Spring naar bijdragen

woensdag 29 december


igor

Aanbevolen berichten

goede morgen,wat ziijn jullie allemaal achterlijk vroeg op zeg! ik heb lekker pensioen,en denk je dat ik uitslaap? nee dus,eerst de kat,dan de varkentjes,de geiten,de schaapjes en nog wat van die beestjes met een hoge aaibaarheidsfactor!
het wordt een mooie droge dag hier,ga eerst eens ff lekker engels ontbijten,niet gelijk gaan gruwen,maar bloedworst,ham& eggs ed zijn heerlijk!
vind alleen die in water gekookte havermout niet te hachelen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 190
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Pffff, kan me indenken dat je je dan behoorlijk gammel voelt Bol, nou werk ze dan maar.... gewoon even een uiltje knappen tussendoor , kussen mee, op een een tafel leggen en jouw hoofd daarop, even wegsoezen...
Zal wel geen tijd voor zijn he?
Maar hoop dat je een fijne werkdag hebt.

Lekker niwi, soortement van vakantie dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha Harry, nou dan wil ik jou wel als "baas" ;)

Hm houd me een beetje afzijdig w.b. de discussie over wel/niet drinken met oudjaar Toine want ik ben (nog) geen stopper maar een minderaar, kan daar dus in alle eerlijkheid geen raad geven. Lijkt me idd wel jammer wanneer je helemaal gestopt bent toch weer te drinken............bij mij is het in elk geval toen weer helemaal fout gegaan. Mijn voornemen voor komend jaar is absoluut om het minderen weer tot stoppen te brengen, pin mezelf niet vast op een datum maar weet dat er binnenkort een dag komt dat het zover is.
Net als met het roken trouwens, hoewel ik niet denk dat ik beide tegelijk zal aanpakken.

Sportschool.....achja..........."das war einmal"..........hihihi deed (lichte) bodybuilding tot ik zoveel nek/schouderspieren kreeg dat mijn toenmalige partner er jaloers van werd hahaha!
Maar ik was link bezig want at onvoldoende en werd graatmager, een gespierde spijker dus :D
Nee, ik loop elke dag gemiddeld 1 à 2 uur met de honden en dat vind ik nu genoeg.
Zou wel willen gaan zwemmen maar het is allemaal zo duur, pffff.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag lieve Bol, doe je het rustig aan vandaag?
Morgen zal best een zware dag worden, probeer maar wat te rusten, ook al slaap je niet.
Beestjes geven afleiding, hè?
Ik las de tekst van de rouwkaart; idd erg zakelijk en koel, tja zo was het dus blijkbaar.
Jammer maar wat er niet was kun je ook niet meer verzinnen. Lijkt me wel moeilijk trouwens.
Vandaag is het 5 jaar geleden dat mijn man de beroerte kreeg, hij had toen al 9 maanden geen contact meer met zn oudste gehad en dat heeft voor veel trammelant gezorgd. Gek dat je soms voorgevoelens ofzo hebt, ik had het hem zelfs nog gevraagd "wat moet ik doen als jou iets zou overkomen?" en hij zei dat ik dat helemaal zelf mocht weten.....Nou daar zat ik dan in het ziekenhuis; bellen of niet? Wel gedaan natuurlijk maar kan me de vreselijke eenzaamheid die ik voelde nog zo goed herinneren. Ik was zó overstuur terwijl ze op de IC bezig waren dat er steeds een verpleegstertje bij me is gebleven tot mijn vriendin (helemaal uit Almere!) was gekomen. Gek, sommige dingen vergeet je nooit, andere vervagen of heb je gewoon niet opgeslagen. Geheugen is een raar ding.
Wens jou in elk geval heel, heel veel sterkte lieverd, denk aan je :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom weggaan Slokje? Je kunt ook gewoon komen als je er behoefte aan hebt.

Ik ga zelf de komende tijd weer veel hier rondlezen. Want ik ben van stopper naar minderaar gegaan, en het gaat niet goed. Mijn minderen lukt dan op zich wel aardig, maar iedere dag 'moet' ik drinken. En dat voelt gewoon niet goed. Ik ben echt afhankelijk/verslaafd aan de drank rond etenstijd. Kan met moeite 1 dag overslaan. Dus voor mij staat het nu weer vast, ik ga stoppen met die zooi. Mijn laatste glas drink ik vrijdag en vanaf zaterdag 0,0 voor mij. Ik verheug mij er zelf op :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Saar.
Wat moet dat pijnlijk zijn geweest voor je lieverd. Heel eenzaam zijn met al je verdriet. Jammer dat je het zelf uit hebt moeten zoeken, dat is toch alle verantwoording afschuiven.
Maar je bent een lieverd hoor, en ik hoop dat je er toch wat overheen gegroeid bent. Het leven gaat door.
Een uitspraak die vaak gebruikt wordt maar o zo waar is. :heart::sun:

ik hoop dat ik dadelijk weer gelukkig mag zijn. Dat was altijd erg vervelend met J. Hij was niet gelukkig dus mocht ik het ook niet zijn. Maar ik vecht me er toch overheen, zeker weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Kyon

Waarom weggaan Slokje? Je kunt ook gewoon komen als je er behoefte aan hebt.




Ik ga zelf de komende tijd weer veel hier rondlezen. Want ik ben van stopper naar minderaar gegaan, en het gaat niet goed. Mijn minderen lukt dan op zich wel aardig, maar iedere dag 'moet' ik drinken. En dat voelt gewoon niet goed. Ik ben echt afhankelijk/verslaafd aan de drank rond etenstijd. Kan met moeite 1 dag overslaan. Dus voor mij staat het nu weer vast, ik ga stoppen met die zooi. Mijn laatste glas drink ik vrijdag en vanaf zaterdag 0,0 voor mij. Ik verheug mij er zelf op
:D



ja blijf ook hoor.

Ja soms heb je gekke gedachtes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Niwi, tja je hebt natuurlijk een punt. Het is misschien toch nog even de veiligheid inbouwen voor oudjaarsdag. Dan kan ik er naar toeleven. Maar eigenlijk is het natuurlijk belachelijk. Ik ben anders zo bang dat ik direct op vrijdag al zou falen. En dan zakt mij de moed in de schoenen. Terwijl ik mij sterk voel om er vanaf zaterdag echt mee aan de slag te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toine als je eenmaal toe geeft aan één drankje ga je misschien denken "zie je wel ik kan het er bij één houden en dan komen er twee want je kunt het toch? En dan worden het er meer. Een mens zit nu eenmaal zo in elkaar. Maak jezelf niets wijs joh, doe het gewoon niet, het zou zo zonde zijn. Je bent nu zo goed bezig, en met ééntje krijg je echt geen fijner gevoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...