Spring naar bijdragen

Dinsdag 11 januari


Yvonne

Aanbevolen berichten

Blondie, ik wens je heel veel sterkte, wet ook niet wat ik er aan zou kunnen doen ....helaas...
Huurders is iig wel iedere maand een vast inkomen, die extra schuld kan allen maar minder worden als de markt weer wat aantrekt en je je huis toch ineens verkoopt.

Voor Will: probeer eens acupunctuur.
Leg je klachten voor en kijk eens wat het is.
Wordt meestal vergoed door verzekering en ik heb er vel baat bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 119
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Einde 2dag nuchter komt stilaan in zicht alleen heb ik om 18u00 etentje met klanten en om 21u00 nog late afspraak, dat wordt ieg tanden bijten.

Ondanks *weer ga ik nu efkes buiten met onze Jack Russel (met reganjas en paraplu weliswaar), maar da beest zit al heel den dag binnen.

En als 't morgenvroeg niet regent, lekker uurtje of 2 fietsen hoop ik

aan allen nog een prettige verderzetting en vooral Blondie, kop op, er komt heus wel ne keer een einde aan de miserie; na regen komt er immers weer zonneschijn niwaar?

grtjs, Muffin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondje ik leef met je mee en heb een enorm respect van hoe je het "handelt". Dat spreekt boekdelen. Ik ben er zeker van dat je dit maanden geleden zo niet gekunnen zou hebben. Sterkte meid, de volhouder wint hé ;)

Ben nu terug van die klanten en het gevoel is er nog, maar draaglijker. Ik was waarempel blij om naar huis terug te keren, heb dit nog niet veel gehad. Ligt het aan de temesta of had ik me sowieso rustiger gevoeld.
In elk geval, morgen vroeg op voor de havendienst. De eerste dagdienst in het nieuwe jaar.

Muf, bedankt voor de uitleg, hier heb ik iets aan, medebelg en aan Tom.... acupunctuur, tja, ik ben bereid alles te proberen om me van dat gevoel af te helpen. Ik heb dit in mijn achterhoofdje gestoken ;)

Zo nu rustig thuis en als de bliksem een pc in elkaar steken nu, of ik loop te veel achter !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik geloofde er ook niet in Will. Ik dacht, probeer het gewoon. Ze heeft nog wel wat behandelingen nodig maar het werkt echt...!
Stel je je er gewoon voor open, verwacht er zelfs niets van en kijk daarna eens (wel echt objectief) wat de uitwerking is.
Ben benieuwd...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey lieve kanjers

Welkom Tom en Ketelbinkie. Fijn dat jullie ons gevonden hebben en hopelijk dat jullie er veel aan zullen hebben.:)

Rekel heb jij al eens gehuild om die hele verdrietige tijd die je achter je hebt liggen? Verdriet, kwaadheid en al die rotzooi die achter je ligt en die je nog moet verwerken, brengen zoveel spanningen met zich mee en als dat nog in je lichaam zit en er uit wil, geeft dat heel veel extra spanningen.

Mijn comp. i....s n.......o........g s....t...e.....e........d......s t..........r......aaaaaaaaaa.......g.
Vanavond komt er iemand naar kijken en anders moet ik hem laten op halen en ben hem een paar dagen kwijt.
Heb zelf al het een en ander geprobeerd, maar heb te weinig verstand van die dingen.
Verder vanmiddag naar Pietjepeut geweest. Hij verwacht toch nog wel een heftige reactie op de dood van mijn manneke. nou ik heb dan ook vanmiddag in het begin weer flink zitten brullen voor mijn gevoel. Nu heb ik het gevoel dat ik veel moet zuchten. Mijn ademhaling is anders, net of ik uuuuuren gehuild heb. Kent iemand dat gevoel, als je diep in ademt je ademhaling schokt.
Dacht vandaag dat het mijn laatste bezoek zou zijn maar hij vond het toch beter dat ik voorlopig nog zou komen.
Verder dacht hij ook dat de kinderen van J. misschien toch ook een vorm van Asperger zouden kunnen hebben.
Nou daar zijn ze dan lekker mee zeg, zeker de partners. maar vooral voor hun zelf erg moeilijk als dat zo is.
Morgen ga ik weer biginnen met werken. Vorige week i.v.m. J. een week uitgesteld maar ik moet me niet gaan terug trekken.
Nou mensen als mijn p.c. vanavond niet gemaakt kan worden, ben ik hem misschien een paar dagen kwijt. En ik blijf voorlopig nog wel ff op het frum vanavond.
Smakelijk voor iedereen die nog moet eten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeienavond allemaal!

Welkom Ketelbinkie; je kunt jezelf "voorstellen" bij het Wie-is-wie draadje.
Ik denk dat, wanneer je daar leest wat anderen over zichzelf verteld hebben, je algauw begrijpt dat je hier heel veel herkenning zult vinden.

Desi: je schrijft dat je vriendin nu in een zware depressie is geraakt en dat je blij bent dat ze niet thuis is nu. Maar zou het niet kunnen dat ze juist omdat ze nu niet kan drinken die depressie krijgt? Omdat ze nu zonder alcohol al haar echte gevoelens tegen komt?

Blondie; wat een rotdag voor je meid! maar ik geloof in jou en in je kracht en dat je vast ergens een oplossing gaat vinden :present:

Zit me hier vol te proppen met boterhammen om over de trek heen te komen, lukt nog niet echt bah.
En toch heb ik mn gevoelens niet weggestopt vandaag, hard genoeg gehuild en naar vriendin gegaan. Verder vandaag maar n beetje aardig zijn voor mezelf denk ik.
Het leven is soms al hard genoeg lieverds.

Weet jij ook van Will maar niet wanhopen en al helemaal geen zorgen om dingen die nog niet aan de orde zijn. Ben jij trouwens net zo'n stuk als in de reclame van de Nes? ;)
En jij ook Harry?
Jullie met je hemelse koffie :D pas maar op dat je geen vleugels krijgt hihi, hoewel.........Will zou een paar vallende engelen misschien weten te appreciëren? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha lieve Bol, zaten we tegelijk te typen :)
Goed dat je een fijn gesprek met peut hebt gehad en ja, dat zou niet leuk zijn voor zijn kinderen en gezinnen zeg........ Maar nu sta JIJ ff voorop hoor :heart:
Dat van die adem heb ik ook wel eens gehad en soms heb ik het wanneer ik diep zucht vlak voor het slapen. Niks mis mee lijkt me, ik denk gewoon een onwillekeurige spiertrekking van je middenrif dat misschien niet geheel was voorbereid op zo'n diepe actie. Ikzelf maak me er niet druk om in elk geval.
Morgen weer werken; dubbel lijkt me? Maar toch ook wel fijn hè om weer met beesten bezig te gaan. Ja meis, je moet weer verder............maar dat betekent niet dat je doorgaat alsof er niks gebeurd is, dat kan niet want er is heel veel gebeurd en het heeft gevolgen voor de rest van je leven. Kan me voorstellen dat de peut nog een reactie verwacht maar peuten kunnen er ook naast zitten. Bovendien heeft iedereen zijn eigen reactie meid, jij hebt de jouwe en zolang je die niet opkropt maar durft te beleven ga jij jouw eigen weg, ook in het rouw- en verwerkingsproces.
Refusal nog trouw ingenomen? Niet doen zoals ik hè, stommerd die ik ben.
Wens je sterkte :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Saar lieverd voor jou heel erg veel :sun:. Wat is het toch allemaal rot om zo verdrietig te zijn. Ik hoop dat je vanavond lekker in de huiskamer blijft zodat anderen je kunnen helpen en dat je niet alleen bent.
Want dat rotgevoel van eenzaamheid kan je ontzettend triggeren.
Als ik mezelf een dag rot voel en veel huil, voel ik pas de volgende dat het oplucht. Ik hoop dat dat bij jou ook zo is want je verdiend het zo.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Bol dank je en ik vind oprecht dat iedereen dat verdient.
Raar woord eigenlijk, "verdienen"........misschien denken we zo sinds het opstellen van de Intern. Rechten van de Mens met de nadrukkelijke verwoording van "het recht op nastreven van geluk".......
Heb ik ook altijd iets raars aan gevoeld maja, wat ik bedoel: ik GUN het iedereen zo.
In Italië wensen ze je niet eens zo vaak "geluk" (felicità) maar eerder 'serenità' , vrede in je hart, rust in je donder zeg maar. Niet verkeerd, kunnen we gebruiken.

Ga nu de honden uitlaten, kijken of ik daarna nog meer honger heb :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joop ik weet het helaas niet precies meer maar Wing zei ongeveer:
" Onderschat niet de kracht van het lijden
wanneer het in al haar facetten wordt doorleefd".

Tja...................nix aan toe te voegen.
Fijn dat het je goed gaat Joop en dat van energiebehoud begrijp ik en dat is dus helemaal top joh!
Maarre...............heb jij wellicht een nieuwe krachtbron in de vorm van liefde gevonden?
Hoef je niet te beantwoorden als je niet wilt.

Hup nu ga ik loooooooooooopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Nu heb ik het gevoel dat ik veel moet zuchten. Mijn ademhaling is anders, net of ik uuuuuren gehuild heb. Kent iemand dat gevoel, als je diep in ademt je ademhaling schokt.



Oh ja hoor bollie, dat is em, die ken ik, en hoe !!!

Saartje, ze hadden mij eerst gevraagd voor die reklame, maar had geen tijd op die moment :)

Ben potje aan het koken en verwacht een klant, wedden dat het weer samen gaat vallen ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi, Joop, goed om te horen.
Ja, ik had je onderschrift wel gezien en had er al eens op willen reageren maar dan was je er niet.
Nu ook niet maar dan toch: vanuit jouw kant gezien kun jij alleen constateren dat je contacten legt/zoekt/verlegt/begrenst. Wat ik aan je "zie" hier is dat je je open durfde te gaan stellen in januari (of al in december). Je kwetsbaar liet zien, jij, gewoon jij, wat je denkt en voelt, niks meer en niks minder zoals je zelf graag schrijft. En vanuit Jetset die graag aan andermans wensen wilde voldoen ben je een Joop geworden die er staat, take it or leave it. What you see is what you get.
Zo ervaar ik jouw groei voorzover ik die hier dan enigszins probeer te volgen.
En ik heb er heel diep respect voor.
Hoop echt voor je dat er tussen alle meer of minder waardevolle contacten één bovenuit stijgt en je de grenzen van intimiteit, waar je het een tijdje geleden over had, mee kunt/wilt/durft gaan uitproberen.
Wens je alle goeds, go girl
:heart:

Pfff, ben moe. Heb kopij voor het kerkblad verzorgd, heen en weer gebeld, geld geteld enz. Gisteren de hele middag A4tjes en foldertjes in enveloppen zitten doen, bijna 300 stuks, had lamme schouders omdat de tafel te laag was om te staan en te hoog om te zitten.
Dus nu gaat dit vrummes fijn op de bank ff zappen.

Iedereen nog een goede avond en voor straks alvast:
welterusten :lips:!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
jopie

blondie,




WSPN is niet een slecht traject voor jou


Wet Sanering natuurlijke personen is in feite schuldsanering, dat wat je wilde.


Op die manier komt er weer orde in de chaos, en de WSNP heeft veel meer mogelijkheden tot kwijtschelding dan enkel schuldsnaering door een stadsbank.


Nadeel is dat je zelf geen zeggenschap meer hebt (vandaar de rechterlijke uitspraak)....ook dat is zo erg niet. Duurt drie jaar, daarna ben je van je schulden af (wat overblijft wordt kwijtgescholden).




Kan je niet troosten of helpen. Wel vertellen wat mij geholpen heeft.


Gewoon proberen uit te gaan van het ergste scenario, en dan eens kijken hoe je daar, samen met de kinderen, mee om zou gaan, of misschien zelfs uit zou komen.


Zielig doen, hoe voorstelbaar ook, helpt niet!! (niet dat je dat doet, hoor)




Voor de naivelingen onder ons: dakloos zijn/worden is gewoon reeel in deze situatie, daar heeft blondie gelijk in. Ik meen 20 gezinnen per maand op dit moment....!!!!




tot het moment dat er duidelijkheid is kan het je het beste al je schuldeisers meteen aangeven dat dit traject gestart is. dan laten ze je met rust. Scheelt weer kopzorgen.




en ook goedenavond allemaal
:)




Lieve Jopie,

WSNP is nu juist het traject ook waar ik op had gehoopt in te kunnen komen gezien de uitzichtloze situatie hier.
Helaas door het oversluiten van een lening van de DSB bank in Februari 2010 zit de kans erin dat de rechter echter gaat beslissen dat ik er niet voor in aanmerking kom.
Dit omdat het een lening is die korter dan een jaar geleden aangegaan is.
Ik begrijp het wel, want het moet toch niet zo zijn dat iedereen maar leningen af gaat sluiten en achtereenvolgens 3 jaar in de schuldsanering gaat zitten en dan weer met een schone lei kan beginnen.
Maar goed, ik ben er mooi klaar mee.

Wat me het meest frustreert is dat op mijn vraag wat ik dan nog zou kunnen geen antwoord kwam, ondanks aandringen van mijn kant.

Bedankt trouwens voor de tip om mijn schuldeisers allemaal in te gaan lichten.
Ik had ze al ingelicht betreffende mijn afspraak bij de stadsbank, maar zal ze morgen direct brieven gaan sturen met daarbij het verslag van de stadsbank.

BTW. Ben dan wel blond, maar naief kun je me niet noemen meer.
Niet na het stoppen met die rotdrank.
;)

Nogmaals thnx voor je reactie :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...