Spring naar bijdragen

Donderdag 13 Januari


blondie6173

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 121
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen Blondie, Harry, Desi en Jopie:)

Blondie werk ze dan maar! Is het daar bij jou ook zulk "hondenweer"? Hier valt het met bakken uit de hemel! Al wat vooruitgang geboekt op de huizenmarkt?

Harry:
Werk ze vandaag. Bevalt het stoppen je nog een beetje?

Desi:
Is de verkoudheid al wat opgeklaard? Wat een spannende dag voor je hè? Maar vast ook een hele bijzondere. Weer een stap steviger in een mooi nuchter en leuk leven!:present:

Jopie:
Je kunt pas goed voor anderen zorgen wanneer je goed voor jezelf zorgt...Dat zakje liefde dus lekker zelf houden is een goed plan!:present:


Heb zelf gisteren besloten om St. Janskruid te gaan slikken. Voel me al tijden neerslachtig. Niet depressief, maar wel sjacherijnig en een kort lontje. Dat was al voordat ik stopte met drinken hoor. Maar nu zit ik mezelf zo in de weg dat ik er maar actie in ga ondernemen. Ik wil wat vrolijker in het leven staan ipv mopperend de dag door komen...Binnen 4 tot 6 weken zou ik verbetering moet voelen, moet nog even moed houden dus:o
Mopper...mopper...mopper:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen Igor en Jopie!

De rest is alweer onderweg. Wens ze allemaal een goede werkdag toe
en vooral Desi héél veel succes op de stage! :present:

Eks als je (terug)leest: ik heb diverse winters St.Janskruid genomen en bij mij werkte het echt!

Igor: naar de sportschool straks? Ja ik zou ook wel overdekt willen lopen met de honden :D

Jopie: nog bedankt voor je compliment gisteravond.
Geen wonder dat je zo moe was/bent; je werkt ineens weer hele dagen en dan met al die nieuwe indrukken! Wat een geschenk, thuiskomen en je kids staan te koken............Heerlijk hoor dat jullie nu zo goed een plek hebben gevonden ben echt blij voor je.
En dat zakje met liefde? Deel dat maar met je vriendin vandaag :heart:!
Geniet en relax meid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gojemurge Ekstertje.

Verkoudheid begint wat af te nemen. is weer mee te leven zal ik maar zeggen.
ben benieuwd hoe het me vandaag vergaat. zal wel mee vallen achteraf, zul je zien.

St. janskruid schijnt een goed middel te zijn. Alleen moet de oppassen als je andere reguliere medicijnen gebruikt. Het schijnt de werking te verminderen! (bv anticonceptie).

Zo ik ben weg. Tot laterz....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Niwi; had je onderschrift nooit diep beschouwd maar moest er laatst ineens over nadenken.
Want ik heb tegenwoordig juist allemaal statiegeldflessen! Stond ze in het apparaat te doen en ineens viel het kwartje; tja ik kreeg geen cent voor die lege wijnflessen :D maar jij dronk dus wat anders haha, tja..............ex-blondje hè ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een goede morgen vanuit (nog steeds) regenachtig België. Vrees dat we vandaag op sommige plaatsen in de streek wel ngaan te maken krijgen met wateroverlast. Maar ik heb goeie vooruitzichten, mag vanmiddag naar Holland, richting Utrecht. 't zal leuk worden in jullie legendarische files, zal maar goeie muziek meenemen.

Helaas 's avonds nog dineetje maar voel me goed dus: gene alcohol, mijn Nederlandse vriend zal raar opkijken, is anders gewoon ...

Werk ze allemaal, liefs, Muf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal.
Zo, lekker dagje vrij.
Hier regent het, de mist is aan het optrekken.
Maar een zonnetje zit er niet in geloof ik :rose:
Geeft niet, ben al lang blij dat de laatste gladde plekken hier in de straat nu eindelijk ook helemaal verdwenen zullen zijn.
Straks een uurtje naar de sportschool en lekker in huis rommelen de rest van de dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! Ook hier nat en donker, maaaaar heb de buienradar bekeken en tegen 11.00 uur wordt het droog (als je die tenminste kan vertrouwen;)) Voor mij dag 10 vandaag, moet zeggen gaat best snel. Ik heb ook een rustig dagje vandaag, vriendin op bezoek, wandelen met de hond en boodschappen doen. En lekker thuis rommelen. Fijne dag :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Myriam: ik nam St.Janskruid in tabletvorm.
En je moet idd even oppassen als je andere medicijnen gebruikt!

Slokje; dat gaat over hoor, hier van mij een doosje geduld :musicnote:

Nou Muff daar heb je dan een goeie dag voor gekozen, de files bedoel ik :D
met deze regen neemt iedereen de auto. Succes en ga je vriend lekker verbazen!
Doe je wel voorzichtig op de weg? En denk om de flitsers hè? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...