Mupke Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Heb ik weer. Ben ik Smid net weer misgelopen. Als je nog leest. Hoe gaat ie Smid? Middag aan de rest hier aanwezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Owja, Jimmy de woef !!! :D:DZojuist een typical sms gekregen, onmiddellijk verwijderd dus ik kan niet meer terugreageren. Hij zal nu van alles proberen om mn aandacht te krijgen, boos worden, zoete koekjes bakken, slachtoffer spelen......Been there, dit kan ik wel. Blijf lekker hier op het forum wat vaker komen, dat helpt. Mn vriendin gevraagd of zij hier wil zijn als hij zn spullen komt halen, dan ga ik een blokje om. Wanneer dat gaat gebeuren weet ik nog niet. Eerst deze nieuwe kracht en vrijheid goed laten inwerken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Af en toe wel een scheut van au. Maar dat geeft niet, hoort erbij.....Navelstreng moet doorgeknipt, alles is nog zoooo aan hem gerelateerd, dat kost tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Jammer Woman dat het niet gelukt is.En je weet het he; niets is het waard te gaan drinken. Je doet het goed meid.Nou moet ik zeggen; jij hebt wel een heeeeeeel leuk hondje:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Blondie meis heb jij image shack? Daarmee kun je foto's plaatsen. Die moet je dus eerst downloaden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 goede avond allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Bol, dat lukt goed in mn onderschrift... Nu nog in de postings...Bel gaat... effef weg !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Dank je wel BamIk ga zeker niet drinken hoor, geen seconde aan gedacht. Morgen een optreden, dat is veel leuker (dan drinken of een fout vriendje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Goeie avond Igor. Is jouw dag een beetje prettig geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Ik ga vanavond maar eens vroeg naar bedMorgen wordt een zware dagGewoon in bed liggen en dan zie ik wel of ik slaapLekker mn bed verschoond, en met Zowie in bed is altijd dikke pret. Hoog knuffelgehalte. Ligt ze al tegen me aan, duwt ze zich nog dichter tegen me aan. Lief zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Blondie dan doe je hetzelfde als je een berichtje plaatst. Dan duw je gewoon op plaats bericht en plak de foto dan daar. Dan kun je eronder nog iets typen.Ik ben ook geen held hoor met de p.c. maar mij is dit wel gelukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 mijn dag is redelijk geweest bollie. maar thuis komen is altijd een groot plezier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 woman lig jij ook geregeld op het randje van het bed, als de hond bij je slaapt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 den frummers se...goedenavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 hoera mijn mobieltje doet het weer1 hang echt niet de hele dag aan dat ding,maar ik moet wel bereikbaar blijven! gelukkig was die nog niet zo ver leeg dat ik mijn pincode opnieuw moest intoetsen,want dat was ook weer drama geworden!wordt hoog tijd dat ik op de pc eens een lijstje ga maken met al die codes,wachtwoordden etc.alle drank door de gootsteen gekieperd,we gaan er weer voor! is zo'n griepje toch nog ergens goed voor1JEMIG WAT BEN IK beroerd zeg,zit met mijn winterjas aan binnen,en rammel nog van de kou!fijn nieuw toetsenbordje besteld,want deze gaat helemaal op hol1 HELFT vd toetsen wrkt niet meer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Den Niwi se... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 den niwi sé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 den Bambam se..... en ons Igor oek se...lekker naar de tandarts geweest....met de bedoeling een tand te laten trekken....breekt de boel af....nu verder naar de kaakchirurg....maar mijn dag was goed, want ik heb niet gedronken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Sailor, ik hoorde gisteren van mijn zoondat er een plaatjes komt waarop je elk mobieltjekunt leggen om op te laden, dan zijn die universelein één klap achterhaald, want dat blijft idd tobben.Sterkte en goed uitzieken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Igor....ook 18/1 zie ik....ik ook...maar dan gestopt met roken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Nee, hahahaZe beweegt altijd heerlijk mee, als ik omdraai en ze ligt ergens op me draait ze mee op de golf van het draaien, en als ik op mn zij lig ligt ze altijd lekker tegen me aan. Soms onder de dekens, soms tegen mn schouderbladen. Fijn is dat als er eentje midden in de nacht lekker tegen je aan onder de dekens kruipt. Dat heb ik wel gemist zeg, wow.... quote: Originally posted by: igorwoman lig jij ook geregeld op het randje van het bed, als de hond bij je slaapt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 wat goed niwi. heb je hulpmiddelen bij het stoppen? ik ben er gelukkig al zo'n 10 jaar vanaf en heb ook nooit meer een peuk aangeraakt. ik durf niet eens want ik weet dat het bij 1 trekje al helemaal fout gaat lopen. en ik had al tig pogingen gedaan pom te stoppen maar uiteindelijk de knop gevonden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 ik heb Champix gehaald, Igor.....de opvolger van Zybanben vandaag aan de 3e week begonnen....en in de 2e week moet je dan een dag kiezen om volledig te stoppen..en dat was dus dinsdag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Goed van je Igor. Ik ben, helaas, weer gestruikeld. Ik ben blij dat ik met de drank op op die manier de laatste jaren niet zo'n moeite heb. Ik was alweer een maand of vier gestopt ofzo. En bijna elke dag die rottige Gremlin die zei:'Jij wilt roken, roken, ik wil roken, roooookkkkkeeeeennnnnn.Maar ik wil helemaal niet roken. het stinkt, ik haat de 'afhankelijkheid' en voel me zo schoon als ik niet rook. Maar goed, voor nu is het ff zo.Heerlijk gegeten, sla, korteletje, zoals sommige Belgen zeggen:huh: zelfgemaakte appelmoes en gebakken aardappelen. Jammie, een restaurant kan er niet tegenop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Niwi hoi,Wordt dat vergoed? En vind je dat het wat doet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden