Spring naar bijdragen

donderdag 29 januari

snoepje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 267
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Het is gemakkelijker de eerste begeerte te onderdrukken, dan alle volgende te bevredigen.

Dat vind ik een mooi gezegde Woman.:)
Goed te onthouden voor moeilijke tijden.

@ Vie, ik kan me wel vinden in je bericht.
Who promised me a rosegarden?
Leven is soms knap lastig!

Ga goed Vie.

Ik ga maar even naar de kapper. Zo'n verlopen kop en dan dat haar ook nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeie middag :D
even de hondjes naar buiten en dan weer aan het werk :(
en wat ziet mijn oog nu :o een hondekontje en het hoofdje......... in een groot gat ohoohohjeee
en dan straks natuurlijk modderpootjes in huis :devil: nou zal ze maar vast naar binnen halen :o voordat ze helemaal in het gat verdwijnen.

:D en toch blijven het lieverds

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nu definitief een streep gezet door P
Nu nog volhouden. Ik heb van die zwakke momenten, oef.
Maar dit is echt beter. Ben wel echt klaar.
Hoop dat ik hier beetje kan zeuren over, dan geeft het wat lucht.
Moet nu echt afstand houden
Hij is niet verliefd en zal het ook niet worden
That'it.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eindelijk eens een goed bericht van mijn kant.

Juridisch adviseur heeft mij doorverwezen naar een deurwaarder.
Ik kan de huidige huurders van mijn koophuis er waarschijnlijk per 1 Mei uitkrijgen, zodat ik weer terug kan naar waar ik vandaan kom...
Qua woonlaats dan he !!! Qua drank wil en hoef ik niet meer terug naar waar ik vandaan kwam !!!

Ik ben voorzichtig blij !!!
Morgen een gesprek met deurwaarderskantoor om alles in actie te zetten.

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha Igor, je hebt wat te stellen met die twee kleintjes hé?:)

Dees veel plezier bij je moeder wijfie.

Blondie dat is weer eens ff een goed bericht meis, die paar maanden zijn te overbruggen toch?
Je hebt nu iets waar je een beetje naar uit kunt kijken. Weer wat houvast. Wat zal jij vannacht slapen zeg. Tenminse dat hoop ik voor je.

Woman heel veel sterkte meid. Ooit zal de ware toch wel komen???:heart: en zeur maar lekker hoor. Wie het niet wil zien, scrollt maar door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga nu lekker effe mn huisje opkuisen alhier...
Tot Mei niks doen heeft weinig nut.
Vaders komt morgen de muren repareren in het gangetje en de deur opknappen die er na de sloop van Jimi niet meer uitzien...

En daarna lekker schilderen...
Maar eerst effe uitvogelen hoe zo'n schildersezel werkt.
Tot nu Toe voorover over de eettafel geschilderd en mn rug gaat protesteren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een hele snikie poes. Als ik een boterham zit te eten gaat ze onder m'n bureau zitten en ineens komt er een pootje heel voorzichtig voelen of er nog iets te halen valt. Moet je na gaat, ik zie geen poes, alleen een pootje dat heel voorzichtig voelt en op en neer gaat, of er ergens nog een stukje ligt. Wat een deugniet hé?:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja oef
Hij is echt slim
Vanalles aan pretenties hebben en maar piepen dat ik hem slecht behandel. Dat zijn gewoon de consequenties van zn eigen daden
Ik ga toch echt niet op mn kop staan voor een man die niet verliefd op me is zeg..
Dus nu slaapt mn hondje weer bij me in bed en ik hoef ook niet meer twee dagen mn huis te poetsen voordat hij komt.
Nog meer voordelen ? ja, hij wist wel er goed te vertellen hoe het allemaal moest.
Wurgketting gevoel.
Voor mij is vrijheid zo belangrijk, jammer dat mannen dat nooit zien en meteen lopen t brullen dat ze vooral niet geclaimed willen worden
Owja en afknapperrrrrr
Hij heeft een aantal keer gezegd dat hij mn hondje leuker vindt dan mij.....tsja zoiets zeg je niet tegen een dame. Dus hij is nu prins-af, maar dat was hij al.
Prins blijkt toch kikker ! Newsflash !!
Deze opmerking haalt alle magie weg, en het sprookje is afgelopen.

Zo ik brul het er even uit, want ik ken mezelf, 1 seconde is genoeg om hem weer een sms te sturen.
Het is net als met het eeste glas.
Afkicken dus. gelukkig kan ik dat hier doen.
En inderdaad, scrollen maar hoor, dit is echt even mn hart luchten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve allemaal:heart:

Blondie, schroef die ezel maar lekker in elkaar, dat werkt stukken beter! En wat fijn dat je al 'voorzichtig blij' kunt zijn... we duimen voor je meid!

Ik ben vandaag uitbundig blij, want ik ben vandaag precies 5 jaar getrouwd met mijn lieve mannetje:heart:!
Straks even een fles kinderchampagne halen, ik MOET hier toch op toasten. Het gaat maar om het idee.
Ik meld me vanavond nog even op de pact-draad.
Dag 3 droog en ik neem vandaag de eerste niet, samen met blondie en snoepje... ons mini-pact.

Samen staan we sterk!

Liefs, Tobbertje:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ken dat gevoel Woman. Vreselijk kwaad zijn, b.v. toendertijd om mijn manneke en dan even daarna to ch als een blumpudding in elkaar zakken.
Van te voren denken, ën dat, en dat zeg ik tegen hem als ik hem bel, en aan de tel. niets zeggen als ja en amen, en vooral m'n verontschuldigingen aan bieden. Heb het heel vaak gehad dat ik dan toch met een rotgevoel bleef zitten, want door mijn verontschuldigingen aan te bieden, nam ik ook de schuld op me. Terwijl ik wist dat niet ik alleen maar hij verkeerd zat.
Het enigste wat ik kon doen mijn gedeelte eruit pakken en dat proberen te veranderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...