will Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Deesje Zo, eventjes uitrukken om een schip los te gooien, C U l8tr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Het is gemakkelijker de eerste begeerte te onderdrukken, dan alle volgende te bevredigen.Dat vind ik een mooi gezegde Woman.Goed te onthouden voor moeilijke tijden.@ Vie, ik kan me wel vinden in je bericht.Who promised me a rosegarden? Leven is soms knap lastig!Ga goed Vie.Ik ga maar even naar de kapper. Zo'n verlopen kop en dan dat haar ook nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Vie natuurlijk ken ik je wel!Hoe is het wijfie?Leuk wat van je te horen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Ik groet een ieder.Ik heb niets om de gemeente een beetje op te krikken.Een beetje in een minor mood!Adieux! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 goeie middag even de hondjes naar buiten en dan weer aan het werk en wat ziet mijn oog nu een hondekontje en het hoofdje......... in een groot gat ohoohohjeeeen dan straks natuurlijk modderpootjes in huis nou zal ze maar vast naar binnen halen voordat ze helemaal in het gat verdwijnen. en toch blijven het lieverds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 hahahahaha Igor. Ik zie het zo voor me. het zijn rekels maar je zou ze toch wel dood kunnen knuffelen he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 ik moet er weer vandoor.als er nu vannacht inbrekers komen komen ze in elk geval niet ver, ze vallen eerst in een kuil:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Ik heb nu definitief een streep gezet door PNu nog volhouden. Ik heb van die zwakke momenten, oef.Maar dit is echt beter. Ben wel echt klaar. Hoop dat ik hier beetje kan zeuren over, dan geeft het wat lucht. Moet nu echt afstand houdenHij is niet verliefd en zal het ook niet wordenThat'it. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Ja Woman loslaten, loslaten .... lijkt me het beste voor je:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Zo nu zoef weg. Ga me moeke verblijden:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Eindelijk eens een goed bericht van mijn kant.Juridisch adviseur heeft mij doorverwezen naar een deurwaarder.Ik kan de huidige huurders van mijn koophuis er waarschijnlijk per 1 Mei uitkrijgen, zodat ik weer terug kan naar waar ik vandaan kom... Qua woonlaats dan he !!! Qua drank wil en hoef ik niet meer terug naar waar ik vandaan kwam !!! Ik ben voorzichtig blij !!! Morgen een gesprek met deurwaarderskantoor om alles in actie te zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Hahaha Igor, je hebt wat te stellen met die twee kleintjes hé?Dees veel plezier bij je moeder wijfie.Blondie dat is weer eens ff een goed bericht meis, die paar maanden zijn te overbruggen toch?Je hebt nu iets waar je een beetje naar uit kunt kijken. Weer wat houvast. Wat zal jij vannacht slapen zeg. Tenminse dat hoop ik voor je.Woman heel veel sterkte meid. Ooit zal de ware toch wel komen??? en zeur maar lekker hoor. Wie het niet wil zien, scrollt maar door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Ben "Voorzichtig Blij" lieve Bol...Eerst morgen maar even afwachten en de reactie erop van de huurders...Maar kan het nu wel meer loslaten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Ga nu lekker effe mn huisje opkuisen alhier... Tot Mei niks doen heeft weinig nut.Vaders komt morgen de muren repareren in het gangetje en de deur opknappen die er na de sloop van Jimi niet meer uitzien...En daarna lekker schilderen...Maar eerst effe uitvogelen hoe zo'n schildersezel werkt.Tot nu Toe voorover over de eettafel geschilderd en mn rug gaat protesteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Krijg je gelijk een hoop energie van hé Blondie, met zo'n hoopvol bericht?Plaats je een keer een foto van je schilderij? Ik ben o zo benieuwd hoe het eruit komt te zien. Maar eerst een beetje genieten van het ( misschien ) toch goeie bericht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Mandala voor ons lief Borretje is al gepakt met een mooie strik eromheen...Foto van volgende project volgt als ik tevreden ben over het resultaat... hahahaha... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Ik heb een hele snikie poes. Als ik een boterham zit te eten gaat ze onder m'n bureau zitten en ineens komt er een pootje heel voorzichtig voelen of er nog iets te halen valt. Moet je na gaat, ik zie geen poes, alleen een pootje dat heel voorzichtig voelt en op en neer gaat, of er ergens nog een stukje ligt. Wat een deugniet hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Ja oefHij is echt slimVanalles aan pretenties hebben en maar piepen dat ik hem slecht behandel. Dat zijn gewoon de consequenties van zn eigen dadenIk ga toch echt niet op mn kop staan voor een man die niet verliefd op me is zeg..Dus nu slaapt mn hondje weer bij me in bed en ik hoef ook niet meer twee dagen mn huis te poetsen voordat hij komt. Nog meer voordelen ? ja, hij wist wel er goed te vertellen hoe het allemaal moest. Wurgketting gevoel. Voor mij is vrijheid zo belangrijk, jammer dat mannen dat nooit zien en meteen lopen t brullen dat ze vooral niet geclaimed willen wordenOwja en afknapperrrrrrHij heeft een aantal keer gezegd dat hij mn hondje leuker vindt dan mij.....tsja zoiets zeg je niet tegen een dame. Dus hij is nu prins-af, maar dat was hij al. Prins blijkt toch kikker ! Newsflash !!Deze opmerking haalt alle magie weg, en het sprookje is afgelopen. Zo ik brul het er even uit, want ik ken mezelf, 1 seconde is genoeg om hem weer een sms te sturen. Het is net als met het eeste glas.Afkicken dus. gelukkig kan ik dat hier doen. En inderdaad, scrollen maar hoor, dit is echt even mn hart luchten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 die heb ik nog nooit gehoordik vind je hondje leuker dan jouwat is dat voor een figuur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Hallo lieve allemaal:heart:Blondie, schroef die ezel maar lekker in elkaar, dat werkt stukken beter! En wat fijn dat je al 'voorzichtig blij' kunt zijn... we duimen voor je meid!Ik ben vandaag uitbundig blij, want ik ben vandaag precies 5 jaar getrouwd met mijn lieve mannetje:heart:!Straks even een fles kinderchampagne halen, ik MOET hier toch op toasten. Het gaat maar om het idee.Ik meld me vanavond nog even op de pact-draad.Dag 3 droog en ik neem vandaag de eerste niet, samen met blondie en snoepje... ons mini-pact.Samen staan we sterk!Liefs, Tobbertje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Indeed, SnoepjeNou heb ik wel echt een héél héél héél erg leuk hondjemaar toch zeg je zoiets niet tegen een dame (3x !)not good Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Ik ken dat gevoel Woman. Vreselijk kwaad zijn, b.v. toendertijd om mijn manneke en dan even daarna to ch als een blumpudding in elkaar zakken.Van te voren denken, ën dat, en dat zeg ik tegen hem als ik hem bel, en aan de tel. niets zeggen als ja en amen, en vooral m'n verontschuldigingen aan bieden. Heb het heel vaak gehad dat ik dan toch met een rotgevoel bleef zitten, want door mijn verontschuldigingen aan te bieden, nam ik ook de schuld op me. Terwijl ik wist dat niet ik alleen maar hij verkeerd zat.Het enigste wat ik kon doen mijn gedeelte eruit pakken en dat proberen te veranderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Toppie :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: Hieperdepiep Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 ik haal hem uit mn telefoon, in alle menuutjes zn nummer verwijderen. Kan ik em ook niet smsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Maar waarom Woman??? Ben je dan zo bang dat je hem weer gaat bellen dan? Weer een zwak moment krijgt?Poeh, het lijkt me moeilijk zo, meis.Maar wat nu als hij jou belt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden