blondie6173 Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Count me in !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Ik wil ook best wel alleen de afstand hé Maar de wil is er in ieder geval. En Mart zal toch wel genoeg hulp krijgen, denk ik zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Ik wil best helpen, heb geen idee van de afstand (als enige blijkbaar)Ik woon in Gorinchem, niets geheims aan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Ik doe ook mee!Zou leuk zijn een ADB-klussendag in te lassenmini meeting met doel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Ik wil ook wel wat doen, desnoods in de weg lopen hahaha.Nou ik kan in elk geval koffie zetten en boterhammetjes maken want dat is ook nodig.Lichte werkzaamheden gaat ook nog wel hoor want handjes zijn nog gezond.Lief van je Jopie om dit draadje te openen. Ik was ook erg blij met de aangeboden hulp van hier dus als ik wat kan doen dan ben ik ook van de partij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst 5 december 2010 Harry, kweet ook niet waar Martens woont, je bent niet alleen....hihi.Maar alst moet komen we er wel toch? Zooo groot is ons landje nou ook weer niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst 5 december 2010 Ja hoor BamBam, we komen er, vroeg het me zomaar af.Ik woon zo 'n beetje in het midden van het land, kan het helemaal nooit ver zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 als ik kan ben ik ook van de partij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Teveel je bluft want je woont niet in het midden maar bij mij om de hoek en dat is het Godvergeten gedeelte van NL.Maar kee dan help ik je Wil te helpen hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Drup,30 km van Utrecht is toch behoorlijk centraal.En met alle respect, je kunt Gorinchem niet met dat baggerdorp vergelijken.Ik kan het weten want heb er in een verleden nog gewerkt en zelfs een vriendinnetje gehad.En Drup, godvergeten is jouw dorp zeker niet, dat in geen geval...Als je wil kom ik je halen als het zover is.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Quote ; "En Drup, godvergeten is jouw dorp zeker niet, dat in geen geval..." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst 9 december 2010 Heeee allemaal,Wat een verassing dat er speciaal voor mij een verhuisdraadje is! Ik was even een paar dagen off-line omdat ik door de spanning en sensatie te moe ben om 's avonds nog veel achter de pc te zitten. Gisteren heb ik de sleutel gekregen dus we kunnen beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst 9 december 2010 Als ik dan zo vrij mag zijn ik zet het maar even op een rijtje: Komend weekend moeten de plafonds gewit worden. Ik heb daar al één persoon voor gevonden, maar vele handen maken licht werk. Hierna kunnen we beginnen met behangen. Dat zijn klussen die ik zelf niet kan. Dan moet er een laminaatvloer gelegd worden. En vloerbedekking in twee slaapkamers. Dat is op de grond dus vanaf dat moment kan ik zelf ook wat gaan doen Verder kan ik op verschillende plaatsen in het land meubilair ophalen. Ik heb twee grote auto's en een aanhanger tot mijn beschikking, maar het zou fijn zijn als er nog een of twee sjouwers mee kunnen rijden. Ik kan in overleg op doordeweekse dagen vrij nemen, dus als het weekend niet goed uitkomt is dat ook een mogelijkheid. Het huis staat in Driebergen-Rijsenburg. Er is een NS station, maar als iemand om vervoer verlegen zit, dan moeten we dat zien op te lossen. Ik zie als een berg tegen deze hele aktie op, maar jullie reacties zijn hartverwarmend en geven mij vertrouwen dat het goed komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst 9 december 2010 D'r is nog een klus bijgekomen. Vanavond was ik met een behanger in het huis en het behang wat nu op de muren zit valt er bijna vanaf. Dat moet dus helemaal losgestoken worden. Dat ga ik het komend weekend doen, terwijl een vriend de plafonds komt witten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst 9 december 2010 Je kunt een stomer huren he Martensbij de doe het zelfzakenwat zeg ik?.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst 9 december 2010 Ik ga morgen inkopen doen en meteen eens kijken, het behang zit al helemaal los, dus ik denk dat ik met een plantenspuit ook een eind kom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst 9 december 2010 Met een stoomstrijkijzer gaat het ook Mart. Als het tenminste niet al te veel is. Maar de stukken die echt niet los laten kun je daar mee doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst 9 december 2010 Jammer dat ik niet kan,ik heb wat kamers afgepulktlagen over elkaar heen, natte doeken, weken en dan trekken, heerlijk.toen had je die stomers nog niet.als het al los zit, heb je misschien niks nodig, eerst ff uitproberen.valt t tegen, dan toch maar huren, het vliegt eraf dan.succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst 9 december 2010 Tja, zoonlief gaat liever met zijn moeder mee naar haar vriendin. Daar wordt ie momenteel als een prins behandeld en hoeft hij niets te doen. Hij ligt liever voor de TV en heeft een broertje dood als hij wat moet doen. Daar kan ik niet tegenop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst 9 december 2010 Alles komt goed Martens, let maar op. Heb het ook meegemaakt en zit hier nog..........Owwe Teveel zitten we 30 km bij Utrecht? Aha dus toch een stad in de buurt. Fijn als je me wil komen halen maar niet schrikken als ik weiger terug te gaan hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst 9 december 2010 drup, ik heb twee slaapkamers hoor. Marja, nog geen behangetje aan de muur en kaal beton. Echt gezellig is het nog niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst 9 december 2010 quote: Originally posted by: MartensIk ga morgen inkopen doen en meteen eens kijken, het behang zit al helemaal los, dus ik denk dat ik met een plantenspuit ook een eind kom. Zie ik nog net dit. Niet stomen! Dat is veel te zwaar werk. Er is van dat spul van Perfax voor. Mengen met water en met een spons aanbrengen, maar het is geloof ik ook te koop in een spuitfles . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst 9 december 2010 Martens, straffe gast gij, heb ik al van't begin gezegd he. Je hebt de sympathie van heel het forum en dat is niet onverdiend. Ben zelf nog te druk bezig om me te installeren, het houd precies niet op. Maakt niet weg dat ik je even mentaal een steuntje wil geven..........met deze En als ik in de nabije toekomst iets kan betekenen voor je, dan graag. Dit geldt trouwens voor iedereen van dit forum, want dat ben ik jullie op zijn minst wel verschuldigt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Voor wie tijd en zin heeft, ik ben volgende week de hele week aan het klussen en de koffie staat klaar. Even een PB om af te spreken.Dank voor de waarschuwing Mup. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 12 december 2010 Rapport Share Geplaatst 12 december 2010 Nou lui, hard gewerkt vandaag. Alle muren zijn schoon. Morgen worden de plafonds onder handen genomen en maandag gaat het papier tegen de muur. Het begin is er. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden