ekstertje Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Will:Begrijp ik nu goed dat je nog tot 18.30 uur moet werken? Of wordt je dan thuis opgehaald voor een feest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Niwi, de stille en drijvende kracht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 ik ga me daar vanavond eens even bezondigen aan de kouwe cola...niet te filmen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Neen Eks, normaal tot 19.30, doch het gebeurd dat we vroeger mogen vertrekken. Ik reken daar een klein beetje op, moet dan vlug naar huis, doe een komplete make-over en dan ben ik klaar. We moeten dan nog een uur rijden om te zijn waar we willen zijn. Het zal wel even stressen zijn, en eerlijk gezegd kijk ik met een bang hartje uit naar de aftelling. Ik vermoed dat er een storm van emoties door mijn lijf gaan razen en het laatst wat ik wil is daar gaan staan janken, snap je ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Nou, dan hoop ik dat je je snel nog beter voelt dan....Want zo te horen heb je nog een lange dag te gaan! En misschien een vrouwenvraag: maar wat ik er mis met janken tijdens de jaarwisseling na een ***** jaar? Ik geloof niet dat iemand je dat kwalijk zou nemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 En dan bedoel ik een beetje janken en niet de hele tent bij elkaar brullen:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 En dat laatste bedoelde ik niet vervelend:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 , ja tuurlijk ga ik daar stilletjes even in een hoekje kruipen, want ik wil daar de feestpret niet gaan bederven. Maar ik ken mezelf en hoop dat de pijn in mijn hart snel verdwijnt, want ook ik wil eerder feesten dan verdriet hebben over wat niet meer is ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Nee hoor Eks, ik neem het op zoals je bedoeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Gelukkig maar. Las het later terug en dacht: dat staat er nu ook wel weer cru:wacko: Maar goed dat je gevoel er mag zijn, het moet er toch op de 1 of andere manier uit...Dan maar met een traan. Die lach komt er ook wel weer! Echt!Alvast een hele fijne avond vanavond. Een mooi uiteinde van een nieuw begin! 2011 wordt jouw jaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 En nu moet Eksje opschieten...broodtrommeltje smeren, make up smeren....Wat een smeerboel gaat dat worden:PToedeledoki! Tot vanavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 die melding op zich is al heel wat, toine... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Mogge toine, goed bezig hé, op naar de maand ? En dat met oudjaar ertussen ? Karakter man Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Goeiemorgen!Wat is het vandaag lang donker zeg.Eks: werkze!Mijn werk zit er op, vandaag officieel laatste dag van arbeidscontract maar ben vrij.Raar gevoel, maar goed, zoals ik gister al schreef.Blondie: heeeeeeeerlijk wakker worden en opstaan met je koters weer om je heen!Igor heb je echt de hele nacht niet geslapen? Wow.Yvon sterkte in de boodschappenslag, ben blij dat ik niet meer hoef.Rekels, fijn jullie weer samen te lezen.Will voor iemand die eigenlijk nog ziek is heb je wel erg forse plannen man, pas je wel n beetje op jezelf?Zo nu ff wat doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 den Sara se...gm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 een hele goeiemorgenbehalve het weer dan, hier miezert het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Niwi Ja Jane hier ook zo iets. Gisteravond was het spekglad, lag bijna met beide honden languit op straat.Goeiemorgen trouwens.Aiaia wat ben ik lui, vreselijk.Dus..... tijd voor actie!Doei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Heyyy Saartje, lang geleden hé. Ik red me wel, laat me dan daarna nog maar wat zieker zijn, vanavond wil ik er uit !! Het jaar uitvegen en een nieuw beginnen.Wat zijn jou plannen ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Goedemorgen frummers!Vandaag dag 60!Eks jij ook gefeliciteerd met je 60 dagen!Toch maar ff mooi geflikt he! hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Zo ik ga lekke saunaaien de laatste dagipv wachten tot morgen met goeie voornemens.De katten hebben hun eerste pufjes al gehad.Feliway in spuitflaconnetje geeft de zelfde fermonendie katten zelf aanmaken als ze kopjes geven.Door de loop vd dag op hun favoplekjes spuiten endan voor the big bang nog wat extra op hun vacht zodat ze zichtoch een beetje happy blijven voelen. Het helpt echt, 3e jaar alweer,misschien bestaat er ook zo iets voor honden? Gewoon bij de dierenwinkel vragen.Fijne dag allen en tot laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Goedemorgen allemaal, Wat heb ik heerlijk geslapen zeg !!! Wel een paar keer opgestaan tussendoor om te zien of ze er echt waren, maar daarna weer heerlijk met een gerust gevoel verder pitten;)Vandaag heerlijk het nieuwe jaar in met zn driee-tjes.Zo eerst maar eens even nog wat boodschapjes halen, klinken het nieuwe jaar in met Jip en Janneke bubbels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Goodmeurning allen Jane, dat Feliway heb ik nog nooit van gehoord. Jaren terug gaf ik één van mn katten (leeft inmiddels niet meer) kalmeringspilletjes met O&N. Dan was ze de hele dag zo stoned als een garnaal. Wel grappig om te zien. De ander trekt zich van het geknal niet al teveel aan. Ja, om 24.00 dan wel even maar dat is zo voorbij. Mn jongste is wel wat panisch maar die pilletjes haal ik niet meer. Ze blijft maar lekker binnen en de deur naar de zolder staat open. Daar verstopt ze zich ws. voor een groot deel van de avond. Nu is ze nog even buiten. Kan nog net voordat de 1e knallen weer vallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Will; dacht vanavond naar vrienden te gaan. Zie wel, leef beetje bij moment.Jane: er bestaat van alles voor dieren, zowel honden als katten van spray tot pillen tot zgn. hondenbier.........tja. Hahaha nooit geprobeerd :DIk geef mn ouwetje een beetje advocaat, vindt ze lekker en wordt ze ook rustig van haha.Werd ik maar eens rustig!!!Allemaggies weet niet wat er precies gebeurt maar ben ineens in de paniek geschoten.Stuiter alle kanten op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Pfffff..... moet in beweging zit als een gek te hyperventileren.Ga de honden uitlaten, ff in de frisse lucht......Kom straks nog wel even trug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Rustig aan Sara. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden