Spring naar bijdragen

Dindsdag 18 januari

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 320
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goedemogen yvonne en de rest die nog komen gaan

gisteren was voor mijn een hele goede dag
maar heb vannacht weer geen oog dicht gedaan
voel ik me nu al zo op gefokt
en de dag moet nog beginnen
dus als er mensen zijn met tips en adviezen om eens een beetje te slapen
WELKOM

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morge Snoep en Joop, lekker genieten van je weekend hoor.
zooooo lekker als de rest moet rennen en jij niet hoeft.
Ja, thuis de boel ordenen las ik geloof ik....
.... maar das lekker, de tent weer gezellig en opgeruimd te maken...
vooral als je dan klaar bent.

Snoep, heb je de gelegenheid om OP de dag straks even op de bank weg te zakken?
En verder vandaag een lekker lange wandeling maken, flink veel frissen lucht happen, wil ook wel eens helpen.

aanmpassing: voudje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede morgen allemaal :D niet verslapen hoor maar het wordt zo saai als ik iedere keer de eerste ben ;)
gisteren een gesprek gehad, en ik moet nu echt de knoop doorhakken. gisteren dus ook bewust afscheid genomen van m'n 'vriendje' . ergens weet ik ook wel dat het afgelopen moet zijn met drinken maar toch steeds weer een excuus verzinnen :o.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Yvonne, Snoepje en Jopie en iedereen die nog wakker aan het worden is.

Koffie lekkerrrrrrr.

Snoepje hoeveelste dag is dit voor jou ADB? Het kan wel ff duren maar het gaat heus over hoor. Volhouden meid. Probeer maar overdag wat te slapen als je daar tij voor hebt.

Zelf gebruik ik bj slechte nachten pipamperon. Heb ik voorgeschreven gekregen van een psychiater. Is niet verslavend en werkt erg goed.( Is eigenlijk een psychoticum maar door de hele kleine hoeveelheid is het rustgevend).

Verder zijn er vele alternatieve middeltjes. Maar dat weet je wel denk ik.
Sterkte ermee want niet slapen is vreselijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Yvonne, Igor, Snoepje, Jopie en Desi:)

Nou Yvonne, op Blue monday was het in ieder geval droog:P Nu komt het met emmers uit de hemel hier:o Getver!

Snoepje:
Wanneer ik slecht slaap gebruik ik de een natuurlijk slaapmiddeltje. Vaak is het een kwestie van uitproberen op welke je het beste reageerd. Ik werk in een drogisterij, dus al je namen van middeltjes wilt? Laat dan maar horen dan stuur ik je een PB.

Igor:
Houdt dat nu in dat je ergens in behandeling gaat of zo? Begrijp dat je een gesprek hebt gehad?

Jopie, lekker vrij vandaag?

Had ik al gezegd dat het ***weer is?:P
Hier een bedrijvige dag. Kinderen eten thuis en ik help in de ochtend op school mee. In de middag dochterlief van en naar clubje brengen. Verder boodschappen en andere klusjes, je kent het wel...

Ga mijn kinderen maar eens wakker maken...het ligt allemaal nog op 1 oor en om 8 uur moeten ze in regenpak en afgetankt op de fiets zitten:D
Iedereen een fijne rainy thuesday en tot later.
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ekstertje

ja graag
heb al heel wat slaap middelen gebruikt
maar sliep er echt niet op voelde me de andere dag alleen maar nog slechter heb boven nog wat staan
zal straks de naam aan je door geven dan weet jij mischien wat het is en hoe sterk
en wat ik dan beter kan gebruiken
natuurlijke dingen heb ik nog niet echt geprobeerd omdat ik daar huiverig voor ben dat het niet werk
omdat die zware slaapmiddelen ook al niet werken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dees, ik zeg het niet zo vaak, maar petje af voor je hoor.
Echt waar.

Snoep, ik heb jaren lang erge last van mijn rug gehad.
Kreeg van de huisarts naproxen 500 mg daarvoor (veel sterker dus dan wat in de drogist te krijgen is).
En als je dat voor het slapen gaan slikt heb je in ieder geval een paar uur rust als het meezit.
En misschien helpt sporten ook wel?
Spieren die de rugspieren 'helpen' gaan trainen?
Heb het idee dat het bij mij wel hielp.
Is in ieder geval hartstikke goed tegen depri gevoelens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snoepje. Sorry is heb nu pas je relaas gelezen bij Wie is wie.

Meid je hebt heel veel om te leven. 3 kids zal een hele kluif zijn om alleen op te voeden maar ze zijn het waard en ze hebben je nodig. Als het je lukt met het ADB zijn zul je zien dat je dat makkelijker aan kunt omdat je je lichamelijk beter gaat voelen.
Ikzelf ben ook hartpatient en hoge bloeddruk en heb inmiddels een pace maker. Sinds ik niet meer drink heb ik geen medicijnen meer nodig en voel me prima.
Het zal je op alle fronten veel opleveren als je niet meer drinkt. Alleen doorzetten en de moed niet opgeven!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal.:D

Gisteren heerlijk geschilderd, lekker relaxt avondje op de bank met mn kids, zelfs nog actief geweest met de Wii, en vroeg mn mandje ingedoken...
En ja hoor, eindelijk een goeie nacht gemaakt. 22 uur erin, 7 uur eruit.
Voel me gelijk een stuk fitter, al blijf ik nog steeds wat last houden van duizelingen.

Vandaag gesprek met counselor en vanavond fijn weer naar de meeting, alwaar ik mijn uitglijder ga opbiechten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Yvonne. Ik ben ook blij dat het me nu lukt. Wat heb ik eerst aangerotzooid. :devil:
Ik wens het iedereen toe dat het ze ook gaat lukken want dit voelt echt super goed. ( Nu het roken nog, maar daar moet ik ook eerst helemaal klaar voor zijn want voorbereiden schijnt erg belangrijk te zijn volgens mijn HA, voor het stoppen met drank heb ik ook echt naar het juiste moment gezocht, eerder lukte het me niet zoals je weet)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorrie Joop. Ik vertelde alleen wat ik gebruik en het heel goed mee kan vinden.(trouwens alleen indien nodig en dat is steeds minder). Natuurlijk is het beter om eerst helemaal te ontgiften. Dat staat natuurlijk voorop!

Verder ben ikzelf ook wel een beetje beduusd erover hoe ik al veranderd ben. Ik weet 1 ding en dat is dat het heel goed aanvoelt en dat wil ik nooit meer kwijt.
Dat jullie me er vaak op wijzen maakt me er ook steeds bewuster van. Wat ben ik blij met jullie :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...