Spring naar bijdragen

Zaterdag, 8 januari 2011

BamBam

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 163
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Blondie: gefeli met je half jaar!!! :present::present::present:

Dees: van harte met je wederhelft! :musicnote::present:

Drup ik ken dat spul van spatader-verwijderen, blèèèèh. Hoe lang moet je dat gebruiken?

Woman; wat een goed idee! Ik vind het zo knap hoe jij alijd weer creatieve oplossingen hebt!

Fijn, een boel die meedoen met t weekendpact!
Ook zij die hun kracht willen delen :heart:
Hier het lijstje up-to-date:

Weekendpact:
Igor
Sara
Blondie
Bolletje
Jane
Josje
Sowhat
Mupke!
Jopie
Desi

Was ff bezig in de keuken, oefenen :D
Minestrone stond al klaar in de koelkast.
Bolognesesaus gemaakt; vanmiddag verwerken in de lasagna verde.
Nu in de oven: gevulde aubergines.

Nah, lijkt t erop? Nu nog mensen vinden die het op komen eten :huh:
is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te veel voor 1 persoon.......
De honden? Nee hoor Igor, daar begin ik niet aan. Ik eet hun brokken ook niet :D

Zo, nog ff de oven controleren en dan erop uit met de beesten.
Winderig hier met soms regen, maar niet koud dus vind ik het niet zo erg.
Hou wel van (veel) wind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is heerlijk buiten met de wind Sara. Ik ben na mn boodschappen meteen aan de wandel gegaan. Half uurtje..
Nu zit ik hier met rooie wangetjes.
Bij de boodschappen heb ik mezelf getrakteerd op slagroomsoesjes :P (lekker straks bij de thee) en een bosje tulpen.

In de AH had ik een heel bijzondere ontmoeting. Ik stond ineens oog in oog met mn (ex)schoonzus. Het duurde even voor het doordrong dat zij het was en datzelfde had zij ook. En toen heb ik haar stevig omhelsd en schoten de tranen in mn ogen. Ik had haar al sinds mijn scheiding niet gezien. Ben heel blij met deze ontmoeting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tis inderdaad stil hier.

Mup......da's heel bijzonder en mooi :heart:
Ik realiseer me vaak dat er op wat minder vrolijke dagen soms ineens een :rose: komt, zoals bijvoorbeeld gisteravond; ik had t ff moeilijk met herinneringen en toen had de buurvrouw een pakje voor me van de post..........kadootje van mn schoonfamilie in Italië!

En nu begint de moeilijke tijd voor mij grrrrrr.
Er is een Nieuwjaarsreceptie hier in de straat, denk dat ik toch maar ff langs ga, hoort er bij wil je erbij horen. Naja, hoop dat ze koffie hebben :huh:....

Morgen in de kerk de jaargedachtenis van zowel mn man als mn moeder.
Dus niet trainen, maar ben vandaag ook niet gegaan, tis zo'n end en het is daar altijd zó koud, zeker als het hard waait, wat het daar bijna altijd doet.

Nou ga maar eens.
Tot later!
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, doorgezaagd bed moet nog maar even wachten. Flink bezig met inbraakpreventie...beter licht in de steeg en een webcam buiten ophangen (die het niet doet ;))
Morgen maar zagen dan. Wel vast ruimte gemaakt voor de hoekbank. Dus wie weet morgen dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BOEH HAHAHAHAHA schrokken jullie??????

Lieve kanjer Saar. Dat gaat jou lukken hoor meis. Je bent zo sterk. Jij lekker aan de koffie en die anderen zat worden. Feest voor jou meis want jij bent zo sterk jij trapt daar niet in. Hun morgen misschien met een fikse kater (gniffel gniffel)
Minder is de jaargedachtenis aan jouw dierbaren. Zou willen dat we samen konden, dan kon ik je wat steunen en troosten.:heart:

Zo ff m'n bonensoep verder af maken. Morgen komt m'n schoonzus met een grote aanhanger. We moeten een paar kub hout van J. in laden. Veel werk en dan neemt ze wat lekkere soep mee voor haar en haar manneke.
Verder een dure parfum voor haar gekocht. Kon ze niet meer aan komen, maar de Bol wel hoor.
Ga haar morgen daarmee lekker verrassen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jop. ik merk zelf ook dat de jeugd veel vlugger en recht door zee is. Of het goed is weet ik niet. Doen ze daardoor iemand meer pijn? Of weet iedereen waar hij aan toe is. Ik vind het knap dat mensen zo rechtstreeks zijn.
Ik zou er misschien iets van kunnen leren, ik heb het wel eens geprobeerd maar dan komt heel m'n geweten in de knoop. Er komt dan een soort protest. En een levensgroot schuldgevoel. Moeilijk hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik houd wel van het rechtstreekse, als je het bij jezelf houdt tenminste en niet opzettelijk anderen kwetst. Goed hoor van je dochter. Hoe gaat het met de weekendpacters? Ben net weer in de grote val gestapt, hongerig naar de supermarkt, maar geen alcohol gekocht hoor, alleen wel veel lekkere dingen;) Heb ook crodino gekocht, toch maar eens proberen. Wordt wat flauw van al die thee.:wacko: En tomatensap, met wat zout en peper schijnt dat wel lekker pittig te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedeavond allemaal,
Eet smakelijk of wel bekome het U, doorschrappen wat niet van toepassing is.

Nog niet terug gelezen.
Lekker gewerkt, bij dochter geweest, hadden wat problemen met digitaal tv, opgelost :)

Hapje eten, Wil bakt uitsmijter met runderrookvlees, lekker (vind ik)

See you

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hah! Ben terug van buurt-nieuwjaar. No problem al was ik de enige die koffie dronk (was er dus wel).
Was gezellig en goed om van weer wat meer gezichten de namen te kennen. Voel me helemaal geaccepteerd hier. Blij thuis gekomen.
Snel honden uitgelaten en nu staat de minestronesoep op.
Ga dus gauw eten.

Wil nog even op je dochter reageren Joop;
heel sterk is dat! Bijzonder. Mooi. Wat zul je daar als moeder blij om zijn!
Enneuhhhh......tis toch ook JOUW dochter, dusssss.........
en al zal ze niet al je genen hebben: JIJ hebt haar blijkbaar tot nu die zo wezensbelangrijke voorwaarden gegeven waardoor ze kan uitgroeien tot de mooie mens die ze nu al is!!! :heart:

Tot later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pffff, goede avond allemaal,

Allemaal weer positieve berichten die ik gelezen heb. Er werd veel gekookt :P
Ik heb lekker gewerkt en werd bij thuiskomst verwend door mijn partner, hij had lekker gekookt voor mij.
Vanavond het laatste deel van Milenium, spannend.... Ik ga de boeken nog maar weer een keer lezen, zo leuk....

Spreek jullie weer.

Liefs Myriam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...