igor Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 goede morgen frummers.blondie van harte gefeliciteerd. maak er een schitterende dag van :musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 ik heb flink liggen zweten vannacht, maar ondanks dat heerlijk geslapen. ik zat weer eens op het verkeerde spoor. gisteren weer op de goede rails beland, en nu opletten dat er geen storingen meer komen. ja ik lijk op de .. beloof steeds beterschap en het gaat iedere keer weer fout. (gelukkig heb ik er alleen last van ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 #ZE LEVE HOOG , ZE LE-VE-HOOG, (2x) JA HOOG-JA HOOG-JA, LEEEEEEEEEEEEEEEEE VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE-HOOOOOOOOG!, for she's a jolly good lady, for she's a jolly good lah-ady, for she's a jol-ly goooooooood, laaaaaaaaaa-haaaaaaaaaaaa-dy and so say all of us #(and so on, all day long) Lieve Blondie, tis toch kras dat ik voor jou, expres, vroeg op adb kom om zeker te weten dat je ziet dat ik je een werelddwijf vind die het verdient meer dan 1x p/j op haar verjaardag in het zonnetje gezet te worden!Geniet van je taart en hoop dat je een he-le fijne dag hebt! Dikke kus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Igor, blijven proberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 ik zal even feestelijk de tafel dekken speciaal voor blondie. en alleen blondie mag een peukie binnen roken de rest moet naar buiten hoor. ik zal even met je hondjes lopen blondie, dan kun jij het rustig aandoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Goedemorgen.Blondie van Harte meid met je verjaarsdag. Maak er een fijne dag van.:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Hieper de hieper de hieperdepiep....Van harte Blondie, maak er een fijne dag van. Igor, vandaag naar de sportschool en dubbele oefeningen doen dan maar??? Lekker bakkie, maar ik laat de broodjes links liggen, sorry... Ennu, ik ga braaf even in de tuin roken hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 voor straf yvon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Goedemorgen dames,Blondie van harte Igor gewoon doorgaan, per ongeluk de verkeerde afslag genomen, maar de weg weer gevonden.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Niet voor straf Igor, maar dan ben je die onsjes van het in de fout gaan gelijk weer kwijt... om jou blij te maken dus Ook goeiemorgen Har. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 En desi ook natuurlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 maar ik moet ook nog werken vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 er zijn er hier alweer 2 zo lekker ontdeugend aan het worstelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 geen sportschool dus vandaag? Zal ik voor jou dubbel moeten ben ik bang :$Geef die twee maar een lekkere knuffel van mij hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Tiet veur een pafke in de achtertuin ( ik wel dus ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 eigenlijk was ik wel van plan om te sporten hoor, ik moet die kilo's kwijt.ik zal ze een dikke knuffel geven als ik ertussen kan komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Ook goeiemorgen Sowhat, ook lekker geslapen? Igor, toppie, toch gaan sporten dan. Ik ga eind van de ochtend, dan kun jij zeker niet he? Dus maar niet komen ophalen dit keer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 ik ga iets later von. zaterdag kan ik je wel komen ophalen 9.00 uur oké ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 quote: Originally posted by: igorik ga iets later von. zaterdag kan ik je wel komen ophalen 9.00 uur oké ? Strak plan, staat genoteerd, gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Goedemorgen lieve mensen..ik kom om jullie een hele fijne dag te wensen..ik moet gaan werken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Blondie van harte gefeliciteerd met je verjaardag:musicnote:Nu rennen laterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Goeiemorgen allen!Blondie: VAN HARTE GEFELICITEERD!!!en ik hoop zo dat jij en je kids een héééél goed jaar tegemoet gaant wordt tijd dat jij, die zoveel geeft en inzet eindelijk eens mag gaan ontvangen Gisteren was een zware dag, ik hoop dat je toch hebt kunnen slapen en dat je zoon wat beter is.Von, Witte en Susana; werkze straks! Igor: werken en dan toch eerst sporten? dat is toch idd jezelf straffen ?Jammer voor K&B dat de sneeuw nu gaat verdwijnen, maar ik ben er blij om.Kunnen we in t weekend misschien eindelijk weer eens trainen.Zou Jopie nog op 1 oor liggen?Wat een aparte ervaring lijkt me dat, de late dienst op de bus;eerts misschien dronken mensen naar huis en dan bijna lege bus? Of zo?Dronken mensen zal trouwens doordeweeks wel meevallen?Heel knap dat je niet in paniek bent geschoten bij de eerste "missertjes" zeg!Dat kreeg ik niet voor elkaar hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Hallo daar, Yaja, Jane en Elvira!Er is nog koffie hoor, pak maar.Elvira blijft het weer goed gaan nu? Goed te lezen dat je jezelf vrij makkelijk kon herpakken en in jezelf blijft geloven, doorgaan meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Goedemorgen allemaal!Koffie met een groot stuk taart met slagroom want.......Blondie is jarig!!Gefeliciteerd lieverd!!Hoop dat je toch een beetje van vandaag kan genieten!!Dikke verjaardagskus voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden