Spring naar bijdragen

woensdag 12 januari


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 122
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allemaal:D

Slecht geslapen vannacht.
Zo als de kids naar school zijn nog maar wat uurtjes proberen te pakken, alhoewel...
Wil mijn dag/nachtritme natuurlijk niet om gaan draaien.

Straks langs de belastingdienst om te zien op welke teruggaven ik recht heb nu ik weer alleen met de kids ben en verder op huizenjacht.

Gisterenavond mezelf verwent met frituur, nu weer last van gevoelige maag... Eigen schuld, dikke bult !!!
Ik sla over met de taart BamBam ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bambam, een hele dikke fijne, ongelooflijke, droge, warme en liefdevolle verjaardag voor je
:D:musicnote::heart::present::):rose::heart::D:musicnote::heart::present::):rose::heart::D:musicnote::heart::present::):rose::heart::D:musicnote::heart::present::):rose::heart::D:musicnote::heart::present::):rose::heart::D:musicnote::heart::present::):rose::heart::D:musicnote::heart::present::):rose::heart::D:musicnote::heart::present::):rose::heart::D:musicnote::heart::present::):rose::heart::D:musicnote::heart::present::):rose::heart:

Goedemorgen frummers, ben terug aant werk en het eerste schip dient zich al aan.
Ik kom later nog terug hoor ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen.

Bambam: VAN HARTE GEFELICITEERD!!!
:musicnote::moon::present::heart::rose::musicnote::moon::present::heart::rose::musicnote::moon::present::heart::rose::musicnote::moon::present::heart::rose:
wens jou samen met Fran nog vele mooie, gezonde en gelukkige jaren!
Gaat t goed met pup en de andere beestjes?

Werkenden: heb een goede dag.
Joop: veel werkplezier en kijk uit voor Benidorm Bastards (hihi).
Bolletje: hoop dat het je goed zal doen meis, ze zullen nog wel met je praten en misschien moet je huilen: so be it, laat maar komen. En dan fijn weer voor beesjes zorgen!
Will: succes man op de eerste dag weer. Blijf je wel naar je lijf luisteren?

Dees: succes straks! Ik wist niet dat het cognitieve therapie was, die heb ik ook en is eigenlijk op de zelfde principes gebaseerd als de internetbehandeling, da's ook cognitief. Het heeft mij veel meer inzicht in mezelf gegeven en daardoor ook meer grip op mn leven. Hoop dat het voor jou ook zo gaat werken, meid :heart:

Blondie, voor jou geldt wel heel erg "bek op t stuur en trappen maar", ik wens je erg veel succes en vrachtladingen vol sterkte :heart:!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed zo Yvon; lekker zweten!:)

Blondie heb ff gekeken naar de huizen die je gisteravond liet zien. Onderaan stond een lijstje met meer huizen in dezelfde buurt met de prijs per m2 erbij; kon mn ogen niet geloven! € 3 of € 4 euri per m2? Dat kom ik hier in t oosten niet eens tegen. Dus ook bij mij t gevoel van.....hm, waarom? Maar wat let je om eens rond te vragen?

Ga ff aanrommelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie: heb ff op MP gekeken en gezocht onder Rotterdam; de eerste was ook alweer zo'n mooi appartement, ditmaal van ajhwonen.nl, ook € 300,00 p. mnd. Maar..........dit zijn KOOPwoningen en de prijzen zijn de (geschatte?) hypotheeklasten per maand. Is dat de adder? Heb ik geen ervaring mee. Weet ook niet of je wel wilt/kunt kopen?
Was trouwens wel heel mooi, gerenoveerd en met tuin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal!

Bambam, van harte met je verjaardag:present:

Vandaag de dag aan mezelf, vriendje is gaan werken. Heb er zin in. Dag 9 vandaag (moet nog even tellen hoor, hoop dat het op een gegeven moment in weken gaat ipv dagen)

Werk ze voor die moeten werken. Bolletje weer succes de eerste dag, zal wel veel op je afkomen lijkt me zo.

Het is gelukkig nog droog hier in het oosten van het midden van het land, dus straks lekker naar buiten;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sara; Ik geloof er ook geen barst van dat ze die woningen voor deze bedragen verhuren.
Vermoed inderdaad dat het koopwoningen zijn en dat ze de hypotheeklasten noemen als huurprijs, na teruggaaf van belastingen dan.
En kopen, dat zit er voor mij niet in met mijn schulden en mijn eigen koophuis nog te koop (wel verhuurd)
Ga zo langs de sociale raadslieden om te kijken of ik onder dat huurcontract uit kan komen en evt. weer naar Vlaardingen kan verhuizen.
Wat moet dat moet he !!!
Beter dan straks op straat staan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BB, van harte met je verjaardag, ook voor Fran, nieuw pup, 3 potige kat en hond.

:present::rose::present::D:present::present::rose::present::D:present::present::rose::present::D:present::present::rose::present::D:present::present::rose::present::D:present:

Tot 11 uur wachten op taart, heeft Jane weer lekker bedacht, met dat gezin van jullie is er dan geen taart meer over :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké Blondie, dat is het enige dat je kunt doen; er achteraan! KMW meid :present:

Josje: ........midden van het oosten van het land? Zijn we buren :)? Zit ik ook hahaha.
Inderdaad droog; in dubbele betekenis ook hier ;)
Ben alweer te laat opgestaan maar als t ff lukt wil ik toch vanmiddag maar weer eens gaan trainen met hond. Betekent wel ca. 14.30 weg en 21.30 terug :wacko: baal er altijd van om in het donker over die duitse binnenweggetjes te rijden. Maja, ben er al te lang niet meer geweest en hond heeft het echt nodig, is net als met (top)sporters, die kun je ook niet ineens "stil" leggen, en voor je beest doe je alles, niewaar? :huh::D;)

Dus daarom: nu HUP aan de slag.
Iedereen een goede dag en:
good goan :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Sara, wat doe je dan? Hardlopen met de hond of fietsen? Heb wel eens gefietst met mijn hond, maar hij kan zo in een keer stoppen en dan istie sterk en val ik bijna van de fiets. Moet nog even een springer kopen, zodat ik 2 handen aan het stuur kan houden. Hij heeft nl. ook wel veel beweging nodig. Nou, woon niet helemaal in het oosten des lands, wat meer dan het midden toe, omgeving Apeldoorn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben op het werk en de pijn is er weer, voelbaar deze maal. Probeer lang en diep in te ademen, helpt een klein beetje, maar over het algemeen blijft het me parten spelen. Ik kan nu toch moeilijk Temesta gaan beginnen nemen op het werk hier hé. Heb er wel bij, moest het echt te erg worden, maar wil er niet aan toegeven.
Ademen en aan andere dingen denken, continue. Dat is de enigste oplossing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...