Otje Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 oei er valt een kwartje ik was driftig aan het stofzuigen en dacht na over vernederingen in mijn verleden en in mn prins zn leven en toen viel ie als een baksteen prins familie WORDT NOG STEEDS VERNEDERD eieren gooien, huizen zomaar vernietigen het was van de week op tevee, en dat was nog maar 0.0000001 % van de werkelijkheid Het is niet voorbij omdat hij gevlucht is het is juist heel erg dat hij hier zit en weet dat zn familie in gevaar is en dagelijks vernederd wordt shame on me foei nou dan komt hij maar lekker hier warmen bij het vuur ik moet er helemaal van huilen stupid me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Nee Mup tuurlijk is het niet heel ergmaar ja, ik weet niet hoor dat komt van vroeger uitdenk ik. Alles schoon en proper met de feestdagenGek he dat sommige van die dingen zomaar niet uit je systeem gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Ach. ik heb daar ook wel een klein beetje last van hoor Witte. ik wilde eigenlijk niets doen vandaag. Maar toch maar bezig geweest., ook met het idee dat ik morgen niet tegen de troep wil aankijken, Eb stofzuigen met Kerst trekt me ook al niet. Voelt dan toch raar.Hoewel ... als er teveel katteharen liggen morgen, pak ik hem toch wel gauw even denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Je kan het ook een beetje doen, Witte. Gewoon even voor het oog ratseflats en 1 dingetje extra grondig. Zo doe ik het altijd. Mn huis is veel te groot om proper te houden, dus dit systeem werkt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Ik ben alweer een stap verder, hier klagen helpt ookbedacht me net zeur niet zo over zoiets onbenulligs.Zo doe ik t ook meestal hoor womanheb geen zin om alleen maar met schoonmaken bezig te zijnMooi mup dat ik niet de enige ben haha'nou ja en als t straks klaar is dan ben ik er weer ff vanafdas ook wel lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Even zeuren over onbenullige zaken kan soms heel prettig zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 quote: Het enige wat hetzelfde is dat je je eigen pijn het hardste voelt. Hoe mooi gezegd drupje Ja igor, lekker vrij Blondje, hoop de je plesiter een beetje meevalt.Nu ben ik weg, ga me trachtten te amuseren. Maak er een fijne kerst van ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Goede dag allemaal!Wil Bolletje sterkte wensen!En natuurlijk iedereen hele fijne kerstdagen!!!2 jaar een droge kerst gehad...Dit jaar ben ik in de arreslee gezet....Mijn dank is groot!!!!!Ben blij dat ik niet los gelaten wordt.Met het stoppen is het vanaf 17 aug 2010 niet zo best gegaan.....MAAR BIJ DEZE BEN IK ER KLAAR MEE!!!!24-12-2010 lieve groet Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 jemig wat en ellende allemaal,kan dr als hsp'ér niett zo goed mee overweg,sterkte allemaal,en laten we er ondanks alles toch een leuke kerst van maken!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Sterkte alle die het zwaar hebben. Vanavond zal ik een kaarsje branden voor jullie!!!!!!!!!!!!!!!Adem in adem uit en adem weer in....rustig aan deze dagen.Liefs Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bonbon Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Hallo allemaal, Ja, het is zo onwerkelijk allemaal.Nu had ik gepland vanmiddag mijn familie in te lichten, zij weten nog van niets.Ik wilde mijn zus bellen die het dichtst bij me staat en zag er erg tegenop omdat ze net een spons is. Andermans emoties zuigt ze helemaal op, tja ze is heel erg gevoelig. Dus had ik alle moed bijeengeraapt haar te bellen en het zo voorzichtig mogelijk te vertellen, nam ze huilend de telefoon op omdat er een roodborstje in de muizeklem zat. Ze was zo verdrietig en ik kon het niet over m'n hart verkrijgen met m'n verhaal te komen. Ik dacht nog, "verman jezelf zus, want wat ik je ga vertellen, zal je veel verdrietiger maken".Ik heb dus besloten om haar morgen te bellen, niet vanavond want dan kan ze misschien niet slapen. Ik zou haar het liefst sparen, maar dat kan niet want het is de realiteit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Dank je wel tine voor je kaarsje die je brand er zijn er zeker een paar die dat kunnen gebruikenWijfie bij deze bij jij als eerste ingestapt begrijp ik???Dan zitten er zo ongeveer 30 frummers op je net bij de wokWedde dat het je gaat lukken dan.Eet smakelijk!!Bonbon wat naar joh Ik kan wel snappen dat je vanmiddag dan niks gezegd hebtDat zou ik geloof ik ook niet gedaan hebbenMaar ook goed dat je met jezelf afspreekt het morgen wel te doenwant idd het is realiteit.Heb je een beetje kunnen slapen vannacht?Zooo hier alles klaar en spik en span.Jammer dat bolletje niet naast de deur woont want dan had ik dr vanavond lekker uitgenodigd.Een klein beetje warmte kan iedereen wel gebruiken in zo een periode Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bonbon Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Hoi Witte,Ja gelukkig heb ik wel kunnen slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bonbon Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Verder gaat het naar omstandigheden best wel goed met me.Vind het prettig nu even alleen te zijn. Ik ga koken.Dagdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Dat is mooi, want als je niet slapen kuntdan is het dubbel erg en raakt je weerstand zo snel uitgeput.Maar als ik je goed begrijp ben jij de sterkste van jou en je zus?Doei doei sterkte mrgen met je zus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bonbon Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Ooooh ben toch zo'n bikkel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Hahaha bonbon dat hoor je mij niet zeggen hoordaar ken ik je niet goed genoeg voor Wat schaft de pot? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Wijfie wat ontzettend fijn voor je dat je gaat wokken. Zeker kan je het aan. Veel eten dan zit je vol en wordt de trek minder.Witje wat ben je toch een lieverd hé. Mij uitnodigen. Tja dat is vervelend dat iedereen zo ver weg woont.Maar vanmiddag is het al met al goed gegaan. Een paar keer momenten gehad van verdriet maar het verbaasd me dat dat niet meer is. Kan nog komen. De hele familie heeft me gebeld en iedereen is tot mijn verbazieng niet verdrietig. Eerder opgelucht, en dat helpt mij ook. Zeker omdat ik het een beetje raar vind dat ik zo weinig huilDadelijk ga ik op de bank liggen en dan maar kijken hoe de avond gaat verlopen.Kom straks nog ff een nachtkusje geven aan iedereen.En natuurlijk iedereen bedankt voor al het medeleven:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Lieve Bol onhou 1 ding wat je geeft krijg je terug...Je leeft altijd zo met andere mee dat het niet anders kan dat mensennu allemaal met jou meeleven.Ga lekker ff chillen op de bank en weet dat wij in je beelscherm zitten;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Bol, ik denk dat jullie al zoveel verdriet hebben gehad tijdens J'sleven, zoveel machteloos toezien hoe hij het deed, dat het helemaalniet gek is dat je weinig huilt en weinig verdriet voelt. natuurlijk ga je m inde toekomst nog missen. Een deel van de goeie tijd komt boven en een deelvan hoe het had kunnen zijn. Dat zijn verdrietige dingen om te missen. J hoe hijde laatste tijd was, zal hopelijk naar de achtergrond verdwijnen, het was misschien nodig dat hij zo werd, voor zichzelf of voor jullie, om het gemis dragelijk te maken. Hoe je ook reageert, het is ok toch?Ik ben erg blij voor je dat de fam. van hem jou ook graag mag, want zij zullen best weten hoeveel jijhebt gedaan en geaccepteerd en hen uit de wind hield. Hopelijk houden jullie contact zolang dat goed voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Ik ga me klaarmaken voor het bezoek....dag allemaal, tot na de kerst. We houden het allemaal droog, want dat is veel prettiger!Dat we maar veel kaarsjes mogen branden en lief zijn voor onszelf en de wereld. dág !x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Fijne kerstdagen woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Woman, fijne dagengeniet ze vrouw! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Hallo frummers,Vandaag de hele dag gewerkt en megadruk gehad in de winkel. Ga vanavond vast dromen over het inpakken van kadootjes...heb er vele ingepakt. Misschien wel die van jou:PHeb het feestdagenpact bijgewerkt, volgens mij zitten er nu 32 mensen in de arreslee:) Zal die het houden?Nu even lezen en dan weer even terug:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Bolletje:Gecondoleerd met het overlijden van Jos. Toch nog snel gegaan, ik schrok ervan. Heel veel sterkte:present:En ook Bonbon...slecht nieuws. Voor jou ga ik héél hard duimen dat de MRI scan goed uitpakt en dat er geen uitzaaingen zijn.Dames, voor jullie beide brand er een kaarsje op tafel vanavond voor jullie. Eentje voor moed, steun, hoop en kracht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden