Yvonne Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Goeiemorgen luitjes. De koffie en thee staan klaar, de nieuwe dag kan beginnen. Ik heb alvast een bakkie genomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Mogge Yvonne,Lekker bakkie. Peukie erbij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Goeiemorgen Dees, yes, koffie op , peukie gerookt... ik ga als een haas vandoor.... fijne dag. doeg doeg.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Ha Dees en Yvonne!GOEDEMORGEN:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Mogge Eks.Dadelijk weer aan t werk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Vanavond weer Desi.Nu eerst de kinderen naar school. De ene heeft een halve dag en de andere 2 een hele. Een boterhammetje eten doen ze vandaag thuis. Moet om 17.00 uur werken.Jij naar je stage plek vandaag?Yvonne:Werk ze!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Yep dadelijk ga ik weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Heb je er zin in? Hoelang mag je er eigenlijk stage lopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Dat mag ik zelf bepalen. Is geheel vrijwillig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Ok, het is dus meer een soort vrijwilligerswerk?Wel fijn dat je zo weer werkervaring op mag doen en weer in een werkritme komt. Ga je nog solliciteren op die vacature die je daar had zien hangen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Goeie morgen Vonnie, Eks, en Dees:heart:Lekker eks. vandaag een daggie vrij? Vanavond pas werken?Dees, ben je gespannen? Wel fijn dat je zo vrij bent om zelf te bepalen hoelang je daar mag blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 goede morgen dees,niwi, bollie en eks en degene die nog wakker moeten worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Ha die Bol en Igor:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Morning Igor. Hoe is ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Goedemorgen iedereen, overal alles in orde en goe geslapen? Ik in ieder geval wel, 7 uur aan één stuk, ni te geloven. En bovendien is't gestopt met regenen (voor efkes toch).Dag 5 nuchter begint goe dus !!!!!aan iedereen een heeeeel prettige dag toegewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Ja ik ga nog solliciteren op de vacature. Vanmidag.Nu moet ik weg tot straks..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 ik heb gezondigd gisteren bollie ik kreeg even teveel op m'n bordje. ja ik weet het het heeft niet geholpen . vandaag maar weer op het juiste spoor stappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Morning Sowhat:)Ik moet er weer van tussen mensen, things to do! Fijne dag iedereen!Toedeledoki. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Nog even snel Desi succes wensen dan met de sollicitatie:DESI ZET HEM OP!Enne Muffin, ook goedemorgen:)En nu echt weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Wat jammer Igor. Was er nu geen mogelijkheid om ff naar het forum te komen? Ff spuien?Ik weet dat het mij tot nu toe geholpen heeft.Heb je veel gedronken? Heb je nu een kater? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 1 fles. nee ik heb geen kater. als ik zo'n bui heb dan denk ik maar aan 1 ding..... drinken en denk dan ook nog dat ik het bij 2 glaasjes kan houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Ja dat ken ik Igor. Ik had dat ook, dat denken dat ik het bij een paar glazen kon houden en geloofde daar ook in. Nu weet ik wel beter. Toen was dat omdat ik dan van mezelf mocht drinken.Nou meis, er maar weer tegenaan hé?Merk je nu ook dat K&B veranderen als jij gedronken hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 nee, eigenlijk merk ik dat niet. ik val meteen in slaap als ik 'genoeg' heb gehad. ik drink behoorlijk snel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 2 dagen maar sowhat. ik ben een jojo het gaat een paar daagjes goed en dan ga ik weer de mist in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 ik moet gewoon stoppen. ik weet dat ik geen rem meer heb. alleen vergeet ik dat vaak en denk dan ach vanavond 2 glaasjes lukt me wel. en ben dan al verkocht natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden