Yvonne Geplaatst 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2011 Good meurning.... Koffie en thee staan helemaal klaar. Jus in de koelkast. Broodjes zelf zoeken, worden de lijners onder ons niet in verleiding gebracht, hihi. Luitjes, een nieuwe dag , nieuwe ballen , nieuwe kansen. Op welk vlak dan ook. Ik heb er zin in, jullie ook????? WAKKER WORDENNNNNNNN................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2011 ik was al lang wakker hoor . doe me maar een bakkie koffie . gisteravond een feestje gehad en ik zag er wat op de kop naar huis gaan ik heb heerlijk aan het water gezeten, maar ben wel een beetje duf. stel dat ik gedronken had dan was ik helemaal gebroken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2011 Goedesmorregens Yvonne en Igor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2011 Over duf gesproken...Ik lag er gisterenavond al om 21.30 uur in, maar voel me toch brak:oEn dan mag ik over 5 minuten de spits in: kinderen uit bed halen en zorgen dat ze op tijd op school komen. Daarna op school helpen en dat terwijl ik eigenlijk....TERUG WIL NAAR MIJN BED!!Maar verder alles goed:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2011 En nu op naar mijn 3 kinderen die ook liever in hun warme bed blijven liggen...Iedereen een fijne dag nog en tot...Laterzzzzz..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 januari 2011 hartstikke goed van je Igor, dikke pluim, maar die heb je jezelf hopelijk al gegeven. Eks... heel herkenbaar dat gevoel. ik ga er vandoor... iedereen een fijne dag. laterrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2011 niet er stiekum bijkruipen ekster. anders komen ze te laat op school en moet je ze alledrie ziekmelden:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2011 ik zag het aankomen. toen ik weg wilde werd me nog gevraagd te blijven. als ik gedronken had weet ik zeker dat het ochtendwerk was geworden. nuchter ben ik geloof ik iets verstandiger werk ze yvon en eks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2011 Goedemorgen allemaal:DGoed geslapen, ongelooflijk...Vandaag de grote dag. Stadsbank, Here I come !!! Koffie en een peuk, effe douchen en dan...Igor ; Top meid, aan het water !!!Eks ; Ook hier zijn de kids niet vooruit te branden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2011 blondie succes vandaag. het zal wel even duren voordat alles loopt maar de eerste stap is gezet. goed zo meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2011 Snotter de snotter euhhhhmmmmm Goedemorgen bedoel ik.Straks naar de tandarts. ( Zal hij leuk vinden)Blond:ie succes vandaag.Igor: Goed gedaan meid, voelt lekker he en het was evengoed gezellig zeker?Yvonne en Eks: t is me wat dat gehaast he.Jopie: Zo'n baan hoop ik ook nog eens te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2011 Mornink all.Jopie, dat klinkt goed.Ooooh meeeen, waar zijn we aan begonnen:angry: die kleine is een de kat zo stoer en dapper en de ouwe een muts. Haha, wat een gezellige drukte.Aktie in de taxi vandaag, afgelopen weekend niets gedaan van wat ik op de planning had dus.....Heb een fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2011 jopie volgens mij heb je een schitterende baan.dees betersnot schap bedoel ik.bam hup hup met de beentjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2011 Haaa, goeiemorgend. Eindelijk nog eens de ochtendploeg Voel vandaag dat ik een beter dagje ga hebben dan gisteren, alhoewel dat snel kan wijzigen, maar het is een gevoel, dus ...... Nu vlug koffie, waar staat'em ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2011 Ok Igor, daar ga ik. Hop hop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2011 Blondje, succes in de stadsbank, ik ben niet goed mee voor welk doel, maar het zal vast wel belangrijk genoeg zijn voor je, dus en thumbs upDeesje, snotterend naar de TA. Er zijn prettiger dingen hé Igor, what's up. Hoe gaan we ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2011 williebillie ook goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2011 BB veel werk in te halen dus, dat verhaal ken ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2011 Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2011 de plicht roept. zie jullie latersssss;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2011 Goedemorgen lieve mensen...Jopie: mooie om te lezen dat het lekker gaat met je...Blondie: veel succes vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2011 Oke, ben er weg mee.Latersssss;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2011 Vandaag 2de dag nuchter. Aan iedereen ook een pretiige dag gewenst vanuit regenachtig België ....grtjes, Muffin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2011 Muffin..wat goed van je en de groten terug.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2011 he morgen allemaal.Alles kids met jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden