snoepje Geplaatst 20 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 ja dat kom omdat bam bam dat vroegen toen ging ik het aan me eigen vragenik wordt nog eens een wijze vrouw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 salukes, Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Way to go Snoep! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Denker, slaap wel. Nog wel een beetje vroeg voor mij. Ga jij nu al naar bed? Niet teveel denken he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Wat lees ik op NU.NL Pakje sigaretten 40 tot 50 cent duurder:wacko:Das een teken van onze Hogere Macht jongens en meisjes. kappen met die handel.Zou het ook voor shag gelden:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Zo, een spelletje patience uit. Pfffffffff. Ik stap nog ff op de fiets, naar de apotheek. Gegroet, met hand en voet. heb een fijne avond. Laterssssss. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Snoepie zijn er nog dranken zonder alcohol die jij lekker vind? Ikzelf zou het nooit doen. Op de eerste plaats, vind ik bier, wijn of sterke drank helemaal niet lekker.Bij de eerste slok, begon ik altijd te kokhalzen. Nee geef mijn, als er hier een feestje is maar Grodino. Das pas lekker. maar inderdaad, als je ook al is het zonder lacohol, wijn drinkt, ga je toch automatisch zitten wachten op een soort kick. Zo zit de mens nu eenmaak in elkaar. dus blijf sterk meid.Je doet het nu zo goed. Hoe is het vandaag gegaan met je driftbuien? Is dat nu iets minder geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 quote: Originally posted by: snoepjeen toen ging ik het aan me eigen vragen ik wordt nog eens een wijze vrouw Hier zitten allemaal wijze vrouwen Snoepie, en daar ben jij er een van aan het worden. Zolang je die drank kunt laten staan. Dat is slecht voor die grijze massa.Ik heb er in ieder geval het volste vertrouwen in meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Goede avond allemaal,Even de dag droog melding doen (Woman)en nu ga ik maar es bijtijds naar bedtruste allemaal voor later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Hey Jop. wat goed zeg. Heb je er zelf ook een beetje vertrouwen in? Of is het nog erg onzeker in je lijf? Gaat gewoon goed komen hoor. Je rijdt zo ontzettend fijn en rustig.En anders stuur je die kerel maar naar mij toe, zal ik hem wel even netjes uit de doeken doe wat voor 'n sjofeur jij bent.Trusten Ap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 trusten ar.bam wie was nu een en al rimpel? jij of je wederhelft of allebij? ben je antirimpel creme aan het kopen bij de apotheek?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 jeetje sigaretten weer duurder een pakje (wat ik vroeger rookte) is geloof ik nu 11 gulden of zo en ik blies het zo de lucht in p/d Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Ik doe dat niet, Snoepje, het is een stap dichter bij, en de stap is nu al zoooo klein.....ik drink héél af en toe Jip & Janneke, dat lijkt in de verste verte niet op sjampagne en alleen met oudjaar en op mn verjaardag. Dat soort gelegenheden. Gek genoeg gaan er dan ook twee flessen doorheen. Gelukkig kan ik daar erg om lachen quote: Originally posted by: snoepjeeven een vraag toen ik twee jaar geleden wilde stoppen met drinken ging ik s avonds malt bier drinken een stuk of twee de kliniek vond dat wel een goed idee maar later las ik juist dat je dat niet moet doen omdat het toch juist weer stimuleer maar nu zag ik laatst in de super alcoholvrije wijn wat denken jullie..... wel of niet doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Goed zo Alberto. Dat werkt ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 bolletjenee heb geen driftbui gehadmerk wel dat ik tussen 5 en 7 uur een kort lontje krijgmas wel een goeie dag vandaagmaar de onrust naar het weekend toe voel ik welja denk ook wel als ik alcoholvrije wijn ga drinken toch iets van de smaak en zo terug verwacht en de roesja wat lust ik graagdrink veel thee s avonds en vind een sapje wel lekker en cola zero Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 womanjip en janneke hahahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Hoi hoi luitjes. Dag is alweer voorbij. Heer genoten van het zonnetje, zou bijna gaan denken dat het voorjaar wordt. Maaaaaaaaaaar.... ik weet beter, kan nog zoveel winter komen. En toch..... Hoop eigenlijk dat Ronald een beetje aan het meelezen is... En hoop nog harder dat hij even inlogt en zich meldt. Ik maakte me gisteren toch best een beetje zorgen, en ik was daar niet alleen in. Dus Ronald, als je aan het lezen bent, kom dan alsjeblieft weer even meepraten hier. Hoop dat je je een stukkie beter voelt dan gisteren. En nu... tiet veur een pafke. en nee, ik rook niet meer. Helaas ook nog niet minder... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 ben je wel wezen sporten dan yvon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Ik begin verschrikkelijk moe te worden.Gaaaaaaap. Oh Sorry liet me ff gaan. Ik denk dat ik vanavond vroeg in bed lig.Maar ja s'morgens is het ook 6.00 uur als ik eruit kom.Ik moet maar gewoon toegeven aan mijn gevoel.Truste dan maar:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 truste desi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Trusten Dees, lekker slapen hoor. Tuurlijk ben ik gaan sporten Igor, had ik toch beloofd? En heb ook veel hier in huis gewerkt vandaag, was ook wel even nodig. Dus aan beweging geen gebrek gehad. En ook me netjes gehouden aan wat ik mocht eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Trusten meis. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 goed zo yvonneweltrusten dees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 ik ben ook compleet uitgeteld. ik ga bankhangen en hopen dat ik niet meteen in slaap val. weltrusten allemaal en morgen gezond en vrolijk weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Lekker hangen dan maar Igor. knuffel voor je boefjes. En lekker slapen straks hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden