igor Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 goede morgen allemaal.het is een 'gewone' zondag. yvonne uit bed je zou meegaan naar de sportschool. ik sta zo bij je voor de deur. toine ook hup het warme bedje uit. ik zal gauw even wat croissantjes in de oven doen. koffie en thee staat klaar. en een peukie maar niet vandaag. sta je zo te hijgen op de loopband yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 pfffffoeheeee.... ik ben er al hoor. ff wakker worden. Ennu, we zouden pas om kwart voor negen weg gaan toch? DUS eerst even een bakkie EN een peukie. EN even bijlezen.... Maarru... hele goeie morgen hoor igor, en we gaan inderdaad lekker sporten zo. Toine heeft gisteren ergens rond twee uur aangegeven dat hij niet meer wilde komen hier. Heel jammer, Toine, mocht je dit lezen, ik ga je missen. Echt waar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 heb het even terug gelezen yvonne.TOINE jammer, maar ik hoop dat het je goed gaat en je jezelf niet kapot maakt met die jeweetwel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Ja, ik vind het ook hartstikke jammer dat hij niet meer post hier. Hoop dat hij af en toe nog wel meeleest. Had het wel leuk gevonden als hij mee was gegaan vanmorgen toch igor? Heb trouwens vorige week nieuwe sportkleren gekocht. Was een maatje (???) gegroeid en vond dat ik wel een extra aanmoedingingetje mocht krijgen, Ga dus straks helemaal spik en span aan de slag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Igor, ik ga me klaar maken voor zo... even aankleden, hond uitlaten, over 25 mintuten sta ik te wachten hoor. Kijk je wel uit... tis weer glad hier. strooiwagen is al langs gekomen.Voor alle uitslapers straks: heel goede morgen... misschien tot later op de dag nog even.. Pfffff, Von...... klap toe de bek en ga .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 ik ben ook een maatje gegroeit en ik ga door totdat ik een kleiner maatje heb en koop dan wat nieuws Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 tot zo yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Mogge allemaal,Nou ja allemaal? Zie alleen fruitvlieg ingelogd. Hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Goeiemorgen allemaal:DVandaag laatste rustdag en vanaf morgen weer hard aan de slag.Opa&Oma zijn onderweg hiernaartoe en ik verwacht ze binnen een half uurtje...Snel dus maar de douche in.Laters...PS. Yvon en Igor, vanaf morgen ga ik ook aan de sport... In de avonduurtjes dan, want in de ochtend ben ik nog niet echt wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Goeiemorgen!Mijn sportschool reorganiseert nog vandaagmaar morgen 9 uur mag ik ook weer aan de bak,hard nodig ook. Heb er zin in gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Goeie morgen lieve Kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Duurde wel lang maar langzaam wordt de boel wakker hier hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 GGGGAAAAAAAPPPPP ja hoor, ik ben wakker maar voel me zooooo duf. Niet meer normaal zeg. Maar ik heb een sterke bak achterover gewerkt dus als die ingewerkt is, loop ik weer als een kiviet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Zo heede zon schijnt hier weer volopik ga vandaag op de fiets naar een medefrummer, lekker filmpje kijken, beetje roddelen:Ddus als jullie oren jeuken vandaag, dan weet je vast hoe dat komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Niet teveel roddelen hé Jane???? Das niet netjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Goodmeurning allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Zo, daar ben ik weer..... Heb lekker gesport... was gezellie met Igor. Jane, voorzichtig hoor op de fiets.... hardstikke glad terwijl je het niet ziet....Zo en dan nu even hier thuis gaan rommelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Goede morgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Goedemorgen:moon:Niet over mij roddelen hoor:ois al veel teveel gedaan:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Goede morgen,Het lijkt hier inderdaad wel een huiskamer, iedereen loopt maar binnen maakt een praatje. Alleen ben ik nog een vreemde. Dus zal ik me even voorstellen. Ik ben een vrouw van 52 jaar, heb een relatie waar ik mee samen woon, heb een zoon van 21 die tot 3 jaar geleden de helft van de week bij mij woonde en de andere helft bij zijn vader. Toen is hij op zichzelf gaan wonen, dit liep niet zo goed en nu woont hij bij zijn vader. Ik heb een goed contact met hem maar ik zou hem graag meer zien maar ja jeugd he..Wat ik me afvraag hier ik ken jullie ook niet, kan ik ergens op klikken om korte gegevens van jullie te lezen of is er niet zoiets hier?Liefs Myriam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Heeee ARTijd geleden dat ik je hier tegen kwam.Zit je inmiddels weer een beetje op de rit??want ik had wel gelezen dat je ff niet zo lekker gingKore ik heb iets voor je geschreven op het feestdagenpact Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Welkom Myriam,Er is een draadje wie is wie, waar de meeste van ons zich voorgesteld hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Hoi mirjam welkom hierJe kunt bij wie is wie kijken daar stelt iedereen zich voorFf voor de duidelijkheid hoor Yvonne en Igoris jullie samen sportten nou net zo virtueel als de broodjes en koffie diejullie samen drinken of wonen jullie echt dicht bij elkaar?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Welkom hier Myriam:present:Je kunt kijken bij wie is wie,maar ook zonder dat leer je elkaar wel vlug kennen,vind ik . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Hoi Witte,Nee nog lang niet op de rit maar zal toch weer ergens moeten beginnen niet waar?En het begin is er en daar helpt drank nooit bij, dus die moet ik ook maar weer laten gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden