kruidenthee67 Geplaatst 27 december 2016 Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 Wauw Hut! Emoties ondedrukken..och, hier was het functioneel. Toch? En wat is onderdrukken. Het klinkt mij meer in de oren als heeel bewust weten wat er gebeurt, ja met jou en emoties, en de keuze maken daar niet in mee te gaan. Omdat het je niks oplevert in een sollicitatie gesprek los te gaan met je emoties. Sterke vrouw! Lika en huttula reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2016 Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 Toitoitoi kanjer huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 december 2016 Rapport Share Geplaatst 28 december 2016 Laat je het weten, ik ben.... nieuwsgierig! huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2016 Word vervolgd Smart Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 14 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2017 Bijzonder.. Ben ik bijzonder? Mijn reis is of maakt het bijzonder. Ik maak de reis. Zonder mij geen reis. Ja ik ben bijzonder smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2017 Ok Hut, vertel wat nieuws Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 14 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2017 Nu begin ik het ook echt te voelen. Dat is totaal wat anders Mijn psych had het over de reis..bijzonder..niet over de eindbestemming. Met andere woorden goed gesprek die binnen kwam. Diep in mijn kern Lika, Quinn en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 Hoe gaat het op jouw reis? Zijn er mooie horizonnen? En geniet je van jouw stappen elke dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 23 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april 2017 Mijn draadje omhoog gehaald..ook de 6 jaar is een belangrijke op mijn eigen draad De 22 ste. Nu 6 jaar maar weet het al de dag van gister zoveel indruk heeft de beslissing gemaakt om te stoppen. Het leven met het idee zonder drank te moeten doen was of mijn wereld verging. Dieper kon ik niet zinken kwa drank.Ik was op. 9 maand librium toen kreeg ik vertrouwen erin dat ik zonder kon. Dat ik kon overleven zonder drank. Overleven zonder.. want dat was het. Met stoppen alleen kreeg ik mijn leven niet terug.Mezelf vinden..leren kennen..ervaren..ontdekken..voelen.. 1 grote ontdekkingsreis is het geworden.Ben al mijn hulpverleners stuk voor stuk dankbaar want alleen had ik dit niet gered Op dit moment nog 1 maal in de maand met psych een gesprek..deze gesprekken geven me meer inzicht in mezelf en om nog door te ontwikkelen in de persoon waar ik me gelukkig bij voel. Geluk...tevreden is toch een streven als het om gevoel gaat voor elk mens. 52 jaar en ik leer mezelf nu pas kennen. Nog steeds balans aan het vinden..het milder worden naar mezelf. Het doorslaan in allerlei dingen en de twijfel erbij Bloed ..zweet en tranen heeft me dit gekost en kost me vaak nog. Uit de comfort zone stappen en weer nieuwe grenzen zoeken. Wat kan ik..wat durf ik..wat laat ik toe..waar stel ik mijn grens. Mild worden naar mezelf geen makkie maar het gaat me wel meer rust geven. Het leven met drank was een stuk eenvoudiger..maar waardevol kan ik het zeker niet noemen. Ik kreeg een 2de kans..❤ Deze laat ik me ook niet meer afpakken. Mijn ontdekkingsreis gaat door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 24 april 2017 Rapport Share Geplaatst 24 april 2017 Mooi Huttula huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 april 2017 Rapport Share Geplaatst 24 april 2017 Gefeliciteerd!! Be proud of yourself huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 april 2017 Rapport Share Geplaatst 26 april 2017 Lieve, lieve Hut.... Je ontroert me. 'Wel eenvoudiger, maar zeker niet waardevol'... Proficiat met jezelf. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 mei 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2017 Lang gewacht en toch gekregen.. Blij , zenuwachtig en twijfels voor de volgende stappen. Het zit hem meer in de reis er naar toe als de uiteindelijke bestemming. Ook hier kan ik hem toepassen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2017 het begon met stoppen en gaat nog steeds door Hut, goed om hier steeds bij stil te staan en dankbaar te wezen huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 mei 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2017 Inderdaad Lady Jane...het begon met stoppen ❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2017 huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden