Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 151
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Vanavond weer Desi.
Nu eerst de kinderen naar school. De ene heeft een halve dag en de andere 2 een hele. Een boterhammetje eten doen ze vandaag thuis. Moet om 17.00 uur werken.
Jij naar je stage plek vandaag?

Yvonne:
Werk ze!!:present:

Geplaatst

Ok, het is dus meer een soort vrijwilligerswerk?
Wel fijn dat je zo weer werkervaring op mag doen en weer in een werkritme komt. Ga je nog solliciteren op die vacature die je daar had zien hangen?

Geplaatst

Goeie morgen Vonnie, Eks, en Dees:heart:

Lekker eks. vandaag een daggie vrij? Vanavond pas werken?

Dees, ben je gespannen? Wel fijn dat je zo vrij bent om zelf te bepalen hoelang je daar mag blijven.:)

Geplaatst

Goedemorgen iedereen, overal alles in orde en goe geslapen? Ik in ieder geval wel, 7 uur aan één stuk, ni te geloven. En bovendien is't gestopt met regenen (voor efkes toch).

Dag 5 nuchter begint goe dus !!!!!

aan iedereen een heeeeel prettige dag toegewenst

Geplaatst

ik heb gezondigd gisteren bollie :( ik kreeg even teveel op m'n bordje. ja ik weet het het heeft niet geholpen ;). vandaag maar weer op het juiste spoor stappen.

Geplaatst

Wat jammer Igor. Was er nu geen mogelijkheid om ff naar het forum te komen? Ff spuien?
Ik weet dat het mij tot nu toe geholpen heeft.
Heb je veel gedronken? Heb je nu een kater?

Geplaatst

1 fles. nee ik heb geen kater. als ik zo'n bui heb dan denk ik maar aan 1 ding..... drinken en denk dan ook nog dat ik het bij 2 glaasjes kan houden.

Geplaatst

Ja dat ken ik Igor. Ik had dat ook, dat denken dat ik het bij een paar glazen kon houden en geloofde daar ook in. Nu weet ik wel beter. Toen was dat omdat ik dan van mezelf mocht drinken.
Nou meis, er maar weer tegenaan hé?
Merk je nu ook dat K&B veranderen als jij gedronken hebt?

Geplaatst

ik moet gewoon stoppen. ik weet dat ik geen rem meer heb. alleen vergeet ik dat vaak en denk dan ach vanavond 2 glaasjes lukt me wel. en ben dan al verkocht natuurlijk.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...