Spring naar bijdragen

Zaterdag, 8 januari 2011

BamBam

Aanbevolen berichten

Ene goedemorgen allemaal:D

Vannacht echt geslapen als een :present:
Doet me goed merk ik.
Nog wel snipverkouden, maar geen onrustige maag meer.
Ook mijn zoon heeft gisteren een goede dag gehad, helegaar niet overgegeven en dat terwijl ik gisteren nog hemel en aarde heb moeten bewegen om wat medicijnen voor hem te krijgen...
Ach, hebben we dat ook weer in huis voor de volgende keer.;)

Vandaag gaan we schaatsen op de nieuwe schaatsbaan alhier.
Al jaren niet meer op de ijzers gestaan, dus ben benieuwd !!! :D

Ik doe ook mee met het weekendpact.
Vier mn verjaardag dan wel niet, maar mn zus en zwager komen toch even een bakkie doen.
Niks in huis, maar dan toch...
Ik neem vandaag de eerste niet !!! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 163
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zondag vond ik eerst ook lastig hoor Saar. Vroeger ging ik dan vaak nog bijhalen bij de cafetaria omdat mn weekendvoorraad op was. Ik heb hier in het begin wel vaak met trek zitten schrijven op zondagmiddag. Dat was een hele overwinning voor me toen ik dat kon laten.
En inmiddels is het vrij gemakkelijk om droog te houden. Dat is de avond voordat ik weer een werkweek begin en het beviel me al snel zo goed dat ik de week fris kon beginnen.

Wat je pact betreft: Het heeft mij gisteren echt geholpen hier veel te zijn en erover te schrijven waarom nou juist de vrijdag zo lastig voor me is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen lieve Igor,
Ik heb zo vast geslapen dat ik nu nog duf ben. Had het gevoel dat ik nog uren door zou kunnen pitten.
Hoe is het met K&B? Hebben ze lekker genoten van de sneeuw?

Ik wil ook graag mee doen met het weekend pact. Voelt altijd erg goed aan bij mij.:light:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge Blondie en Bol :sun:

Dat gaat goed zo dan nu weekendpact:
Igor
Sara
Blondie
Bolletje

Ja Mup, hoop dat t voor mij ook zo gaat worden. Is het ooit geweest dussssss móét kunnen!

Schaatsen :$ doe je voorzichtig Blondie? Fijn dat je goed geslapen hebt en jullie weer fitter zijn!

Nou ik ben blij dat de sneeue weg is hoor, maar zelfs nú presteert herder het nog om zich in de laatste restjes te rollen en ervan te vreten, pffff, link want nu zit er dus rotzooi door.

@Woman: heb ook ooit een gluurder gehad. De politie heeft toen op mijn verzoek best nog een tijd gecontroleerd en ik doe sindsdien altijd de gordijnen dicht. Maar wat een impact heeft zoiets, hè? Je bent een dappere vrouw :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Voor mij weer laat, heb weer een gat in de dag geslapen. Vandaag dag 5. En ik doe mee met het weekendpact. Ik had het gisteren vrij zwaar, maar heb me er doorheen geslagen:) Merk dat het nu wat moeilijker wordt, nu ik de eerste dagen van euforie door ben. Dus een weekendpact zal me goed kunnen helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...