Spring naar bijdragen

vrijdag 31 december


igor

Aanbevolen berichten

quote:


Originally posted by:
Mupke

quote:


Originally posted by:
woman




Ik wil nog wel even een reactie geven op het gesprek van gister. Eigenlijk werd er beetje boos gekeken naar de stoppers omdat de minderaars geen plek hier zouden hebben ofzo. Minderaars kunnen toch ook hier gewoon praten, en volgens mij gebeurt dat ook. Ik denk alleen dat je niet kunt verwachten dat je van stoppers een schouderklopje krijgt. Stoppers kúnnen niet met mate drinken. Ik mag nooit nooit nooit meer 1 slok alcohol drinken !! Dat vind ik niet erg, maar ik hoef ook niet lekker gemaakt te worden...dus die verhalen sla ik over....





Ik wil hier nog wel even op reageren Woman.




Juist omdat ik weet dat er mensen getriggerd kunnen worden schrijf ik weinig over het minderen. Niet meer dan dat het'goed' gaat. Nooit zal je hier van me lezen dat ik net iets gedronken heb, of met iets op achter de pc zit.


Maar, dat maakt wel ook dat ik als minderaar weinig dialoog vind hier over dit punt. Dat mis ik weleens.



Hier ben ik het helemaal mee eens Mupke. Dat is ook de reden dat ik weinig schrijf op dit forum. Ik wil niemand triggeren en ik ben ook niet boos op stoppers, ik zeg alleen dat er weinig respons is op minderaars wat ik ook wel weer begrijp. Iedereen mag trouwens overslaan wat hij wil, ik sla ook wel eens stukken over, over zieke katten of iets dergelijks.

Het idee van een apart draadje voor minderaars is al eens eerder geopperd en weer afgewezen. Ik snap ook de reden wel. Mijn uitgangspunt zou zijn: Alcohol de Baas, of dat nou met stoppen of minderen gaat, maar kennelijk werkt dat niet voor iedereen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 337
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo ADB'ers,

Deze minderaar gaat nog even wat aan de economie bijdragen.
't is niet anders maar collega's van de nachtdienst komen een uurtje of 2 vroeger.

Hele fijne middag, avond en nacht, morgen zonder kater op wil ik voorstellen.
En nogmaals, voor ieder een allemachtig prachtig 2011.

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga helemaal niet apart op een draadje, paria zitten zijn omdat ik een minderraar ben.
Ben me daar betoerterd zeg (mooi netjes woord he)
Ik ben erg trots op mezelf hoe ver ik nu ben.
En btw als iemand mij niet kan lezen, dan lees me maar lekker niet.
Over het algemeen hoor ik er bijna niemand over.
En als ik t lastig heb en een pact aanvraag, dan zijn er tot nu toe altijd minderraars en echte stoppers
die met me mee willen doen, daar is dan echt geen verschil tussen.
En als een stopper het moeilijk heeft, ben ik ook de beroerste niet om diegene een hart onder de riem te geven. Gewoon er voor elkaar zijn in goeie en minder goeie tijden. Heel simpel hoor. Zo zie ik het in dat het hier werkt
Ook heb ik inmiddels hier op het forum stoppers gevonden die er prima mee overweg kunnen, dat ik een mindderraar ben.
Ik haat het woord minderraar trouwens ik ben niet minder raar als een ander, ik ben gewoon ADB!!!!
So far so good

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, nu ga ik een dutje doen want het was een korte nacht.
Gewoon even voor de tevee met een dekje op de bank.
Alles is in huis, straks alleen nog beetje stofzuigen.
Zowie gaat nog steeds goed, net gewoon lekker los buiten gelopen. Ze blijft wel dicht bij me maar ze heeft wel in de gaten dat vuurwerk iets leuks is en niet iets is om bang voor te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
witte

Ik ga helemaal niet apart op een draadje, paria zitten zijn omdat ik een minderraar ben.


Ben me daar betoerterd zeg (mooi netjes woord he)


Ik ben erg trots op mezelf hoe ver ik nu ben.


En btw als iemand mij niet kan lezen, dan lees me maar lekker niet.




:D:D:D:D:D:D

En Witte: dank voor je goede wensen, jij ook het allerbeste voor 2011

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje, licht ik even mn hielen .. heeft Toine een hele metamorfoe ondergaan. Je ziet er jaaaaren jonger uit Toine. :D

Mooi bericht Witte. Dank, dank. En ik wens jou natuurlijk ook een heel fijn 2011. Maar eerst gaan we hier 2010 nog even afmaken toch?

Ik heb net besloten dat ik om 12 uur toch naar buiten ga. Even de buren een gelukkig nieuwjaar wensen. Vorig jaar had ik me teruggetrokken in mn holletje. Dat ga ik nu maar eens anders doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Das een mooie stap vooruit om het nieuwe jaar mee te beginnen Mup
Letterlijk kleine stapjes maken naar de buren
maar hopelijk zijn ze van grote waarde voor je.

en thnx en jaaaa we gaan ook nog lekker vandaag arresleeen hoor
Mn Jip en Janneke staan al koud te worden
Kunnen ze lekker hard knallen om 24.00

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi Mup, het was me niet eens opgevallen.
Gaat goed met Toine he?
Maar komt me ergens ook bekend voor....;)
Heeft iets met woestijnvossen te maken geloof ik....

Gewoon gezellig even naar de buren als je daar zin in hebt Mup, doen dan...
Wij bijven altijd helemaal binnen. Gordijnen dicht en zo...
Hondje is dusdanig bang van al dat knallen dat we buiten maar zoveel mogelijk buiten houden dan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
toine36

vond het maar een raar kereltje, met dat brilletje, ik weet het niet, maar mocht hem niet.......


haha dus maar een ander icoontje, zie er natuurlijk in het echt " goddelijk" uit he hahi



:D:D:D

Wat ik niet zo goed begrijp Toine. Jij schreef toch eens dat je een sociale fobie hebt? Of heb ik dat verkeerd onthouden. Ik vind je vaak zo enorm humoristisch schrijven. En ook open over hoe je nu bezig bent met stoppen enzo. Dat kan ik dan niet zo goed rijmen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...