bolletje Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 o Mupke ik dacht dat er een apart draadje was voor een dagpact. Maar zo is het ook prima. Belangrijk is, dat je er niet alleen voor staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Ik doe ook mee Mupen je hoeft niet in te loggen hoor om mee te doenjuist in de sauna is het goed niks in te nemenlekker ongiften en nieuwe energie opdoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Vanancht hele toestandenStond een enge inbreker in mn huis te glurenPolitie gebeldAllemaal spannende achtervolgingen enzoMaar niet gepaktEn de politie was ook zo weer wegMis dan wel even een na-gespek... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Dus het dendert nog even door in mn leven. Ik sta erbij en ik kijk ernaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Gelukkig dat je nog op wasen alert Woman, brr, komt de naschrikdan bij jou ook later?Ik heb er wel eens in mijn huis gehad,nog erg lang over gedroomd en paranoide. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 jane4Ik bedoelde inloggen op deze site als ik in de sauna ben.En wat bedoelde je met niets innemen in de sauna? Ik drink daar geen alc. hoor maar een cappuccino, saunagrog (is zonder alc hoor) goed heet en zoet ga je goed van zweten.Sommigen hier hebben het wel extra zwaar, en ik sluit me bij Jopie aan; sterkte vandaag vooral ook voor allen die stilletjes op de achtergrond hun eigen gevechten vechten. Want die zijn er inderdaad ook nog.liefs Myriam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 woman heb je je hond () er niet op afgestuurd? heb je nog wel kunnen slapen dan?Blondie drup als je wat gebroken had ben je nog wel even zoet hoor, het blijf lang gevoelig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 begreep het goed geen kleine beurt, klopt ik ga altijd voor grote beurt Ga nu naar de sauna, fijne middag nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 gelukkig Myriamwant er zijn er velen die dat wel doenomdat de alco in je bloed blijft en het vochtverdampt/uitgezweet wordt is het snel scoren.Maar oh zo slecht dus.Heb een fijne middag/.avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Nou, ik werd thuisgebracht van het laatste rondje door een meneer met een pittbull, want onze honden spelen altijd samen. En ik hoorde wat in de steeg, en Zowie ook. Ik wachtte eigenlijk de reactie van de pittbull af om te kijken of er iets aan de hand was, maar die reageerde niet (dat doen ze ook niet hoorde ik achteraf)...Vlak daarna belde de buurvrouw dat ik onmiddellijk de politie moest bellen. Maar ja ik ben wel stoer enzo, maar voel me nu toch een beetje witjes. Heb nogal wat meegemaakt, en ik leg geen associaties, maar mn lichaam wel. Klamme handen dus en wakker liggen. Neurosomatisch noemen ze dat. Maar ja, ik heb ook nooit de gordijnen dicht enzo. Per heden dus wel. Moet nog zien hoe ik me vanavond voel. Ik ga wel mn bank anders zetten want ik zit met mn rug naar het raam, dat voelt onbehaaglijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Zowie is trouwens een terrier met een temperament oehoe. Als zij uitvalt naar iemand wordt ze net een alien (van die film) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 nou ik heb een keer een inbreker in huis gehad (had toen geen hond) maar dat sliep een paar dagen niet echt lekker. en ik snap dat jij helemaal witjes werd...... pppfffff. het scheelt dat inbrekers ook wel bang zijn voor kleine hondjes die zijn vaak nog feller dan die grote lobbessen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Grappig he, de kleintjes zijn dus de felsten!Uitgestelde reactie is overleving Woman, prima dus,je doet wat je moet doen op het moment zelf, maar jelijf weet ook dat alles op red alert stond, dus die adrenalinemoet eruit. opgeruimd staat netjes. En die bank, misschien een dagom eraan toe te geven? maar als hij nu bevalt en je zet m naar hetraam toe, dan ben je al die tijd je angst aan het bevestigen en wachtje op de volgende keer. Zonde. probeer maar weer te gaan vertrouwen.Al die jaren niets gebeurd in dit huis toch? Misschien eens de wijkagentvragen een rondje te maken en tips te geven, dat heb ik ook gedaan endan heb je alles gedaan om je weer veilig te voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Ik "mag" met dochter en haar vriendin mee de stad in,aardig he. heb de kerstkadobonnen van zoon overgenomenen dochter weet wel wat bij die winkel waar ik zelden wat koop.ook aardig dat ze zo meedenkt he.(van mijn centen)laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 gewoon blijven doen woman anders blijf je angstig, gewoon op tijd de gordijnen dicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Ja je hebt wel gelijk, Jane....maar het voelt wel unheimisch.....Maaaaaar ik ga dan wel een beetje schuiven met mn meubels, om de energie te veranderen. Ik heb maar even de peut gebeld. Ze belt terug. Vandaag nog mag ik hopen. Wordt nu wel echt echt echt echt echt tijd, ofwat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 heeee daar was ik weer even!ik doe mee mup! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Woman, vrouw...Wat jij niet allemaal meemaakt de laatste tijd, en dan toch overeind blijven. Petje af Drup ; Fijn om te lezen dat je gips er in ieder geval vanaf is, scheelt een blok aan je been !!! Wel rustig aan doen he lieverd, ken je een beetje en volgens mij loop jij nu alweer te rennen voorzover dat lukt...Hier heerlijk even met mn doggie wezen lopen voor een uurtje, ik nu bekaf en doggie ook, maar wel een fris en helder koppie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 We breiden uit zie ik. Super dames!!!!!En Wijfie er ook bij. Voor jou is vrijdag ook vaak een gevarendag he? Mooi dat je meedoet meid.De rest ook natuurlijk. Dagpact:Bol,Blondie,Wijfie,JaneElviraYalaen ik Na de garage ben ik meteen doorgereden voor de weekendboodschappen. Hoop dat ik niks vergeten ben. De sigarettenbalie heb ik vandaag ook maar overgeslagen. Nog één in mn pakje.Dat mag morgen dan weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Jopie Voor jou het 10 voudige terug hoor lieverd. :heart::heart::heart::heart::heart:Goeie middag later ingelogden. fijn dat er zo veel mensen mee doen aan het dagpact. Heerlijk is dat dat we elkaar zo kunnen steunen als de strijd tegen de alcohol moeilijk wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Dagpact:Bol,Blondie,WijfieJaneElviraYalaSowhat en ik Je staat erbij Sowhat.Ondertussen ben ik druk geweest in de keuken. Bijna alles is weer fris. Nu nog even de oven van binnen schoonmaken en dan is het weer om door een ringetje te halen. Daarna even bankhangtijd.Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Ikke ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Zo soeppie is lekker aan t trekken. Boodschappen gedaan . Genoeg voor vandaag. Morgen is weer een dagB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Het is officieel. Ik ben een sukkel. Heb net mn pinpas geblokkeerd. Ik wilde internetbankieren en toetste drie keer de verkeerde pin. Hoe kan dat nou????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Bij de politie geweest, gevraagd of ze wat vaker langs willen rijden. Even mn straat meepikken als ze toch in de buurt zijn. ja is goed, of ze het doen weet ik natuurlijk nooit zeker maar het geeft wel beetje veilig gevoel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden