Spring naar bijdragen

vrijdag 7-1-2010


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 143
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

jane4

Ik bedoelde inloggen op deze site als ik in de sauna ben.
En wat bedoelde je met niets innemen in de sauna? Ik drink daar geen alc. hoor maar een cappuccino, saunagrog (is zonder alc hoor) goed heet en zoet ga je goed van zweten.

Sommigen hier hebben het wel extra zwaar, en ik sluit me bij Jopie aan; sterkte vandaag vooral ook voor allen die stilletjes op de achtergrond hun eigen gevechten vechten. Want die zijn er inderdaad ook nog.

liefs Myriam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, ik werd thuisgebracht van het laatste rondje door een meneer met een pittbull, want onze honden spelen altijd samen. En ik hoorde wat in de steeg, en Zowie ook. Ik wachtte eigenlijk de reactie van de pittbull af om te kijken of er iets aan de hand was, maar die reageerde niet (dat doen ze ook niet hoorde ik achteraf)...
Vlak daarna belde de buurvrouw dat ik onmiddellijk de politie moest bellen.
Maar ja ik ben wel stoer enzo, maar voel me nu toch een beetje witjes. Heb nogal wat meegemaakt, en ik leg geen associaties, maar mn lichaam wel. Klamme handen dus en wakker liggen. Neurosomatisch noemen ze dat.
Maar ja, ik heb ook nooit de gordijnen dicht enzo. Per heden dus wel. Moet nog zien hoe ik me vanavond voel. Ik ga wel mn bank anders zetten want ik zit met mn rug naar het raam, dat voelt onbehaaglijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou ik heb een keer een inbreker in huis gehad (had toen geen hond) maar dat sliep een paar dagen niet echt lekker. en ik snap dat jij helemaal witjes werd...... pppfffff. het scheelt dat inbrekers ook wel bang zijn voor kleine hondjes die zijn vaak nog feller dan die grote lobbessen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grappig he, de kleintjes zijn dus de felsten!
Uitgestelde reactie is overleving Woman, prima dus,
je doet wat je moet doen op het moment zelf, maar je
lijf weet ook dat alles op red alert stond, dus die adrenaline
moet eruit. opgeruimd staat netjes. En die bank, misschien een dag
om eraan toe te geven? maar als hij nu bevalt en je zet m naar het
raam toe, dan ben je al die tijd je angst aan het bevestigen en wacht
je op de volgende keer. Zonde. probeer maar weer te gaan vertrouwen.
Al die jaren niets gebeurd in dit huis toch? Misschien eens de wijkagent
vragen een rondje te maken en tips te geven, dat heb ik ook gedaan en
dan heb je alles gedaan om je weer veilig te voelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja je hebt wel gelijk, Jane....maar het voelt wel unheimisch.....
Maaaaaar ik ga dan wel een beetje schuiven met mn meubels, om de energie te veranderen.
Ik heb maar even de peut gebeld. Ze belt terug. Vandaag nog mag ik hopen. Wordt nu wel echt echt echt echt echt tijd, ofwat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman, vrouw...
Wat jij niet allemaal meemaakt de laatste tijd, en dan toch overeind blijven.
Petje af :heart:

Drup ; Fijn om te lezen dat je gips er in ieder geval vanaf is, scheelt een blok aan je been !!! ;)
Wel rustig aan doen he lieverd, ken je een beetje en volgens mij loop jij nu alweer te rennen voorzover dat lukt...
:P

Hier heerlijk even met mn doggie wezen lopen voor een uurtje, ik nu bekaf en doggie ook, maar wel een fris en helder koppie... :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We breiden uit zie ik. Super dames!!!!!
En Wijfie er ook bij. Voor jou is vrijdag ook vaak een gevarendag he? Mooi dat je meedoet meid.
De rest ook natuurlijk.

Dagpact:
Bol,
Blondie,
Wijfie,
Jane
Elvira
Yala
en ik :)

Na de garage ben ik meteen doorgereden voor de weekendboodschappen. Hoop dat ik niks vergeten ben. De sigarettenbalie heb ik vandaag ook maar overgeslagen. Nog één in mn pakje.
Dat mag morgen dan weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact:

Bol,
Blondie,
Wijfie
Jane
Elvira
Yala
Sowhat
en ik :)

Je staat erbij Sowhat.

Ondertussen ben ik druk geweest in de keuken. Bijna alles is weer fris. Nu nog even de oven van binnen schoonmaken en dan is het weer om door een ringetje te halen.
Daarna even bankhangtijd.
Tot later. :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...