igor Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 goede morgen allemaal.er is geen sneeuw bijgevallen. (het dooit zelfs)ik zal even de ontbijttafel in orde maken, jullie zullen wel laat opstaan. koffie staat op het aanrecht, thee onder de muts. eet smakelijk.enne een peukie weten jullie wel hé ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 goede morgen spud. je zit nog in de kerstboomsfeer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 anton ook goede morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Goeiemorgen Igor, jeetje wat ben jij al weer vroeg op.... Lekker bakkie weer. Ik ga eerst even mijn peukje roken, ben zo weer terug. ...en jajajajaja, ik ga wel naar buiten, vind het zelf ook niet lekker als er binnen wordt gerookt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 goede morgen yvonne. mag je ook weer werken vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Goeiemorgen Igor, Nee, hoef niet te werken vandaag, maar ga straks dagje helpen... 150 km verderop. Het heeft hier gisteravond geregend, en vannacht gevroren Zag net de strooiwagen voorbij komen, hoop dat de snelweg begaanbaar is om kwart voor negen. Jij wel werken vandaag?Heb nog niets teruggelezen, maar is het je gelukt je aan je voornemen te houden??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Ook goeiemorgen Spud, hoe ist met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 uhh, klinkt nogal raadselachtig. Levende doden?? Heb je het dan over mensen die eigenlijk 'uitgeleefd' zijn, niet meer in staat om welke reden dan ook echt te leven??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 ik mag werken vandaag. en tot nog toe heb ik me aan de afspraak gehouden .spud alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 :present::present::present:Voor jou Igor, toppie. Bedoel je dat daar op het forum niet over mag worden gepraat of in jouw omgeving Spud? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Ik weet niet of jouw weblog speciaal voor dat onderwerp is ontworpen, maar hoop dat het allemaal goed zal gaan. En ik wens je sterkte met jouw vriend, het feit dat je er zo over praat geeft mij al het idee dat je er inderdaad helemaal voor hem zult zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 en nu moet ik helaas aan de slag hier.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Goedemorgen allemaal:DIk jump fris en fruitig weer van de arreslee af.Dag 170 En ik neem de eerste vandaag niet !!! Vandaag komt tussen 8 en 12 de vaatwasmachineboer weer.Vaatwasser was afgelopen dinsdag gemaakt en hoppa woensdag weer hetzelfde euvel.Gaan niet eerder weg dan dat dat ding gerepareerd is.Hoop tussendoor de kinderkamer van mn zoon nog even op te ruimen,Gisteren na het lezen van het lieve briefje van mn dochter geemotioneerd op de bank neergekwakt en niet meer in staat nog wat te doen in die slaapkamers, dus hop in de benen vandaag...Nog maar 3 nachtjes slapen en mn kids komen weer thuis.:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Goedemorgen dapperen,Werk ze of geniet van je vrije dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Goedemorgen lieve mensen..leuk om jullie alweer te zien.Laaste week van deze jaar..spannend!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 En ook een goeiemorgen uit het witte hart van Ned. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Morge Jane en Susana,Wij verlaten dalijk het witte deel.Gaan een nachtje (of 2) naar een in hotel in DEn Burg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Mogguh allemaal!Zo de eerste klomp "feest" gehad, op naar de tweede...Da's een aardig eind Yvon, kijk uit op deweg, hè?Harry heel veel plezier op Texel, gaat vast wel lukken!Igor alweer aan t werk.....Spud; ik haat die taboe's ook, sterkte! Herken trouwens veel in je laatste bericht van gisteravond. Bij mij "mag" het ook niet goed gaan, gelukkig heeft mn beste vriendin hetzelfde dus kunnen we soms lekker over zeuren met zn beiden. Raar, zo'n duiveltje in je hoofd dat je constant tegen lijkt te willen werken. Trek je niks aan van mensen die het toch niet begrijpen, nutteloze energieverspilling.Zag dat moderartor actief was geweest bij Drup m.b.t. Caro, kijk daar krijg ik dus rechtopstaande haren van. HALLO CARO IK VERGEET JE NIET VOOR MIJ BEN JE ER HOOR, HOOP DAT JE TOCH WEER HIER KOMT, LET OP: SPANDOEK "CARO! CARO! CARO!"Realiseer me dat donderdag voor een paar onder ons een speciale dag wordt: Bor met haar mannetje naar de kliniek, Blondie krijgt haar kids weer terug en Bol heeft de crematie van J.......Affijn tis nu nog maar maandag. En ik dacht gisteren dat het beter ging maar voel me nu zieker dan eerst, lijkt toch de luchtwegen in te gaan aaaaarrrghhhhh. Ga zo de honden uitlaten en meteen weer naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Susana; ik realiseer me dat ik weinig op je reageer, dat is niet aardig van mij want jij bent er altijd, rustig, positief en geeeft een vrolijke kijk op de dag. Dus bij deze: dankje daarvoor :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 goedemorgen,en diegenen die "mogen" werk ze!grijze dag hier,temp. rond het vriespunt,doe vandaag lekker niks,zalig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Mogge allemaal,Phoe tikje suf van al die tramadol met de klemtoon op het laatste hahaha.Spud fijn dat je er bent voor je vriend en je niets van een taboe aantrekt. Zijn keuze dus zie de taboe eerlijk gezegt niet en trouwens deze zijn er juist om ze te doorbreken.Klopt Sara ik mocht niet eens de groeten overbrengen en was daar zeer gebolgen over want zei niets verkeerd. Naja mopper al zo vaak dat het soms hier een kleuterklas is.Ja voor velen hier is donderdag een speciale dag. Altijd kaarsen in huis dus zal ze laten fikken hoor en natuurlijk met intentie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Goeie morgen lieve kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Jane zie je niet ingelogd maar wil je toch veel sterkte wensen voor strakjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Blondie ik hoop dat deze dagen gauw voorbij zijn en je je kinderen weer kan knuffelen meis.Druppie nog steeds last van je gipse pootje? Hier is donderdag een een dag die bij mij de toekomst in gaat als herdenkdag. J. wordt donderdag begraven.Verder gaat het hier nog steeds goed, ik val s'avonds in slaap en slaap de hele nacht door. Vanochtend om 8.45 werd ik wakker. T'is niet meer normaal.Verder vanochtend mijn Refu weer ingenomen dus dat is weer safe. Moet echt onthouden dat ik die donderdag ook in neem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Wat fijn Sowhat heerlijk voor je meid.Saar kun je niet wat stomen? Dan komt het een beetje los. Vervelend hoor als het om de luchtwegen gaat, je voelt je dan ook gauwer moe.Sterkte lieve Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden