale fase zit,dan zal dat toch wel zo zijn? Sowhat dat is bij hem nooit helemaal duidelijk omdat hij erg goed kan dramatiseren. Maar natuurlijk kan het zijn dat het nu wel echt is, niemand weet dat het is en blijft heel moeilijk om bij hem te zien wat wel of niet waar is. Zelfs voor de huisarts, die het ook niet meer weet.Maar we kijken wel. Over tot de orde van de dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Bol,Logisch, dat niemand het meer weetDat heb je van al dat toneelspelen.Nou ja, de tijd zal het lerenNeemt niet weg, dat je daardoor flink onzeker word. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Bol je kunt niets doenkaarsje aanen even in de vlam kijkenvoor jezelf:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Ja dat is een rotgevoel Rapi, maar ik ben zo blij dat ik jullie heb. Heb ondanks dat ik het nu niet zo makkelijk heb, totaat geen behoefte aan drank. Dat is het voordeel van mensen te hebben waar ik m'n ei aan kwijt kan.Lieve Jane, ik ga echt aan mezelf denken deze dagen hoor. Heeft de dochter van mijn kabouter ook al gezegd.En ik heb al twee kaarsjes aan gestoken, en het een beetje warm gemaakt hier. Heb het behoorlijk koud nu maar straks weer een schoon warm bed, dus heerlijk proberen te slapen.Heb jij het vandaag nog een beetje naar je zin gehad? Mis je de warmte van Turkije nog niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 quote: Originally posted by: SowhatHoi Slokje, Goed van je,uit eten gaan kantoch een trigger zijn Ja zo dacht ik ook maar ben lekker aan de fris geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Ga nu bankhangen want het was weer een drukke dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Die kabouter gaat ons allemaal nog overleven denk ik, Bol. Wat een gedoe nou weer voor je. Idd geen wonder dat de arts het ook niet meer weet. Het is al gezegd, maar als je zo vaak toneelspeelt neemt niemand je ooit nog serieus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Ik had een beetje dag in de war Bolzou Martens gaan helpen, maar hij had ookdag in de war, moest afbellen dus.Lekker getutteldproeverij bij de superwas superen nu lekker warmfilmpje erbijen jullie!wat wil een mens nog meer:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Sound of Music Jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 quote: Originally posted by: MupkeDie kabouter gaat ons allemaal nog overleven denk ik, Bol. Wat een gedoe nou weer voor je. Idd geen wonder dat de arts het ook niet meer weet. Het is al gezegd, maar als je zo vaak toneelspeelt neemt niemand je ooit nog serieus. Ja Mupke daarom is het ook zo moeilijk om hem inderdaad serieus te nemen, wanneer moeten we echt gaan geloven dat het zo erg met hem is of is het weer manipulatief gedrag in de hoop dat hij die palliatieve zorg krijgt. Niemand weet het en we blijven allemaal met een onzeker en rotgevoel zitten.Jane ja dat is vervelend dat je niet hebt kunnen doen wat je eigenlijk van plan was, maar nu is je dag ook goed besteed.Ik ga zo afsluiten en een beetje vroeg naar bed. Zit wel in dubio, gaan werken of niet, want als we morgen plotseling toch naar hem moeten ben ik niet thuis. M'n gevoel zegt, gewoon gaan werken, maar ik zie wel.Slaap lekker allemaal en morgen gezond weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Truste Bol,Maar ben je niet mobiel bereikbaar dan, met de DA ben je er dan toch zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 nee comedy centralspannende film Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Herken dat gevoel wel een beetje Bolleke.Mijn vader wilde me niet meer zien tot hij erg ziek werd en me opeens wel wilde zien. Na 4 jaar heeft hij inmiddels 5 keer de laatste sacrementen gehad dus zet er ook mijn vraagtekens bij. Vind zijn gedrag erg theatraal en speelt dat via mijn broer. Vraag voor mezelf is wat doet mijn geweten als het echt is?Zelf wil ik niet want in de moeilijkste uren van mijn leven was hij er niet maar is toch mijn vader.Zijn woont in Portugal dus niet naast de deur maar herken wel die gemengde gevoelens van je.Hoop dat ik het een beetje duidelijk kon verwoorden want wat ik probeerde te zeggen is dat er altijd tegenstrijdige gevoelens zijn. Sterkte meissie.Mupke van 2 maatjes heb ik weken niets gehoord en van 1 al maanden niet. Geeft idd een naar gevoel waar je niets mee kan maar je bent toch maatjes geworden door dik en dun? In het begin werd ik er onrustig van, nu vrees ik grote vrezen en denk laat het los druppie want dit duurt veel te lang om niets te horen terwijl ik ze zelf niet kan bereiken. Hoop voor je dat het goed komt want ze beseffen niet dat je als maatje met nare gevoelens zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 truste Bolen geef ze het nr van de DA maarsoms is J ook een lief diertje, toch?sterkte meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Drupje, ik weet dat jij er erg mee zit dat je niets van je maatjes hoort. Dus nu ga ik me meteen even zitten schamen. Ik had alleen maar een dagpact met ze afgesloten. Zo ernstig is het dus allemaal niet voor mij.En dan voor jou nog het volgende: zijn het wel jouw maatjes? Dat moet niet alleen van jouw kant komen toch? Tweerichtingsverkeer hoor. Stel je nou voor dat jij je maatje nodig zou hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Gesprek gehad op msnHij is vreselijk slachtoffer. Geen enkel begrip naar mij toe. ik heb me koest gehouden en het gesprek afgerond. Nu scheurt mn hart zowat uit elkaar. ik zou me zo in zn prinsenarmen willen werpen. maar ja, daar word ik niet gelukkig van, want ik kan werkelijk niets meer zeggen. Dus ik laat em vrij. Hij vliegt maar weg. Bye bye bluebird. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Moeilijk woman. Maar wel verstandig denk ik. Sommige karakters passen nu eenmaal niet bij elkaar.Even tot rust komen vrouw. Het komt wel weer goed met je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Dit wordt weer een hell van een nacht. Ik heb het gesprek uitgeprint, zodat ik nog eens kan lezen wat een arrogant verwend jongetje hij eigenlijk is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Goedenavond,Weer terug van meeting en was weer fijn om te delen en van de anderen te leren...Morgen gelukkig een dagje vrij.Lekker tutten in mn huis (mandala), maar helaas ook nog wat andere zaken regelen.Brieven naar schuldeisers, schriftelijk inlichten over mijn afspraak bij schuldhulpverlening...:$Schaamte voorbij, maar toch blijft het moeilijk om toe te geven dat je er een puinhoop van hebt gemaakt en hulp nodig hebt.Ook een serieus gesprek met mijn partner...Proefscheiding is eigenlijk een "wassen neus"...Ik weet al wat ik wil en dat is niet verder met hem.Morgen duidelijk maken zodat hij ook verder kan met zijn leven en ik met het mijne...Bol; Wat moeilijk zeg !!! Klinkt misschien een beetje hard wat ik nu ga zeggen maar...Artsen geven helaas niet zomaar aan dat iemand terminaal is, gaan daarbij met name af op feitelijke en meetbare dingen zoals inderdaad de bloeddruk, pols,etc...dat in combinatie met nog aanwezige levensvreugde en zin in het leven die iemand nog vertoont.Echter artsen hebben helaas geen glazen bol waarin ze kunnen zien wanneer diegene gaat overlijden...Blijft moeilijk voor je ook omdat je kaboutertje nu even geen contact met je wil naar ik begrijp...Laat al je gevoelens er maar even zijn... ertegen vechten kost alleen maar energie...En blijf mild naar jezelf lieverd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Mupke ik had de afspraak geregeld contact te houden om te voorkomen dat dagelijks geen verplichting mocht worden.En ja ik heb zelf een maatje maar zij hadden die niet dus wilde graag voor hun dan weer een maatje zijn. Miss verkeerd ingeschat, weet het niet maar blijf toch extra aan ze denken.Woman wat vreselijk naar voor je allemaal. Moeilijk maar frustrerend ook lijkt me met die tegenstrijdige gevoelens. Gevoel en verstand zijn nog altijd 2 dingen die op een weegschaal moeten en dan maar afvragen hoe hij uitslaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Dagelijks contact hoeft ook niet Drup. Maar af en toe .. dat is toch juist iets wat bij maatjes hoort. Ik vind het jammer voor je.Blondie, hou je roer recht he? Je bent goed bezig meid!En ik ga afsluiten. Nog twee daagjes werken. Nog twee daagjes de wekker. Ik kijk uit naar mn vakantie.Welterusten allemaal. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden