blondie6173 Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Ene goedemorgen allemaal:DVannacht echt geslapen als een Doet me goed merk ik. Nog wel snipverkouden, maar geen onrustige maag meer.Ook mijn zoon heeft gisteren een goede dag gehad, helegaar niet overgegeven en dat terwijl ik gisteren nog hemel en aarde heb moeten bewegen om wat medicijnen voor hem te krijgen...Ach, hebben we dat ook weer in huis voor de volgende keer.Vandaag gaan we schaatsen op de nieuwe schaatsbaan alhier. Al jaren niet meer op de ijzers gestaan, dus ben benieuwd !!! Ik doe ook mee met het weekendpact.Vier mn verjaardag dan wel niet, maar mn zus en zwager komen toch even een bakkie doen.Niks in huis, maar dan toch...Ik neem vandaag de eerste niet !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Zondag vond ik eerst ook lastig hoor Saar. Vroeger ging ik dan vaak nog bijhalen bij de cafetaria omdat mn weekendvoorraad op was. Ik heb hier in het begin wel vaak met trek zitten schrijven op zondagmiddag. Dat was een hele overwinning voor me toen ik dat kon laten. En inmiddels is het vrij gemakkelijk om droog te houden. Dat is de avond voordat ik weer een werkweek begin en het beviel me al snel zo goed dat ik de week fris kon beginnen.Wat je pact betreft: Het heeft mij gisteren echt geholpen hier veel te zijn en erover te schrijven waarom nou juist de vrijdag zo lastig voor me is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 blondie fijn dat het wat beter gaat in huize blondie. als je gaat schaatsen kijk je wel uit dan, dat je niks breekt. veel plezier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Neem mn stoel mee, igor !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 is het wel een stevige dan, en geen klapstoeltje hé. want die klappen echt hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Goeie morgen kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 bolletje ook goede morgen, lekker geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Is mn rieten gesloopte stoel, Stevig en robuust, maar kan echt niet meer in huize Blondie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Goeie morgen lieve Igor,Ik heb zo vast geslapen dat ik nu nog duf ben. Had het gevoel dat ik nog uren door zou kunnen pitten.Hoe is het met K&B? Hebben ze lekker genoten van de sneeuw?Ik wil ook graag mee doen met het weekend pact. Voelt altijd erg goed aan bij mij.:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 K&B hebben tot het laatst genoten van de sneeuw en ik ook dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 goeiemorgenook hier lekker uitgeslapeneven snel bijlezenen dan de boodsdchappen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Mogge Blondie en Bol Dat gaat goed zo dan nu weekendpact:IgorSaraBlondieBolletjeJa Mup, hoop dat t voor mij ook zo gaat worden. Is het ooit geweest dussssss móét kunnen!Schaatsen :$ doe je voorzichtig Blondie? Fijn dat je goed geslapen hebt en jullie weer fitter zijn!Nou ik ben blij dat de sneeue weg is hoor, maar zelfs nú presteert herder het nog om zich in de laatste restjes te rollen en ervan te vreten, pffff, link want nu zit er dus rotzooi door.@Woman: heb ook ooit een gluurder gehad. De politie heeft toen op mijn verzoek best nog een tijd gecontroleerd en ik doe sindsdien altijd de gordijnen dicht. Maar wat een impact heeft zoiets, hè? Je bent een dappere vrouw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Zet mij er ook maar bij Saarvoor wat het waard is, het isniet zwaar meer voor me, maarelke stok achter de deur is er één he:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Doe voorzichtig hoor Sara...Ik kan me toch niet maandag ziek moeten melden omdat ik een gebroken pootje ofzo heb;)Zo, en nu aan de slag.Boodschapjes, ramen zemen en huis schoon voordat we gaan.Laters.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 poets ze blondie. eigenlijk moet ik ook wat doen, maar er liggen er hier 2 zo heerlijk te slapen. als ik overeind kom worden ze wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Nee Blondie, da's waar heb veel plezier en jemig waar haal jij de energie vandaan?Doe maar wat deze kant op als je wilt ?Fijn Jane, elke medestrijder maakt de kracht van de groep groter! Weekendpact:IgorSaraBlondieBolletjeJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Mupke is geloof ik het oor nog aan het zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Igor enneuhhhh jouw smoezenboek wil ik ook wel eens lenen hahaha!Zo nu hup aan de slag.Latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 misschien maar eens een boek schrijven dan . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 BLONDIE EEN GROTE BOS :present:. een half jaar droog pffff, heb ik nog een lange weg te gaan. maar ik ga hem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Blondie een half jaar droog??????????????????? Wat gaat de tijd dan snel zeg.Voor Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Goedemorgen allemaal,Voor mij weer laat, heb weer een gat in de dag geslapen. Vandaag dag 5. En ik doe mee met het weekendpact. Ik had het gisteren vrij zwaar, maar heb me er doorheen geslagen:) Merk dat het nu wat moeilijker wordt, nu ik de eerste dagen van euforie door ben. Dus een weekendpact zal me goed kunnen helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Blondie blijft maar feesten deze week? Gefeliciteerd meid! Het regent hier bij mij. Jammer, ik had een middagwandeling in gedachten.Hoe ist bij jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Ik ben weer weg kanjers. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Hier regent het ook flink helaas,toch eruit voor de booschappen.blijf wel ingelogd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden