snoepje Geplaatst 20 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst 20 januari 2011 weltruste igorgaat iederen naar bed?
Susana Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Geplaatst 20 januari 2011 Hoi lieve mensen....zware dag gehad net terug van werk....kinderen liggen al in bed..
bolletje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Geplaatst 20 januari 2011 Goeie avond Susanna. Druk en zwaar gehad met werken?
Susana Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Geplaatst 20 januari 2011 Hoi Lieve Bolletje....had een partij bij provincie huis....9 uren achter elkaar gewerkt en alleen maar 20 min gezeten om iets te eten...de prositive kant: hoef vandaag niet te sporten..haha
Otje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Geplaatst 20 januari 2011 Ik ga ook afsluitenMisschien ben ik er morgenvroeg nog even, met een kop koffie, als ik tijd heb. dag dag xx
Susana Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Geplaatst 20 januari 2011 en trouwens Bolletje...hoe gaat het met je? beetje kunnen verwerken?
bolletje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Geplaatst 20 januari 2011 tjé zeg 9 uur werken dat is zwaar. Heb je nu morgen vrij en kun je een beetje rustigaan doen?Ja hoor hier gaat het vandaag weer toppie.Gisteren een wat mindere dag gehad. Slecht geslapen dus ben ik dan toch wat gevoeliger dan anders. En brul dan wat sneller. Vandaag was het goed. Ja en het verwerken gaat heel rustig door. Niet van die hele erge dips of zo, nee het komt, ik sta er dan bij stil, voel verdriet en toch ook gemis, en daarna is het weer rustig.Ik heb het gevoel dat dit een ideaal verwerkingsproces is, als je dat zo kunt zeggen.
Susana Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Geplaatst 20 januari 2011 Mooie om te weten dat het verwerken gaat als je het wenst....en natuurlijke hebben we (dus iedereen) dagen en dagen....gelukkig anders was het zo saai...
snoepje Geplaatst 20 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst 20 januari 2011 hey ja wil ook niet te veel praten hepraat al zoveel hahaha
Myriam9 Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Geplaatst 20 januari 2011 Goede avond allen aanwezigen,Voor die mensen daar het roken te duur gaat worden een tip, koop het boek van Allen Carr stoppen met roken. Is veel goedkoper en werkte bij mij goed.Vandaar dat ik nu zijn andere boek ook aan het lezen ben, als dat net zo goed werkt als het eerste gaat het helemaal goed komen met mij
Susana Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Geplaatst 20 januari 2011 inderdaad goede boek...maar moet je ook willen, zonder wil...
Myriam9 Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Geplaatst 20 januari 2011 Nee zonder wil gaat alleen de zon op en onder....Maar wij hebben de wil om de alc onder controle te willen houden, en het kan zijn dat dit boek het mij een stuk makkelijker kan maken.
Susana Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Geplaatst 20 januari 2011 Myriam: zeker...ben helemaal mee eens...en alle hulp is altijd welkom, ik ben gek op boeken en had die boek 3 jaar geleden gelezen...heeft me wel geholpen om betere inzicht te krijgen over mezelf..
snoepje Geplaatst 20 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst 20 januari 2011 weltrusten allemaalga lekker verder tv kijken op me bedmorgen weer gezond op
Myriam9 Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Geplaatst 20 januari 2011 Susana, had jij het boek over alc of roken gelezen?en had het je geholpen op één of andere manier?
Susana Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Geplaatst 20 januari 2011 Ja ik heb allebei gelezen en heeft wel geholpen...ik heb ook van haar een video dat veel indruk op me heeft gemaakt..de oefeningen vind ik heel hulpzaam
Susana Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Geplaatst 20 januari 2011 Ik moet eerlijk zeggen dat ik rook nog...maar met mate, ik probeer bij 4-5 te houden, en over drinken ik ben een minderaar, ik drink alleen op zaterdag als ik bezoek heb en dan paar glazen 5-6..en dan stop, vroeger dronk ik niet door de week trouwens nooit gedaan maar dan in het weekend was geen rem...als gevolg volgende dag spijt van alles...
lady jane Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Geplaatst 20 januari 2011 stukje van uitdrukking Myrianzonder geluk vaart niemand weldeed dat stukje zonder wil....................me even aan denkengeintje, flauw, I know
bolletje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Geplaatst 20 januari 2011 Lieve kanjers,Ik ga er weer een puntje aan zuigen voor vanavond. Morgen weer lekker werken bij de diertjes. o had ik al gezegd dat het iniminichihuahuaaaatje gehaald is door de eigenaar? Snik snik. Nou ja er komen best nog diertjes die oud en of verwaarloosd zijn. Dat is altijd zo'n dankbaar werk als je die mag opknappen.Nou weltrusten iedereen.Hohohoho, Jane voor jou nog ff extra een nacht:sun: Zo nu kan ik rustig gaan slapen.
Myriam9 Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Geplaatst 20 januari 2011 Allen Carr is een man, hebben we het wel over de zelfde schrijver? hij had ook een cliniek in america, van video heb ik nooit gehoord maar zou kunnen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden