Max72 Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Nee, eigenlijk niet snoepje, kijk er juist erg naar uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Bollie, ja hoor, so it seems Wat is het probleem ??Eks, idd, het ging over de therapeut. Of het nu echt klikt durf ik nog niet te zeggen, niet na 1u, maar de basis is er. Ik kom terug op 4 februari voor een volgende sessie. De man vertelde me in elk geval enkele dingen die er boef op waren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 het is eigenlijk wel jammer dat je zo lang moet wachtenik moest ook een maand wachten voor ik aan de beurt wasje heb eigenlijk gelijk hulp nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 druppeltjehet is toch van de zotte dat je via een omweg hulp moet kunnen krijgenwas vanmiddag heel erg boos/verdrietigals je niet weet welke weg je moet bewandelen dan heb je nietsonmachtig voel je je dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 hallo allemaal, ik plof maar ff binnen. Zal nog een pagina teruglezen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Bollie - Jane een knuffeltje van K&B ohoh die liggen zo lekker opgekruld zucht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Ga ff ncis kijken.Nog bedankt allemaal voor de berichtjes en belangstelling bij wie is wie trouwens:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 heerlijk zo slapen. geen zorgen voor morgen. eten en drinken is er altijd, spelen wanneer we willen, een knuffel ook op z'n tijd (of iets meer ) plassen en ppppp wanneer het uitkomt, lekker warm en zacht bedje. grote handen die beschermen ik wou soms dat ik een hondje was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Beate ook goede avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 gelezen. Veel mensen moeten wachten op afspraken, lees ik. Waardeloos. Wanneer je iets wilt, heb je het ook vaak direct nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Igor, hoi..maarre een hondenleven??? dat wil je toch niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 haha beate, zoals mijn hondjes wel hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 ik ga ook bankhangen. voor straks allemaal weltrusten en morgen gezond en vrolijk weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 maar dan alleen wanneer zo'n baasje hebt als jij nu voor hen bent, denk ik Mij werd weleens gevraagd bij een test: welk dier zou je willen wezen? Ik steevast: een vogel, een trekvogel!! Lekker wegvliegen over alle grenzen heen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 he SNoepje, hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 beetje deprizet vanmiddag een beetje een ongelukkige opmerkingdie ik totaal niet zo bedoelje krijg gelijk commentaar terecht hoormaar bedoel het helemaal niet zoheb gezegd hoe ik het wel bedoelmaar dan hoor je niks meertrek me eigen iets heel gauw aanja was in staat om een blikje bier te pakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Willbillie mag ik de vraag op het comp. draadje zetten??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 ben zo emotioneel als de pest kan gewoon niet tegen boze mensenen door de moeiheid nu al helemaal niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 quote: Originally posted by: igorheerlijk zo slapen. geen zorgen voor morgen. eten en drinken is er altijd, spelen wanneer we willen, een knuffel ook op z'n tijd (of iets meer ) plassen en ppppp wanneer het uitkomt, lekker warm en zacht bedje. grote handen die beschermen ik wou soms dat ik een hondje was. Dan wil ik jouw baasje wel zijn hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Snoepie dat emotioneel zijn hebben heel veel mensen als ze stoppen. Daar moet je gewoon door heen. bijna iedere alci. is een heel gevoelig mens, en dat siert ons, maar is vaak wel erg moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Tuurlijk bollie, i'm waiting Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 snoepje...niet best. ik heb ook de pest aan ruzie, mensen die niets van mij begrijpen. Enne...dit speelt zich af in mijn familie he!! Forumleden zijn uiteindelijk maar vreemden, toch? Of gooi ik nu de knuppel in het hoenderhok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 snoepje niet de reacties gebruiken om weer te drinkenalleen jij besluit datzij reageerden en zijn niet meer hierzo gaat dat virtueelwe loggen in en uitsommigen lezen nade meesten nietals je echt iemand specifiek iets uit wilt leggenof vragen kun je dat per pb doendan kun je het loslatenmaar nooit om de reactie van een anderof om het gedrag van een ander gaan drinkendan is je stoppen gedoemd te mislukkenen dat kan niet je bedoeling zijnook depri gevoelens gaan overhier spreekt een depri-expert:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Heb daar geschreven Rekel. Ga nu ff doesjen en lees strakjes wel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 bolletjehad het al als kindkreeg ik een grote mond begon ik gelijk te huilenneem ook altijd al het leed op me schouders van een anderblijf er ook veel te lang in hangenmaar ga volgende maandag samen kijken met me begeleider van het reintergratie burovoor hulpwant alleen alles verwerken ga toch niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden