Spring naar bijdragen

donderdag 29 januari

snoepje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 267
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Owja, Jimmy de woef !!! :D:D:D

Zojuist een typical sms gekregen, onmiddellijk verwijderd dus ik kan niet meer terugreageren.
Hij zal nu van alles proberen om mn aandacht te krijgen, boos worden, zoete koekjes bakken, slachtoffer spelen......
Been there, dit kan ik wel.
Blijf lekker hier op het forum wat vaker komen, dat helpt.
Mn vriendin gevraagd of zij hier wil zijn als hij zn spullen komt halen, dan ga ik een blokje om. Wanneer dat gaat gebeuren weet ik nog niet. Eerst deze nieuwe kracht en vrijheid goed laten inwerken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga vanavond maar eens vroeg naar bed
Morgen wordt een zware dag
Gewoon in bed liggen en dan zie ik wel of ik slaap
Lekker mn bed verschoond, en met Zowie in bed is altijd dikke pret.
Hoog knuffelgehalte.
Ligt ze al tegen me aan, duwt ze zich nog dichter tegen me aan. Lief zeg :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoera mijn mobieltje doet het weer1 hang echt niet de hele dag aan dat ding,maar ik moet wel bereikbaar blijven! gelukkig was die nog niet zo ver leeg dat ik mijn pincode opnieuw moest intoetsen,want dat was ook weer drama geworden!

wordt hoog tijd dat ik op de pc eens een lijstje ga maken met al die codes,wachtwoordden etc.

alle drank door de gootsteen gekieperd,we gaan er weer voor! is zo'n griepje toch nog ergens goed voor1
JEMIG WAT BEN IK beroerd zeg,zit met mijn winterjas aan binnen,en rammel nog van de kou!

fijn nieuw toetsenbordje besteld,want deze gaat helemaal op hol1 HELFT vd toetsen wrkt niet meer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, hahaha
Ze beweegt altijd heerlijk mee, als ik omdraai en ze ligt ergens op me draait ze mee op de golf van het draaien, en als ik op mn zij lig ligt ze altijd lekker tegen me aan.
Soms onder de dekens, soms tegen mn schouderbladen. Fijn is dat als er eentje midden in de nacht lekker tegen je aan onder de dekens kruipt.
Dat heb ik wel gemist zeg, wow....

quote:

Originally posted by:
igor

woman lig jij ook geregeld op het randje van het bed, als de hond bij je slaapt?
:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat goed niwi. heb je hulpmiddelen bij het stoppen? ik ben er gelukkig al zo'n 10 jaar vanaf en heb ook nooit meer een peuk aangeraakt. ik durf niet eens want ik weet dat het bij 1 trekje al helemaal fout gaat lopen. en ik had al tig pogingen gedaan pom te stoppen maar uiteindelijk de knop gevonden :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed van je Igor. Ik ben, helaas, weer gestruikeld. Ik ben blij dat ik met de drank op op die manier de laatste jaren niet zo'n moeite heb. Ik was alweer een maand of vier gestopt ofzo. En bijna elke dag die rottige Gremlin die zei:'Jij wilt roken, roken, ik wil roken, roooookkkkkeeeeennnnnn.

Maar ik wil helemaal niet roken. het stinkt, ik haat de 'afhankelijkheid' en voel me zo schoon als ik niet rook. Maar goed, voor nu is het ff zo.

Heerlijk gegeten, sla, korteletje, zoals sommige Belgen zeggen:huh: zelfgemaakte appelmoes en gebakken aardappelen. Jammie, een restaurant kan er niet tegenop!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...