Hermie Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 Aah groente en fruit. Wat had je in gedachten dan? Concurrentie voor Bon Maman confiture.. the real spud spread of zo? Maar hoe dan ook altijd goed om je kaders te verleggen.Hoi Nina, all's well? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 Hey Hermie,fijn van je werk!!Ja hoor alles goed in het dicht gesneeuwde Vlaamse land!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 Hier is het ook glibberen en glijden Nien. Ben er wel een beetje klaar mee, laat het maar weer 30 graden worden, meer mijn weertype haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 Tuurlijk lekker smotsig huh!Buur W is ookFijn he hier!!!Dag Buufke! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 Marjo fijn je weer eens te lezen hier. Je bent bij Nina en Wing begrijp ik. Hoe gaat het meid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 Hee die Herm! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 Hee ja!Same!!Alles goed hier!!Leuk je te zien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 Wat zijn je plannen voor het nieuwe jaar Mar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 Hoi Hoi allemaal alles goed hier?ff bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 Tsja...Maar weer esterug werkenDenk ik zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 Ik weet het!!Marktkoopman!!!Vrouw//Mens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 Hoi Witte.Spud mijn fruitschaal is nooit leeg! Maar denk groot meid Spud's chutney, Spud's spreads etc. etc. Wie weet wat er uit komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 Haha volgens mij kun jij alles wat los zit verkopen Marjo:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 Dream on Spuddeke!!Ja Hermie enin mogelijkheden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 Yep!!Doe nog es een leuke!!Gewoon hier dan ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 Een mening is geen feitMaar wel leuk!Tnx voor de link! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 Ik vond het erg prettig om jullie allen te schrijven maar ga nu de gourmet met dochter voorbereiden. Wat mij betreft mag als liedje Love rules van Lenny Kravitz niet ontbreken. Geen link.. lekker ff googelen of you-tuben.Fijne avond allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 Doegdoeg HermieTot een volgende keerHet was leukHave fun!!Groetjes van VM ook!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 Ja!!Ken je het je voorstellen??Trouwens!!Zijn er nogcoupees vrijin die trein hiero!Wel graag eenprivee coupee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 Nou nou nou Das teveel eer hoor spud, denken dat andere afhaken, omdat jullie er zijn:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 Neee het is juist leuk dat jullie er zijnTis wel ff wennen met twee Hollanders die zich nu in het Pattatenland bewegen:DHoe is t daar met de sneeuw, veel erger als hier toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 Parel slaat er helemaal stil van Ik bijt niet hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 Parel bakt pannenkoeken voor de kids.Jij nog gestaag Witte?Fijne feestdagen ook!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 Haha ik ben nu in stereo met je aan het pratenMaar ja ik ga zeeer zeker nog gestaag hoorI:heart: gestaagZo grappig dat jijsteeds nog terug komt op mn woordje;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden