will Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Heb geantwoord bollie, lees je wel na je doesj Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 lees je pb even aub Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 beate en janehet luk me niet om pb te sturenheb ik geprobeerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Snoepie zou het niet kunnen zijn dat jij alle schuld naar jezelf toe trekt????? Dat voel ik een beetje bij jou, maar dat komt ook omdat ik dat zelf ook erg gauw doe.Zo nu heel erg echt doesjen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 bolletjeja dat is ook wel zokan slecht tegen ruziemaar als ik het niet zo bedoel wil ik ook een kans om het recht te trekken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Weet ik Bako maar zo is nu eenmaal de wetgeving en als je de weg weet meteen bellen en het is zo geregeld. In Amsterdam was alles binnen een maand geregeld en ik ging verhuizen en had binnen een week al hulp. Komt kee meis, nu gaat het snel dat je hulp krijgt. Als het niet snel geregeld is dan gaan we via pb verder en bel ik wel ff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 snoepje, als je iemand een pb wilt sturenkun je op het slotje drukken dat bij haar/zijn posting staat.je kunt het ook doen door berichten aan te klikken bij jezlef en danvia zoeken.succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 jane het is gelukter zat een toolbar van google en die heb ik weg gedrukt en toen kon ik het bericht verzendenheb iedereen een berichtje gestuurd die ik beledigd hebmaar wat ik niet zo bedoeld hebanders blijf ik daar de hele nacht over piekeren dank je:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Ben ik nog even weer.Sommige avonden zijn wel erg kort. Misschien wat minder forummen ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Net Caro gesproken en alles is kee. Ga nog ff het zweet van me af douchen, huppeltutje uitlaten en doodmoe naar bed. Dit soort dagen moet je niet te vaak hebben in je leven want is een nagel aan je kist. Maja al lang blij dat alles goed is en morgenochtend sta ik vroeg voor de deur en zo niet dan heb ik de sleutel bij me hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Slimste mens begint, ben weg, sayonara Ik wens jullie nog een fijne droge avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Mensen ik ben zo duf als een knijn, na dat douchen dus sluit ik af. Morgen moet ik werken maar kom uiteraard morgenvroeg ff gedag zeggen.Tot morgen en slaap allemaal lekker.O en nog een extra knuffel voor Snoepie. Slaap lekker meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Hoi Will...sayonara....goedendag in het Japans???Mup!!! hoezo, korte avonden? waar heb je dan geen tijd meer voor? afwassen? lover?? (grapje, sorry) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Bolletje....maarre knijnen zijn toch nooit duf??? Die presteren als de beste, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Moet jij eens kijken Beate als ze gepresteerd hebben. Dan hangt de tong van de Ram op z'n poten, en dat komt niet van het harde rennen hoor hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 dank je wel bolletje en slaap lekker:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Goedenavond mensen en voor wie gaat slapen, welterusten...Druk dagje gehad en geen tijd om terug te lezen, hoop dat het iedereen goed is gegaan.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 quote: Originally posted by: BeateHoi Will...sayonara....goedendag in het Japans??? Mup!!! hoezo, korte avonden? waar heb je dan geen tijd meer voor? afwassen? lover?? (grapje, sorry) Sjtommerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 trusten Sowhat, en Teveel...long time no see... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 nou doe je het weer Snoepje hebt dus niemand beledigd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 DÃ g iedereen! Na lang te zijn weggeweest kom ik weer "buurten"De reden is dat ik weer erg met het idee worstel om te gaan drinken.Het monster in me gromt en brult om drank.Ik heb vorige zomer een terugval gehad, na 5 jaar niet gedronken te hebben.Het begon met 1 glas, dat ging goed. Na 1 week weer een glas enz enzNa 2 maanden was ik totaal de controle kwijt en heb ik me met harde hand herpakt.Ik ben gestopt en heb daarna niet meer gedronken maar heb het nu sinds een maandweer erg moeilijk en kan wel wat hulp gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 sowhatneee de drang is alweer wegmaar alleen de overweging van het doendat maak me wel bangweltrusten:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 nogmaals sorry Mup! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Sowhatgeen groc danmaar uitgeperste ciroen met heet wateren dan lekker gaan zweten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Dank je wel Beate. Was ook wel dubbel sorry voor nodig he? Welkom terug hier Linde. Goed dat je aan de bel trekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden