Yvonne Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Goeiemorgen frummers, Koffie en thee staan klaar hoor. Buiten is het -6, geen wind , geen sneeuw. Heb alleen de laatste blz van gisteren doorgelezen. Woman, draadje is geknapt begrijp ik. Wat jammer en wat zul je je rottig voelen nu. Sowhat.... gaat goed he? Hoop dat je lekker hebt geslapen. Ik ga even bakkie inschenken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Zo, koffie zit er in, ben weer helemaal wakker.... en ga nu de douche opzoeken denk ik.... geen zin eigenlijk, maar ja.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 goede morgen yvonne. mag je weer werken vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 woman sterkte. gelukkig zie je ook de mooie dingen nog om je heen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Desi ook goede morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Goedemorgen lieve mensen..ik kom om jullie te wensen een hele fijne dag...ik moet vandaag vroeg beginnen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 goeiemorgen igor en suus. yesss, mag weer werken, hihi. en moet me ook nog haasten :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Goedemorgen Yvonne en Igor.Had ff problemen met internet. Doed zo raar al een paar dagen. Dan weer wel. Dan weer niet. Moet de hele tijd opnieuw opstarten. Maar ja als dat je enige probleem is...... Buiten mijn afwasmachine dan die ook niet wil werken. Pompt het water niet weg. Dus ik vrees een verstopping:devil:Vandaag dochter jarig 16 jaar alweer. pff waar gaat de tijd heen.Hier is vannacht wel nog sneeuw gevallen en het is -3 graden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Mogguh.... heb me verslapen dus snel snel ff een slinger voor Ekstertje:VAN HARTE SARA VANDAAG!!!!Een héé'l fijne dag en vooral een goed jaar toegewenst!Heb je ook zo'n verschrikkelijke pop in je tuin ?Dees, gefeliciteerd met je dochter, 16 jaar, jee, scooterrijden dus......Maar zat ik nou gisteren fout of had jij een andere dochter die 19 werd?Gauw ff bakkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Heb gisteravond ff bijgelezen, Woman, rot voor je, ik hoop dat je nu slaapt.......Kijk naar je onderschrift: jij bent er óver geklommen, hebt de hele berg genomen en bent een confrontatie niet uit de weg gegaan, heel goed meis, dat je bij jezelf bent gebleven!Evenzogoed beremoeilijk en pijnlijk. Wens je sterkte vandaag Knap trouwens dat je vannacht op t frum bent gekomen, weet niet of ik dat had gekund, je bent sterk!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Ja Sara 20e mijn oudste dochter en de 21e mijn jongste dochter. Hoe kun je het verzinnen he? (Jongste was wel 3 maanden te vroeg).Wat lees ik Ekstertje jarig?:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 ook goeiemorgen dees en saar.... eks jarig vandaag? van harte meid.... sorry, maar heb nu geen tijd voor een slinger, maar mijn beste wensen zijn er niet minder om.... ik ga rennnen nu... laterrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Hi hi...NEE, IK BEN NIET JARIG!!! :PMaar ik zie Sarah omdat ik vandaag precies 50 dagen DROOG sta, hi hi hi..... Dat is vrolijk opstaan zo!Whoehaaaááhhhh:D:D;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Maarre bedankt voor al die lieve felecitaties:present: dat is dan wel weer superlief! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Ik ben bijna 43 overigens:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Duurt dus nog ff voordat ik de echte Sarah zie:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Desi:GEFELICITEERD met je 16 jarige dochter! Maak er maar een mooie dag van met haar! Wel een speciale leeftijd hè: 16. Weet nog dat ik zelf 16 werd en iets bijzonders ald cadeautje kreeg van mijn ouders. Hebben jullie een speciaal cadeau voor haar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 hahahahaha. Dus niet jarig Eks. Maar de slinger is je toch van harte gegund. 50 dagen ADB is heel wat!Toineman. pas mar op met oorontsteking. Dat kan waanzinnig pijn doen!Knap van je dat je het al 17 dagen droog hebt gehouden. Hier een :present:je voor jou. Steek hem maar in je knoopsgat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Woman:Hoop dat je dit nog leest ergens...Wat goed dat je bij jezelf bent gebleven! Respect! Hoop dat je een beetje geslapen hebt...Een voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Eks: Ze wilde een groot sweetsixteen feest en dat heeft ze zaterdag j.l. gehad. Verder wat nuttige kado's. Ze wilde geen scooter ( gelukkig) of zo want ze wil door voor een auto zegt ze. maar dat duurt nog wel ff.Ik heb Sara wel gezien maar het doet echt geen pijn hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 En nu is deze Ekster appel weer weg....zoefffff!!! Haast!Fijne dag weer iedereen!Oja: Toine nog gefeliciteerd met je 17de dag en sterkte met je oorpijn.Yvonne werk ze nog!Igor en Sara ook een fijne droge dag:)En nu......Toedeledoki! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Hahahahaha foei toch Eks, had je mij ff mooi tuk Maar ook hiermee gefeliciteerd hoor!!!Holymoly mn verwarming doet het niet brrrrrr AAAAAARRGHHHH!Heb wel warm water, dus nu gauw wassen en aankleden.Toine; doe je voorzichtig met je oorontsteking? Ff langs de dokter?Heb t nog wel ns met je over Raynaud, lastig is dat hè? Sterkte vandaag.Zo, nu gauw verder.Dag allemaal, tot latersssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Goedemorgen Niwi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 goedemorgen allen,Desi, gefeliciteerd met L.....zelfde dag als mijn oudste dochter.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Jij ook gefeliciteerd dan Niwi.Ligt er bij jou ook zoveel sneeuw? Zal wel he? Het is overal zo'n ravage.Vind het heel mooi maar ook heel lastig. Vooral als je de weg op moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden