smart Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Goeiemorgen allemaal,Tijd geleden dat ik hier was.Even voor de pb's kijken en ik trof daar een leuk nieuwjaarsbericht.Hoewel het al de 9e is wil ik jullie allemaal een Fantastisch 2011 toewensen: in gezondheid!liefs Cathy:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 cathy alweer weg.goede morgen allemaal. yvonne ben je al wakker? ik sta zo voor je deur om te sporten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 ik heb de hele nacht proberen te drinken:o en iedere keer dat ik een glas wou pakken viel het uit m'n handen. en toen ik uiteindelijk maar uit de fles wou drinken werd ik gestoord door de dierenarts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 yvonne ik sta over een half uur bij je deur dus je moet wel voortmaken nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Mogguh!Igor...........wat doet de dierenarts zo vroeg bij jou? Alles goed met K&B?Enneh....de (stille) kracht van het weekendpact? Hang on girl, ik ga er vandaag ook weer voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Of was het een (nare) droom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Nog even herhalen:Weekendpact: Igor Sara Blondie Bolletje Jane Josje Sowhat Mupke! Jopie Desi Hoop dat jullie vandaag ook weer meedoen.Hoe ist gisteren gegaan? hier goed.Sportze Igor! En Vonne, alhoewel................Ik moet om 10 uur in de kerk zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 had ik niet verteld nee. en toen werd ik wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Goedemorgen gij allen,Een fijne dag wens ik ieder.Ik ben aan het werk en het loopt hier allemaal precies zo als het hoort:)Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 werk ze harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Igor toch Fijn Harry, rustig dagje dus?Ik mis onze woestijnrekels?En waar is Fleurtje?En zou Albertina nog in het ziekenhuis zijn?Nu moet ik rennen, mensen, tis toch wat, zondagochtend en haast.........Heb een fijne dag allemaal;good goan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 YVONNE OOOOOOOPPPPPPSSSSSSSSSSSSSSSSSSTAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaannn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Sorrrrry... heb me verslapen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Je bent zeker al weg nou??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 goedemorgen!schitterend weer hier,ga vandaag maar eens een eindje fietsen,dat werkt beter dan die ellendige steunkousen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Goeie morgen lieve kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Goeiemorgen Joop, Bol, Sailor, Sowhat en Rosan. Pfff, ff een bakkie koffie en dan snel Igor achterna... heb in tijden niet zo lang geslapen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Goedemorgen allemaal:DZo de schaatsen onderbinden, maar nu eerst een bakkie koffie en een peuk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Moghu Jopie, Sowhat, Blondie en Vonneke.Schaatsen Blondie???? Op een kunstijsbaan toch???Sowhat wat ga jij toch goed meid, heerlijk voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Huize Blondie weer helemaal opgenknapt??? Mooi, was wel heel ongelukkig gepland die griepaaanval bij jullie hoor. Maar vandaag lekker schaatsen dus. En later op de dag toch jouw zusje dat op bezoek komt??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Goedemorgen allemaal,Sara, ik doe weer mee hoor! Vandaag dag 6 voor mij. Gisteren ging redelijk goed en vannacht eindelijk eens normaal geslapen, niet onrustig en niet te lang.Schaats ze, sport ze, fiets ze, het is heerlijk weer:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Goeiemorgen:rose:even bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Dat slapen wisselt nog even Josje, jelichaam en geest zijn aan het resetten.Maar de lijn blijft stijgende zolang je het ontgiftenin stand houdt en dus niet drinkt. ik slaap weer heerlijk,zoals ik altijd sliep voor mijn drinkjaren.Ik zit wek in dubio, fietsen buiten of naar de sportschool?het eerste vergt nog meer discipline als het 2e, maar er moet weliets gebeuren vandaag. helaas gaat mijn volleyen weer niet door.een fietspact voor vandaag dan maar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Huize Blondie weer opgeknapt gelukkig.Vanmiddag schaatsen op een kunstijsbaan, ja.Jaren geleden dat ik op die dingen heb gestaan, heb nu al de kriebels dat ik zo straks op mijn snufferd ga, maar goed...Zus en zwager zijn gisteravond al langsgeweest. Gezellig.Kreeg compliment dat de rust weer in huis was teruggekeerd na het vertrek van mijn vriend en Jimi de hond.Voelt niet zo,schijn kan bedriegen.Hoop dat de afspraak bij de stadsbank aanstaande dinsdag wel de rust geeft in mijn koppie.Zullen zien !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Nou Jane4 (noem je maar Jane4, want er is ook nog een Jane), buitenlucht is ook heerlijk ook. En met zo'n mooie, droge dag, moet je er misschien even gebruik van maken. Ga straks ook nog even met de hond, de middagetappe dan. Vriend doet de ochtend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden