rapilos Geplaatst 12 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2011 Voor het eten drinken, vond ik zalig, dan was je zo lekker snel in een roes.Sorrie, wil niemand triggeren, maar is wel de naakte waarheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2011 Maar daar ben je snel uit als je eet toch?Daarom vond ik t juist altijd zo een foute combi.Dit is toch niet triggeren??Ik ben blij dat ik dat niet meer doe juist!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2011 Meestal at ik daarna heel weinig meer, of helemaal niet in het ergste geval.Tuurijk, ben ook blij dat ik het niet meer doe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2011 Daar dachten en denken we dus hetzelfde over:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 12 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2011 Sara, een fajita is een soort tortilla (wrap) met kip, guacomole, sla, pepers, steak, ajuin, cheddar cheese etc. Alles er tussen, oprollen en hupsakee. Lekker maar ni echt licht en ik zou nochtans een kiloke of 15 moeten afvallen maar ja, ni alles tegelijk hé.smakelijk aan iedereen die nog moet eten !! Muf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2011 Goedenavond,Zo, klaar voor de avond.Gewerkt, in de file gerelaxt, gedoucht, gegeten...Nu lekker lezen enz... en koffie!BamBam gefeliciteerd, ik neem dalijk een extra koekje op je verjaardag.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 12 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2011 ikke ook teveke aan, lekker relaxen en op tijd naar bed !!kom straks nog wel efkes piepen, Muf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2011 Dag Harrie, harde werker!Oh jee, zie nu ook BamBam is jarig.Nog van harte BamDat je maar een hele leuke verjaardag mag hebben, met veeeel kadootjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2011 Muf,Wat hebben jullie Belgen toch een leuk taaltje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2011 fijne avond muffinHee die Harry, ook weer lekker thuis, mooi is datAlles ok met jou verder??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 12 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2011 BB ik was er vandaag niet maar wel alsnog mijn oprechte felecitaties. :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 12 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2011 quote: Originally posted by: SaraHoi Slokje, fijn zeg dat het zo goed gaat! Bami................. Muffin zit aan de fajitas.................weet niet wat dat zijn? Wie wel? Oeps, sorry Rapi, ja jullie lijken ook zo verschrikkelijk op elkaar haha. Eten, eten, eten......................ik ga maar even een sigaretje roken, wat erg toch, zelfs de gedachte begint al te triggeren, wat een idioterie Dank je wel Sara Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2011 Op CANVAS beginnen zo 2 mooie films(zonder hinderlijke reclames tussendoor)ik log vast uitfijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2011 Geniet ervan Jane! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2011 Veel plezier, Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 12 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2011 quote: Originally posted by: SaraHallo daar ben ik ook weer.Wat een regen vandaag zeg, heb het postbode spelen maar even uitgesteld.Dees heb jij ook artrose? Vervelend is dat hoor! Maar goed dat je er nu nog op tijd bij bent om het met verbetering van de spieren te verlichten. Ik denk zelf dat mijn dagelijks geloop met de honden mij erg goed doet want juist in heupen en knieën valt het bij mij tot nu nog erg mee gelukkig.Eerst moet ik mijn bovenspieren door therapie verlengen daarna mag ik weer gaan nordic walken of fitnessen. Het moet eerst weer meer op zijn plaats terug komen. Artrose en reumatische klachten zitten bij ons in de familie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2011 Trusten kanjers tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 12 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2011 He Teveel.Lukt het niet drinken een beetje?Zuurkool stond gisteren bij mij op het menu. Vandaag wortelenstampot met spek. Mjammie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2011 Hoi Desi,Nou die eerste dag, de 10e, gelijk mislukt.Zoon (37) thuis, blijft een poosje, huwelijk loopt even niet zo goed, had fles wijn bij...Was niet dat hij die fles bij had hoor, heb zelf een heleboel van allerlei soorten drank in huis.Maar ja, praten, babbelen tot diep in de nacht en met de nodige glazen.Vandaag dag 2 dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 12 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2011 Komt wel, komt wel. Wat ik kan kan jij ook:)Ik ga nu chillen op de bank en dan vroeg naar bed. Morgen 6.00 uur op. Eerste stagedag.Truste allemaal dan maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2011 Jopie heb je alles wat fout kan in 1 keer gedaan, ben je er gelijk van af.Vanaf nu dus lekker relaxt rijden Desi chill ze, niet te lang dan raak je onderkoeld.Mis Martens al een poosje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2011 BAM!!!!Fan herte lokwinskemei dyn jierdei!!!!!!Oars As ik it witten hie, hie 'k skilleMar myn tillefoan hat it bejûndêrtroch bin ik al myn nrs kwyt..Dus letter miskjien nochris in pb?Wurkje leasde ik hoap dastletter in moai tegearre wêzen hast!!Groetnis foar Fran ek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2011 Ich cannot liezen die wishkebab soundish.Good evening MyLady Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden