Lelie Geplaatst 10 december 2010 Rapport Geplaatst 10 december 2010 Wie van jullie heeft er msn?Kan afen toe wel handig zijn?
zoermuis Geplaatst 10 december 2010 Rapport Geplaatst 10 december 2010 Ikke ...maar die ligt er net uit bij mij.....
Lelie Geplaatst 13 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst 13 december 2010 Als weelkaar nu een pb sturen met daarin de msn adres?
Lelie Geplaatst 14 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst 14 december 2010 nee ben je bang voor mij:D
Teveel Geplaatst 14 december 2010 Rapport Geplaatst 14 december 2010 Wedstrijdtje doen wie het lelijkst is???
Tobbertje Geplaatst 14 december 2010 Rapport Geplaatst 14 december 2010 ik vind het wel een goed idee, maar dan moet ik ook zo redeneren als Jopie, mijn echte naam gaat me dan ook te ver. Omdat ik in een openbare instelling werk. Dus ik ga dan maar een speciale msn voor ADB aanmaken. Zit nu ff helemaal erdoorheen, heb een terugval gehad, alweer... dus ik heb het wel nodig denk ik...Liefs, Tobber:present:
PROUD2BME Geplaatst 15 december 2010 Rapport Geplaatst 15 december 2010 heb er ook eentje aangemaakt!adbyajala@hotmail.comVoeg me maar toe!
Lelie Geplaatst 16 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst 16 december 2010 he Jopie waar is die van jou de rest heb ik toegevoegd,
Lelie Geplaatst 17 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst 17 december 2010 Nog meer mensen msn?Ben bereid iedereen te woord te staan hoor.
Tobbertje Geplaatst 22 december 2010 Rapport Geplaatst 22 december 2010 Ik had een account aangemaakt maar ik kom er met geen mogelijkheid meer op, iets klopt er niet en ik kan de account ook niet ongedaan maken, omdat ik er niet ingelogd kom. ERG frustrerend...Sorry lieverds, ik kan jullie niet bereiken via MSN... Echt balen!liefs, Tobber:present:
blondie6173 Geplaatst 22 december 2010 Rapport Geplaatst 22 december 2010 ToPPertje, gewoon weer een nieuw account aanmaken !!! BTW, Heb Yajala en Harry al toegevoegd...Mijn mailadres via PB
witte Geplaatst 22 december 2010 Rapport Geplaatst 22 december 2010 Ik wil net mn bed ingaan, maar ik moet toch nog ff wat kwijt voor ik dat doe.Ik begrijp niet dat Jopie nu een forum of groepschat (hoe je t ook noemen wil) opzetzo vlak voor de feestdagen.Iedereen heeft moeite met het niet drinken met deze dagen en was over het pact heel enthousiast en juist nu op dit moment haken jullie af/ gaan jullie met een paar op een eilandje zitten...Kan daar niet mee gewacht worden tot na het nieuwe jaar?Ik ga natuurlijk niet bepalen wat jullie wel of niet moeten doenmaar ik vind dit echt een beetje een nare ontwikkeling zo vlak voor de feestdagen.En natuurlijk komen jullie ook hier dat begrijp ik best wel, maar toch is het anders als het nu zo gaat.Nou dat was dan mijn irritatie/ kan ik niet begrijpen ding.En ben blij dat het er uit is, want nu ga ik echt afsluitenen als ik lekker wil slapen moet ik hier niet verder over gaan liggen malenHet ligt nu waar het thuishoort nl hier op de chat en niet tussen mn oren op mn kussenlaterzzzzzzz
witte Geplaatst 23 december 2010 Rapport Geplaatst 23 december 2010 Jopie je hebt gelijk dat ik verkeerd gelezen heb, daar mijn excuses voor.Ik ben gaan vernauwen op het moment dat ik las ADB1 hotmail enz enzNogmaals sorry!En ik zou ook boos zijn als ik jou was.Geheel terecht van je!Gelukkig heb je door je (terechte boosheid) wel mijn boodschap begrepen.Het is echt niet meer en niet minder, idd hou de club bij elkaar met de feestdagenzie de dagdraad verder met mn uitleg...
Tatum Geplaatst 23 december 2010 Rapport Geplaatst 23 december 2010 Ondanks alles heb ik toch een msn naam aangemaakt. Ik kan alle hulp gebruiken deze dagen en wil op msn ook bereikbaar zijn en anderen kunnen bereiken. Forum en msn open op 2e kerstdag (1e kerstdag ga ik naar mijn moeder en kan ik niet internetten. Niet drinken ook want zij weet van mijn probleem en houd het dit jaar alcoholvrij Mijn naam is: ADBtatum@live.nlMet dank aan Yajala voor het idee van de naam
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden