Spring naar bijdragen

donderdag 6-1-2011


igor

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

Blondie gefeliciteerd met je verjaardag:present:

Voor mij vandaag dag 3. Gisteravond wat vroeger naar bed gegaan in de hoop dat ik ook vroeger wakker word. Wat onrustig en piekerig in slaap gevallen, lag er om 23.00 in en wat denk je? Pas om 10.30 wakker! Is toch niet normaal zoveel slapen. Wel uiteindelijk weer als een blok geslapen.

Sara, was inderdaad uitgelogd. Het gaat redelijk goed, tot nu toe valt het me mee. Maar ik leef bij de dag. Vanavond een eerste test. Nieuwjaars "borrel" bij de buren. Ze had de champagne al klaar staan zei ze. Niet voor mij! Spannend.

Ben ik trouwens de enige die nu net gestopt is?

Fijne dag allemaal;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 216
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sara Banjo is weer kee hoor.
En ja herken dat vluchten wel. Was ook zo moe en dook dan op de bank met een spannend leesboek om maar te vluchten voor de boze buitenwereld. Als ik dan besloot naar bed te gaan en mijn boek dicht klapte was ik klaar wakker en toch niet fit en toen ik die lege plek in mijn bed zag was de harde werkelijkheid er ook weer.

He Blondie wat naar allemaal voor je. Sterkte meid !!!

Grappig Josje want de meeste stoppers kunnen juist in het prille begin slecht slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal:) Nog niks gelezen, maar zag nog ff snel dat Blondie jarig is!

Blondie van harte meis! :present::):heart::musicnote::D:present::):heart::musicnote::D:present::):heart::musicnote::D:present::):heart::musicnote::D:present::):heart::musicnote::D

Vandaag op dag 66, gisterenavond vloog het me even aan...het idee nooit meer te drinken:o Daar moet ik niet aan denken, ik weet het. Maar dan heb ik een vriendin op bezoek en dan mis ik mijn glas wijn die ik er vroeger wel bij had. Zo zal ik de alcohol die bij veel van mijn aktiviteiten vroeger aanwezig was er uit moeten weken...Mijn hersenen zullen nu steeds de link maken tussen die aktiviteit en wijn. Nu zullen ze om moeten schakelen naar kruidenthee. Zal dus wel even duren;)

En nu even jullie ochtendperikelen lezen, tot zo!
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag voor dag...en op naar dag 70:D
Dat dan weer wel....

Yajala:
Voelde me er gisteren best rottig onder, maar dan de volgende ochtend voelt het toch wel weer lekker als ik uitgerust en helder opsta. Dan ziet alles er toch zonniger uit. En dat terwijl de hemel hier grijs is en er geen zon valt te bekennen. Ik zie het maar als een vorm van rouw. Na het overlijden van een dierbare heb je ook dat je het eerste jaar alle verjaardagen en andere feestelijkheden en aktiviteiten doormoet zonder diegene. Dat voelt dan extra zwaar. Na dat eerste jaar gaat het wat gemakkelijk. Het went wat. Zo zal het met de alcohol ook wel zijn denk ik...De alcohol heeft een grote invloed op mijn leven gehad en nu wil ik zonder en dat geeft inpact.

Blondie...rustig aan hè...

En over gember gesproken, het helpt tegen misselijkheid...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag had je ook op kunnen staan met een houten kop,
balend dat je gedronken hebt,
teleurgesteld in jezelf,boos op jezelf en verdietig, maar.............
vandaag geniet je,gewoon omdat je het niet hebt gedaan!
Dat je stoer en sterk bent geweest dus mag je vandaag genieten en trots zijn op jezelf!!

En morgen?????
Die pakken we morgen wel aan!!!!!!:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Josje harstikken goed van je dag 3, kan ik nog niet zeggen. Ik ben pas aan het minderen maar weet niet of dat gaat werken. Misschcien moet ik wel achter je aan sluiten. :$
Ga zo door. En wat dat slapen betreft, het kan zijn dat je veel in te halen hebt want met veel drank op slaap je niet rustig maar lig je in coma...........;)

Laat het je gebeuren word vanzelf weer normaal.

Liefs Myriam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dees wat ga je goed zeg!

Je mag trots zijn op jezelf!
Bij de 100 een kadootje voor jezelf he,
ff jezelf kietelen!

Niks mis mee om jezelf te belonen!


@Myriam, het duurt even,met vallen en opstaan!
Je bent je er in ieder geval van bewust dat je iets aan je alcoholgebruik wil doen!
Das al een hele stap!

Stap voor stap he en soms weer eentje etrug maar langzaam aan ga je toch stiekem vooruit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doen we Yajala!
Het helpt wel zo samen op gaan...
:present:

Drupp:
Natuurlijk duim ik mee! Heb je vandaag al een afspraak?

Blondie:
Schilder zè! Fijn dat je dat kunt...Ik vind schilderen altijd vergelijkbaar met lezen. Je hoofd duikt even in een andere wereld.

Myriam:
Lukt het minderen een beetje?

Desi:
Gefeliciteerd met je 80 dagen! Super!! :present::):heart::D:musicnote:
Voel je je al wat beter nu je medicijnen hebt?


Ben er weer vandoor gefladderd. Moet nog wat doen!
Fijne dag iedereen! Hou het droog dan doe ik dat ook:D
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...