Spring naar bijdragen

maandag 27 december


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 158
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen Igor,
Nee, hoef niet te werken vandaag, maar ga straks dagje helpen... 150 km verderop.
Het heeft hier gisteravond geregend, en vannacht gevroren :wacko:
Zag net de strooiwagen voorbij komen, hoop dat de snelweg begaanbaar is om kwart voor negen.
Jij wel werken vandaag?
Heb nog niets teruggelezen, maar is het je gelukt je aan je voornemen te houden???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal:D

Ik jump fris en fruitig weer van de arreslee af.
Dag 170
En ik neem de eerste vandaag niet !!! ;)

Vandaag komt tussen 8 en 12 de vaatwasmachineboer weer.
Vaatwasser was afgelopen dinsdag gemaakt en hoppa woensdag weer hetzelfde euvel.
Gaan niet eerder weg dan dat dat ding gerepareerd is.

Hoop tussendoor de kinderkamer van mn zoon nog even op te ruimen,
Gisteren na het lezen van het lieve briefje van mn dochter geemotioneerd op de bank neergekwakt en niet meer in staat nog wat te doen in die slaapkamers, dus hop in de benen vandaag...
Nog maar 3 nachtjes slapen en mn kids komen weer thuis.
:D:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogguh allemaal!

Zo de eerste klomp "feest" gehad, op naar de tweede...

Da's een aardig eind Yvon, kijk uit op deweg, hè?

Harry heel veel plezier op Texel, gaat vast wel lukken!

Igor alweer aan t werk.....

Spud; ik haat die taboe's ook, sterkte! Herken trouwens veel in je laatste bericht van gisteravond. Bij mij "mag" het ook niet goed gaan, gelukkig heeft mn beste vriendin hetzelfde dus kunnen we soms lekker over zeuren met zn beiden. Raar, zo'n duiveltje in je hoofd dat je constant tegen lijkt te willen werken. Trek je niks aan van mensen die het toch niet begrijpen, nutteloze energieverspilling.

Zag dat moderartor actief was geweest bij Drup m.b.t. Caro, kijk daar krijg ik dus rechtopstaande haren van. HALLO CARO IK VERGEET JE NIET VOOR MIJ BEN JE ER HOOR, HOOP DAT JE TOCH WEER HIER KOMT, LET OP: SPANDOEK "CARO! CARO! CARO!"

Realiseer me dat donderdag voor een paar onder ons een speciale dag wordt: Bor met haar mannetje naar de kliniek, Blondie krijgt haar kids weer terug en Bol heeft de crematie van J.......

Affijn tis nu nog maar maandag. En ik dacht gisteren dat het beter ging maar voel me nu zieker dan eerst, lijkt toch de luchtwegen in te gaan aaaaarrrghhhhh. Ga zo de honden uitlaten en meteen weer naar bed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge allemaal,

Phoe tikje suf van al die tramadol met de klemtoon op het laatste hahaha.

Spud fijn dat je er bent voor je vriend en je niets van een taboe aantrekt. Zijn keuze dus zie de taboe eerlijk gezegt niet en trouwens deze zijn er juist om ze te doorbreken.

Klopt Sara ik mocht niet eens de groeten overbrengen en was daar zeer gebolgen over want zei niets verkeerd. Naja mopper al zo vaak dat het soms hier een kleuterklas is.

Ja voor velen hier is donderdag een speciale dag. Altijd kaarsen in huis dus zal ze laten fikken hoor en natuurlijk met intentie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie ik hoop dat deze dagen gauw voorbij zijn en je je kinderen weer kan knuffelen meis.:heart:

Druppie nog steeds last van je gipse pootje? Hier is donderdag een een dag die bij mij de toekomst in gaat als herdenkdag. J. wordt donderdag begraven.
Verder gaat het hier nog steeds goed, ik val s'avonds in slaap en slaap de hele nacht door. Vanochtend om 8.45 werd ik wakker. T'is niet meer normaal.
Verder vanochtend mijn Refu weer ingenomen dus dat is weer safe.:) Moet echt onthouden dat ik die donderdag ook in neem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...