witte Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 hu??die snap ik niet goed ARSta je nou wel weer droog of nog niet?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Hoi Witte, Het eerste.... hartstikke virtueel dat samen. Maar ik ben wel in het echt net naar de sportschool geweest, dat weer wel. Moet zeggen dat het wel helpt om virtueel af te spreken, als ik het niet beloofd had was ik misschien wel lekker lui thuis gebleven. Ik geloof dat Igor en ik een paar honderd kilometer van elkaar wonen.... Welkom hier Myriam, hoop dat je de weg naar 'wie is wie' al hebt gevonden??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Ik dacht het al hoor Yvonnemaar ik wou t gewoon ff zeker weten.En jaaa zulke afspraken hier, helpen iddgek genoeg:DTis net als een soort van stok achter de deur he.Lekker dat je al zo sportief geweest bent,pff moet er nog ff niet aan denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Ja Witte, wel weer zonder alcohol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Gewoon doen Witte, als je er eenmaal bent..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Goeie morgen Ap. Kore, Vonneke en Myriam. Hewb net m'n tanden gepoetst dus kun jullie nu een dikke:sun: geven.Myr. Je kunt bij wie is wie kijken of je iets kunt vinden over ons. Er schijnt nog wel een ander foefie te zijn maar die ken ik niet. Misschien weet iemand anders dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Haa das mooi ARDat gun ik je van harte!!Succes ermee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Moghu Witje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Witte, ik heb het gelezen, dank je!Al weet ik nu nog niet wat ik ga doen,maar ik kan er nog een nachtje over slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 zo heerlijk gesport, en thuis gekomen lekker geknuffeld door K&B hoef me al bijna niet meer te douchen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Mogge Igor en Bolletje:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 HIhi, ik was eerder thuis Igor.... En heb daar al gedouched....Maar ja, jij moest ook nog eindje verder fietsen he??? Goed van ons ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 miryam welkom hier.goede morgen witte. ik ga eventjes douchen anders loopt de huiskamer leeg snif snif Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Myriamje kunt mensen via de zoeken funktie zoeken, maar dan lees je alleen hun berichtjes, en dat kan wat verwarrend zijn. Bij wie is wie staan de meesten ook.Maar hier blijven kan ook, het komt zoals het komt he.En hier dus net een vette plensbui, nu weer droog, dat zal dus wel de trein worden straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Myriam komt wel goed. Gewoon met ons meekletsen en aldoende helpen we je wel/leer je het wel. Begrijp dat je snel vanalles wilt maar gaat toch niet. Geduld is het belangrijkste nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Zo, mijn eigen koppie weer terog,vond haar wat hooghartig uitkijken:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Myriam, ik zal me even voorstellen, leest wat makkelijker voor je. Ik ben een vrouw van halverwege 50, getrouwd en heb volwassen kinderen die op zichzelf wonen. Ik rommel hier rond sinds februari afgelolpen jaar en ben er meestal in de vroege ochtenduurtjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 He gelukkig Kore, ook weer jezelf hervonden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Hey lekker druk hier!Kwas hier ook al om 8.30 en had een heel vrolijk ochtendverhaaltje maar werd er door internet uitgegooid Hopen dat t nu wel lukt.Myriam: welkom! Je zult je vast wel gauw thuisvoelen hier, goeie start van het nieuwe jaar meid Toine: jammer, maar ik hoop dat je dit jaar veel fijne mensen mag ontmoeten die je ook toe durft te laten. Succes!Bol: praat lekker door joh, deed en doe ik ook nog steeds en trouwens ik denk er net zo over als jij.Igor en Yvon pffffff knap hoor, petje af! Ik wacht op het voorjaar en ga dan lekker meer buiten bewegen.Heb gisteren een paar bezoekjes afgelegd en van 1 met inspirerende ideëen thuis gekomen, broed, broed, broed........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Hihi Kore......hooghartig; jij? Never nooit niet;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Alleen maar lui... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Saar... je klinkt een heel stuk 'opgeruimer' dan de laatste tijd, heerlijk. Lekker broeden als het goeie ideeen zijn....En dat bewegen..... je sport toch met de honden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden