Spring naar bijdragen

woensdag 5-1-2011


zoermuis

Aanbevolen berichten

Drup het lijkt me vreselijk om dat mee te maken meid. Daar kom je toch nooit meer over heen?

Jammer dat het zo laat op de avond is, ik zou zo graag veel van deze soort ervaringen willen horen zoals die van Saar. Maar misschien dat er morgen op terug gekomen kan worden.
Ik ga nu afsluiten lieve mensen. Slaap lekker, en voor Druppie nog een stevige knuffel meis.
Ik hoop dat je vannacht ook een beetje kunt slapen met die brand.:heart::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 167
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Good evening !!!
;)

Nog even inloggen voor ik zo mn mandje induik...
Niet teruggelezen dus sorry als ik ergens middenin val.

Zware dag vandaag.
Proefscheiding is definitief geworden.
Mijn gevoel zegt mij dat ik behalve vriendschappelijke gevoelens niets meer voel voor mijn nu ex-partner, dus vandaag ten overstaande van de relatietherapeut de knoop definitief doorgehakt.
Hakt er desondanks wel in...

Gesprek met maatschappelijk werk was ook niet licht te bevinden.
Gaan trachten mij te helpen om een urgentie te krijgen voor het versneld verkrijgen van een goedkopere woning...
Echter mocht dit niet lukken dan ben ik aangewezen op een crisisopvang, wat betekent dat ik met mijn autistische zoon en dochter naar Deventer moet vertrekken naar een opvanghuis voor minimaal 6 weken en maar moet hopen dat ik dan na 6 weken een plek voor mijzelf en mijn lieve kids toegewezen krijg...
Ben er nog steeds van van slag.:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is een optie Jane, daar heb ik ook al over nagedacht, maar de vraag is of ik degene die er nu wonen uit kan krijgen zonder proces (contract)
Daarnaast ik heb hier mijn werk, mijn kids hebben hier hun school en vrienden, etc...
Soms weet ik het gewoon niet meer.:(

Zorgen alom, en dan mijn kalmte bewaren ?
Moeilijk !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie,
Ik denk dat jij niet verder moet veranderen, je moet een ijzersterke zijn vrouw om te incasseren wat je tot nu toe hebt moeten doorstaan en overijnd te blijven.
Je moet het eens op een rijtje zetten, en dan toch doorgaan met alles en ook nog eens niet bezwijken voor de drank.
Hou vol meisje, ook voor jouw moet het tij keren.
Het is zoals Will in zijn onderschrift zegt: Net voor het ochtendgloren is de nacht het donkerst.

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, dat ik ineens overal kruisen zag, echt !
Het gaf me troost. Het gebeurt nog wel eens, dan kijk ik naar de grond en zie een takje met een ander takje voor mn voeten liggen. In de vorm van een kruis.
IK weet natuurlijk nooit echt zeker of hij het was die dat deed of dat ik het zelf verzon, maar het gaf me wel echt troost.
Zondag zat ik met P op het balkon en toen was het kruis in de sterren precies recht boven het balkon.

quote:


Originally posted by:
bolletje

Trusten Saar, slaap lekker meis.
:sun:



Woman hoe bedoel je dat?




Goeie avond Dees.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een rot strijd met die drank.
Vandaag twee keer op het punt gestaan om te gaan drinken. De eerste keer heeft gelukkig mijn vriend me tegen gehouden en de tweede keer ik zelf met mn laatste beetje kracht haha.

Zo irritant als ik opeens trek krijg dan vergeet ik alle trucjes die ik kan toepassen. b.v. de kookwekker. lijkt net alsof ik er ff niet ben en kan ik alleen maar aan alcohol denken en weet ik ook ff niet op de een of andere manier waar ik het voor doe. ben ik ff al mijn motivatie kwijt. herkenbaar voor iemand? en wat doe je dan?

Soms denk ik ook: waarom zou het me deze keer wel lukken? het is me al zo vaak niet gelukt!!
Hoop dat ik het morgen weer volhoud. Ga mijn best doen wil die rot alcohol een keer out of my system!!

Weltrusten voor iedereen die gaat slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Harry, weer een jaartje ouder hier inmiddels dus zoals beweerd wordt minder slaap nodig ;)
Maar het word inderdaad tijd voor mijn mandje, al vraag ik me af of ik veel ga slapen...

Zoon nog steeds aan het kotsen:(
Morgen huisarts, vertrouw het niet maar goed heb er al vaker naast gezeten.

Annemiek ;
Ga zo door, trek wordt minder.
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal, mijn pecee gaat ook uit. Hoop dat ik een beetje lekker slaap.
vanavond P een tik op zn vingers gegeven, ivm zn sms met zn mooie woorden. Moet ie maar even niet doen dan als ik dan toch niet verliefd mag zijn. Wel zo eerlijk dan naar mij toe.
Mn profiel op een datingsite geupdate, alhoewel ik het niet zie zitten nu alweer te daten hoor. maar het gaat om het gevoel van loskomen van P.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...