igor Geplaatst 12 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2011 goede morgen allemaalhieperdepieperdepieppiep Bambam van harte gefeliciteerd. dat je een mooie dag mag hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 12 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2011 Gojemorge Igor.Hiep, Hiep, Hoera er is er een jarig en dat is .... BamBamMaak er een mooie dag van!:light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 januari 2011 jopie ook al wakker. mag je weer werken vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 12 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2011 Ook gojemurge Jopie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 januari 2011 Desi ook goedemorgen. hoe is het met je notneus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 12 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2011 met mijn notneus is het nog net zo kriebelig als gisteren. Geduld, geduld....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 12 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2011 BamBam GEFELICITEERD! :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote:En maak er maar een gezellige dag van!Igor, Jopie en Desi goedemorgen!Jopie dat is volgens mij voor het eerst dat ik je doordeweek in de ochtendploeg tegenkom? Moet je werken? Veel plezier dan vast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2011 Lang zal ze leven. Hieperdepiep HOOOOEEEERRRRRRRRAA Bam een hele fijne dag met vrouw en de diertjes. Maak er eenheel mooi jaar van lieverd.Goeie morgen lieve kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2011 Bol, Eks , Dees, Joop en Igor, hartstikken goeie morgen...... Heb lekker uitgseslapen en ga zo mun eerste bakkie doen.... en een peukie, Heb er zin in vandaag..............Bam, gefeliciteerd.... dat je maar een grote meid mag worden...:present::rose::present::present::rose::present::present::rose::present::present::rose::present::present::rose::present::present::rose::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 januari 2011 ja jopie ik mag vandaag ook yvonne vandaag naar de sportschool? ik ben gisteren geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 januari 2011 Bollie ook goedemorgen. wat ben je vroeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 12 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2011 en ook van mij aan idereen een goede morgen en een leuke, nuchtere dag gewenstgrtjs, Muffin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2011 ook goeiemorgen igor, yep, ik mag straks, heb vanmorgen vrij, dus ik ga braaf dit keer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 12 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2011 Moet er weer vandoor!Bolletje en Muffin ook nog goedemorgen:present:Fijne dag iedereen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2011 Zo, hier spreekt de achtienjarige tot U. Dank, dank, dank voor de felicitatie en de slingers. Zeer feestelijk, ik voel me helemaal jarig.Koffie en taart later want Jane is nog niet wakker:(Vandaag naar school, geen visite, heb ik later besteld. Vond ik lastige beslissing maar ik ben aan het eind vd dag zo moe dat ik daar geen energie meer voor heb. En morgen gaat de wekker weer om 6.30 dus alles verschoven naar mn vrije dag.Heb een fijne dag allen. Liefs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2011 Way to go Muffin, ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 januari 2011 Muf ook goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2011 Nou 18 jarige Jet... mag je eindelijk stemmen he? Heb je vast heeeeeel errug naar uitgekeken, nu maar voor je hopen dat het kabinet snel valt, anders moet je nog zo lang wachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2011 Tssssssssss, ach, ut valt toch wel. ff geduld, das mn sterkste kant! Hahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 12 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2011 Nu ff douchen. Zodadelijk intake gesprek voor cognitieve therapie.Tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2011 Morninkjes Igor. Ik moet ook werken als het goed is. Weet niet of ze me komen halen, maar heb er wel zin an.O ja, geef ff als je er toch langs komt K&B een dikke pakkerd, wil je???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 12 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2011 Igor, bedankt maar ni echt. Om 12.00 gaan slapen, om 04:00 wakker tot 06:00 en dan terug efkes geslapen tot 07:00 dus ni echt veel maar heb er momenteel ni echt last van. Straks op tijd in bed en hopelijk beter dan.Als 't weer een beetje mee wil seffes een eindje fietsen.Was jouw nachtrust een beetje ok?liefs, Muffin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2011 Poepie werk ze vandaag hé? Ben je al een beetje gewend aan de routes die je moet rijden???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 januari 2011 K&B hebben een dikke knuffel gehad slapen gaat redelijk muf. vannacht weer drijfnat, maar ik weet waar het van komt ik moet jullie nu ook verlaten latersssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2011 Laterrrr voor alle werkenden of wat daar ook maar mee te maken heeft.... Ik pak nog een pafke... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden