Spring naar bijdragen

maandag 10-1


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 128
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi hoi, een zeer goedenavond van mij.
Mijn excuses dat het even heeft geduurt, maar het is me de laatste week zeer slecht afgegaan, gelukkig genoeg niet me de drank.
Ik heb zelf Blondje haar verjaardag gelist en wens ze alsnog een dikke proficiat en vele gelukkige jaartjes er nog meer bij :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Ben heel erg ziek geweest en zowel lichamelijk als geestelijk een flinke tik gehad. Het zat er aan te komen, maar het overtrof spijtig genoeg mijn verwachtingen. Okay, nu hoop ik dat het ergste is gepasseerd, maar ondanks de slechte week had ik vandaag alweer heel de dag dat rotgevoel in mijn borst. Voor wie of wat ?? Geen idee, het is er gewoon.

Maar genoeg gezeurd over mij; hoe gaat het hier verder, zijn gangetje ?? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey bollie, tja pijn, het soort pijn dat je ervaart na een verlies vermoed ik. Jij zal dat ook wel hebben hé.
Vandaag bijvoorbeeld heel de dag door onrustig geweest. Veel te veel denken aan de dingen die ik nu niet meer heb, maar vooral de zwarte toekomst voor me. Ik heb altijd doelen gehad in het leven, en er steeds voor kunnen gaan, maar ik voel emptyness. Alleen gaan slapen, alleen opstaan zijn de moeilijkste momenten voor mij. Autorijden of gewoon ergens stilzitten doen me ook geen goed, dan begint die molen weer te draaien, zowel in het hoofd als in mijn borst.
Weet het soms allemaal niet zo goed meer hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heej Will,
Kop op joh,
Nare periodes gaan ook weer over.
Oke, ik weet, heb makkelijk praten.
Ex en ik latten, dat is toch heel anders.
Vrees, dat je deze periode nodig hebt om te rouwen.
Geef het de tijd Will, dat heb je gewoon nodig.
Gelukkig, dat je weer wat opgeknapt bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Rapi, moest ik iemand hebben om te "latten", ik zou me misschien een pak beter voelen. De vriendinnen die ik nu heb wensen vriendinnen te blijven. Ik wil hier eigenlijk asap overheen, want dit is niks voor mij. Ik haat emptyness, niemand om tegen te praten hier, alleen maar werken of slapen. Zelfs eten doe ik maar mondjesmaat. Niemand kan me hier echt mee helpen, hier moet ik door. Ik hoop alleen dat dat gevoel afneemt, want dat ben ik echt beu aan het worden. !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Willbillie doe mij effe een lol, ga toch maar morgen naar de huisarts joh. Het kan inderdaad te maken hebben met hyperventilatie, daar krijg je, als het erg is, de zelfde symptomen bij als iemand die het aan z'n hart heeft, maar een e.c.g. test laten doen kan nooit kwaad. Neem het zekere voor het onzeker. En doe mij een plezier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O en Rekel. De pijn die je hebt over de scheiding kan niet weg genomen worden door een nieuwe relatie kerel. Ook niet door te hard werken. je zal het moeten verwerken, echt. Dan pas kun je het accepteren. Daarna kun je kijken naar een andere relatie waarbij je ook wat meer tijd kan spenderen aan elkaar, en niet konstant veel hoeft te werken. Maar ik houd toch wel van je hoor.:heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bollie, je laatste zin tovert een brede glimlach op mijn snoetje, dankjewel daarvoor.

Wel, ben verleden week nog naar de huisarts (en kliniek) geweest. Grote checkup van mijn longen, platen laten nemen, allergie testen ondergaan, ademproeven, bloed e.d. en dat leek allemaal wel oké.
Wat is een e.c.g. test eigenlijk ? Iets met het hart ? Bloeddruk is oké, super zelfs, bloed zelf ook wel, ondanks hoge cholesterol, maar ik blijf wel afvallen.
En een nieuwe relatie ?? Iedereen raad me het af, maar ik mis zo'n persoon. Iemand waar ik lief tegen kan zijn en die me liefde teruggeeft. Delen, samen dingen doen. Ik word gek van mezelf alleen :(

Stap voor stap, klein beetje tegelijkertijd kom ik er wel. Ik dacht alleen dat ik sterker was, blijkt dus niet zo, en het feit achter de hoek te wonen van mijn ex, waar ik nu zijn auto meer en meer zie staan doet er ook al geen goed aan. Maar dat is ook mijn eigen schuld natuurlijk. Dacht dat ik er beter tegen kon of dat ik er vlug aan zou wennen, niet dus ......

Maar hoe gaat het met jou nu bollie, ben je al aan het verwerken, er door aan het geraken ? Ondanks de vele zorgen die hij je gaf, mis je hem enorm, kan ook niet anders hé.

Samen sterk ?? :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tuurlijk lieve Rekel samen sterk kerel.
Ja ik mis mijn manneke ook, zeker het verzorgende gedeelte. Geen boodschappen meer voor hem doen, geen lekkere dingen halen enz.
Maar iets anders is dat ik me nu veel vrijer voel, ik heb geleerd om zelf te genieten zonder dat ik daar iemand anders voor nodig heb. Ik kan me verheugen als ik s'ochtends op sta, op de dag.
Dat had ik niet altijd toen J. nog leefde. Vaak, zeker als ik dan tegen een flinke dip aan zat, had ik moeite om m'n bed uit te komen. Weer een dag met geklaag en somberheid, dat was vaak zooooo ontzettend zwaar. Dat is er nu gelukkig niet meer.
Ik weet niet hoe de toekomst gaat lopen maar nu denk ik, nooit maar dan ook nooit geen partner meer.
Ik heb in korte tijd geleerd om zelf te genieten zonder dat ik daar iemand voor nodig heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welterusten allemaaal.

Bedankt voor alle inspiratie,nog 4 nachtjes en dan kom ik weer in de hulpverleningsmolen.Heeft me eerder heel lang geholpen,hoop nu weer want hier gaat het hele gezin kapot aan.Lees vaak,reageer weinig maar situati is voor iedereen zo tries thuis.Doorbijten tot donderdag......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...