witte Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 Mooi om je weer te lezen SootheLekker ff duidelijkheid geven in een tijd waar er altijd weer veel aanmeldingen zijn.Wat kan je dat toch altijd goedThnx daarvoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 Hé Bert, interessante stelling moet ik zeggen !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 en nu efkes eruit, 1/2 ureke om 't gemakske joggen, dan vergaderingske om 18:00 en dan om 20:00 uur zalig zeteltje in " na natuurlijk efkes 't forum te checken héen dan zit dag 8 erop, op naar dag 9 niwaar snoepje ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 Even bijpraten.Zojuist heb ik stukjes natuursteen zitten bekijken.Ik was al een tijd minder op het forum. Het ging een beetje aan me voorbij.De energie was tanende. Het hoofd stond er niet meer bij stil.Toen kwam op 18-11-2010 mijn moeder te overlijden en had ik andere dingen aan mijn hoofd.Het was uitzichtloos en het voeden en drinken heb ik stop laten zetten.Dit alles in overleg met mijn broeder en Anna!Tussen het regelen van alle toestanden werd ik ook aan een staaroperatie geholpen.Vijf weken zag ik erg slecht omdat mijn leesbril niet meer klopte. Nu zie ik loepzuiver.Dan heb ik samen met Anna haar Labrador laten inslapen. Leverkanker.De stukjes natuursteen waren om een grafmonument samen te stellen. Duurt zo'n acht weken voor het klaar is.Ik vind dat ik het mooi heb uitgezocht. Er komt een mail met hoe het eruit gaat zien, dan kan ik nog iets wijzigen, indien nodig.Mijn broer overwintert in Spanje, dus ik heb mijn fantasie de vrije loop gelaten.In de staat waarin ik in 2007 op het Forum kwam had ik dit niet zo zorvuldig betracht.Life goes on, en ik ben nog iedere dag blij niet te drinken.That's it.P.S Ook Anna doorstond dit alles droog. Als een cactus in de sahara. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 Muffin merk je dat je nu ook meer energie hebt en meer gaat doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 Soothe,Gecondoleerd met je moeder.Gefeliciteerd met je alcoholvrije status.Geniet van je heldere zicht...Als het niet te onbescheiden is, hoe oud ben je?Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 Goh Soothe wat erg voor je dat je moeder er niet meer is. Was ze erg ziek? Ja en dan komen er meestal ook nog meer dingen op je weg, die ook pijn doen.Kun je een beetje met het verdriet omgaan?En hoe is het met Anna? heeft ze er nu wat minder pijn van dat ze de labrador heeft moeten laten inslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 Wat een kanjes zijn jullie toch soothe en annaecht mooi om te lezen dat jullie dat zo samen met elkaar voor elkaar gekregen hebben.Hij is ouddddddddddd hoor Harry:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 Bollie drollie:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 Alcohol is en blijft een sluipmoordenaarHoelang ik ook droog sta,af en toe overvalt mij het gevoel van,een keer weer wat te nuttigenVooral op dagen dat ik veel pijn heb of weer uitslagen binnen heb gekregen die niet positiief zijn,word er aan de poten van mijn stoel gezaagdDit noem ik mijn K..dagenHet kost mij dan best veel moeite om bewust wat anders te gaan doen,tot de trek over isWeet dat ik dit moet leren accepteren,maar makkelijk is het niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 Bolletje, ik begrijp dat Kabouter er ook niet meer is.Dus jij sterkte!!Kan er mee dealen Bolletje.@ Teveel bedankt. Het komt Goed.Nu niet allemaal gaan condoleren. Het is al even geleden.Ze lag er keurig bij in de kist.Een koningin leek het.Waarom zeg ik dit, omdat zonder drank een hoop mogelijk is.Vroeger had ik een fles wijn genomen om alles in ''perspectief" te zetten.Gevolg er gebeurde weinig tot niets.Dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 Witte, de duvel is oud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 Witje lieverd.Klopt Soothe mijn vriend is er ook niet meer. Ook ik moet er mee dealen. Maar wat mogen we blij zijn dat we het nuchter hebben kunnen beleven. Nu heb ik tenminste echt verdriet en geen dronkenmanstranen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 Teveel, 62 jaar! Erg hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 quote: Originally posted by: SootheTeveel, 62 jaar! Erg hè. Wees maar op je hoede Teveel want Soothe kan nu veel beter alles in de gate houden. Hij ziet nu weer goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 Nee nee nee niks erg Soothe Weet je wat erg is????(weet je vast wel, hoef ik iemand van 62 niet meer uit te leggen he;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 Bolletje, ja heel scherp.Andere oog moet ook. Daar wacht ik even mee,omdat de sterkte nog onveranderd is.Anders blijf ik glazen betalen. Pfff Één glas 85 euro. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 Soothe,Ik ben 59, bijna net zo erg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 Houden jullie toch is op met dat t erg is.ouwe zemelaars:PIk ga sluitenlaterzzzzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 Harry, er zwerven er nog een aantal rond, omtrent onze leeftijd.Dus geen zorgjes.Als je niet oud wil worden,moet je je vroeg opknopen endat willen we niet.Harry, sta sterk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 Dag Witte.Mijn woef woeft. Hij wil uit.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 Dank Soothe,Voel me ook helemaal niet oud, integendeel.Mijn moeder zei dat ook: Als je niet oud...En The Who in My Generation.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 Wat voel ik me ineens jong, 38;)Harry, heeft jouw vrouw er moeite mee dat je hier zit of vindt ze het alleen en beetje raar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 Ja ik ben ook 59 en voel me nog helemaal niet oud maar dat komt ook omdat ik nooit ziek ben.Weet je, jullie moeten gewoon hetzelfde doen als ik. Ik dacht dat ik al 60 was maar mijn schoonzus had me daarin gecorrigeerd, ik ben dus 59. Als je dat overkomt voel je je vanzelf weer jong:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 Middag allen Kan nog net he.Heerlijke dag gewerkt. Gezellig, lekker druk. Kortom, niks mis mee. Ook al is het vandaag Blue Monday. nog iemand daar last van gehad?Nu eerst even bijlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden